Hei
Olen suunnitellut lähteväni Muotkalle viikolla 21 tai 22 ja olisi kiva jos saisi sinne seuraa. Aiemmin olen lähinnä vaellellut yksin, mutta olisi kiva kun olisi juttukumppani matkalla.
Tarkoitus olisi lähteä joko Muotkan Rotkulta tai Karigasniemeltä ja suuntana Stuorraäytsin autiotupa.
Olen 33-vuotias mies Uudeltamaalta, mukava ja maailmaa ihmettelevä. En ole kilpajuoksija vaeltamassa vaan painavan rinkan kanssa löntystelijä, joka pysähtelee kuuntelemaan hiljaisuutta ja katsomaan maisemia.
vastaile jos kiinnostaa lähteä mukaan
Vaellus seuraa Muotkalle vko 21 tai 22
Just-De
2
199
Vastaukset
- tietoa kaipaava
Mitäs mieltä olet pakkoruotsista kouluaineena?
- höntti se on
Ei tuollanen voi siitä mielipidettä omata, kerran ei edes tajua kirjoittelevansa väärälle palstalle. Löytyy myös "seuraa retkelle ja vaellukselle" siellä tuollaiset jutut kuuluu olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2435771Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304234Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212440Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3022241Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611319Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1381248Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944