miksi pelaatte, jos

massimies €

jo etukäteen tiedätte häviävänne? Sitten tullaan tänne itkemään menetettyjä killinkejänne. Tyhmiähän te ootte, jättäkää pelaamatta, jos per.se ei kestä hävitä.

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomen keharit ry

      niinpä. ja miksi te juotte alkoholia kun jo etukäteen tiedätte että siitä tulloopi kauhia darra? tyhmiä on ihmiset.

      • Koska

        Viina on viisasten juomaa, onnenpeleissä häviäminen taas silkkaa tyhmyyttä.


      • pippelimato89
        Koska kirjoitti:

        Viina on viisasten juomaa, onnenpeleissä häviäminen taas silkkaa tyhmyyttä.

        entä jos voittaa? onko se silti tyhmää?


      • pysy asiassa
        pippelimato89 kirjoitti:

        entä jos voittaa? onko se silti tyhmää?

        kuka nyt siitä itkisi ja valittaisi, daiju


      • vasen kaista
        pysy asiassa kirjoitti:

        kuka nyt siitä itkisi ja valittaisi, daiju

        sinä itket taas, homo.


      • vain aikuisille
        vasen kaista kirjoitti:

        sinä itket taas, homo.

        ja sinuu v.ituttaa , kun sul on pelihimo, mutta alamittasena natiaisena et pääse pelaamaan:p


      • byyhyy :(
        vain aikuisille kirjoitti:

        ja sinuu v.ituttaa , kun sul on pelihimo, mutta alamittasena natiaisena et pääse pelaamaan:p

        itke lisää pelle!


    • oi miksi oi miksi?

      ihminen haluaa luottaa kaikkeen korkeaan ja ylhäiseltä vaikuttavaan, myös pelien tarjoajaan, joka vakuuttaa olevansa rehellinen. Samasta syystä hän myös pelaa toivoen joskus saavansa isomman voiton. Mutta muttaa taas jäi saamatta....

    • Minä en pelaa niitä pelejä jossa etukäteen tiedän häviäväni. Ainakaan paljoa. Ehkä joskus huvikseen ihan vähän.

    • hähähähähääää

      No miks sää tuut tänne lukeen 'valituksia' jos et kestä niitä lukea hihihihiiiii

    • ämpyilijä-aake

      Ei se häviäminen satavarmaa ole, jos se armoton munkki sattuu noissa kertyvissä jackpotpeleissä. Yks turkulainen voitti muutama vuosi sitten useita miljoonia. Ei se itekään uskonu ensin ruudulla näkynyttä pitkää numerolitaniaa todeksi vaan lähti paskalle, kunnes peliyhtiöstä soitettiin onnittelu ja vahvistuspuhelu perään :) Olis kiva ollu ton pelurin nahoissa..

      Kyllähän nää pelit koukuttaa, ja muutaman kympin kertavoitotkin saavat ihmiset hurmioon.

    • No joku jackpot tarpeeksi hyvissä lukemissa voi olla kannattava, mutta toisaalta jackpot osuu todella harvoin joten hirveänä varianssipelinä ei oikein innosta jahdata epätodennäköisiä jackpoteja.

      • ..........

        No kuules, Suomessa sun ei kannata olla huolissaan siitä jackpotista....sellainen jos on tullakseen menee jollekin lähipiiriläiselle. Pelaajat on taatusti profiloitu ja yksittäiset palautusprossat viilattu myös....ja sen näkee kun silmät auki kulkee ja kuulostelee. Huom: eio tarvitse olla edes luulosairas päästäkseen moiseen arvioon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe