Tupakointi humalassa

eroon

Hei,

Havahduin muutama päivä sitten synkkään tosiasiaan, miten olen jo pian neljän vuoden ajan toisinaan poltellut muutaman tupakan humalassa. Olen aina uskotellut itselleni, miten se pn ns. pikku-paha josta pääsen milloin tahansa eroon. Tupakan savu ja haju on tuntunut aina kuvottavalta ja etovalta, mutta muutaman oluen jälkeen saatan hyvinkin sortua polttamaan muutaman tupakan. Toisinaan olen ollutkin ilman muutamia kuukausia, mutta aina kuitenkin palannut takaisin vanhaan huonoon tapaan.

Koen, että nyt on tullut mitta täyteen ja jo näinkin pitkän ajan jälkeen on terveytenikin taatusti kärsinyt, osittain varmasti pysyvästikin.

Onko kohtalotovereita, henkilöitä jotka osaisivat/voisivat antaa sitä kannustusta ja vinkkejä tämän tavan lopettamiseen?

2

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahahahahah

      Lopeta juominen =)

    • 13+18=31

      Minulla ois aika rankka vinkki tupakoinin lopettamiseen. 23pv maaliskuuta lopetin. viiko ennen sitä aattelin että muutaman päivän päästä lopetan. Homma eteni näin .,, hokasin jotta tupakkahan on nautintoaine , on niin nautinnollista polttaa tupakka ruuan ja kahvikupillisen jälkeen 10 min päästä. Mutta minäpä tsemmpasin itseni niin jotta otin tupakasta mielikuvan jotta se on myrkkyä jolla tehdään isemurha. Ensmmäisenä iltana latasin piippuun punasta Bonus sätkätupakkaa,, poltin väkisin vaikka oksetti , latasin uuden satsin samat oireet, Seuraavan aamun menin piipua polttaan uudestaan, vedin pitkiä henkosia suoraan keuhkoon, niin että keuhkoja kirveli tosissaan , sitten kahvin keittoon jotta ees vielä maistus , ,, jatkoin samaa rataa iltaan asti ! kunnes mitta tuli täyteen ja hokasin että tässä voi huonosti käydä jos elimistö ei saa happee ! Olo oli tosi kurja. Huvittavinta oli se kun tulin huoneele ja näin kun telkkarissa oli joku nortilla , niin elimistö reakoi voimakkaasti niin ku minä oisin polttanu tupakkaa ! 2 kk kerkes mennä ja pääsijäisenä koitin polttaa mallua no päähän se Malboro nousi. Kerkesi siinä nauttia vielä viinaksia illan aikana kunnes aattelin vielä uuudestaan kokeila toista mallua , mutta siinä kävikin niin etten pystynyt polttaan tupakkaa edes puoleenväliin kun elimistö , keuhkot reakoi vomakkaasti ja en pystyny polttaan. Silloin hokasin jotta olen lopettanut tupakan polton ! EN TARVINNU PURKKAA TAI LAASTARIA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe