Mitä mieltä olette Benefonin noususta? Saavatko firman asiat kuntoon ja sitä myötä kurssi myös. Itse uskon, että mikäli vain pysyy hengissä 3-4 vuotta niin voisi olla kurssikin jo 3-4€ tienoilla.
Mitä mieltä olette Benefonista?
4
1230
Vastaukset
- tietää
jos haluaa harjoitella ja kokeeksi laittaa pieniin firmoihin rahaa niin mikäs siinä. jos haluaa vielä pääomansa turvata, niin kannattaa pysytellä pois pienistä pörssi yrityksistä. mielestäni benefonilla ei ole tulevaisuutta, jo kokonsakkin puolesta ja nihkeästi sujuneen kaupan vuoksi.
- Neo
Benellä on 117 087 940 osaketta. Uskotko oikeasti että Benestä tulee 468 miljoonan euron arvoinen yhtiö? eli samaa kokoluokkaa kuin Perlos tai Alma Media. Bene on konkurssikypsä pulju, jolla ei ole mitään toivoa jatkaa.
- bnfn
Onko benellä käsissään enää mitään, joka perustelee puljun olemassa olon, puhumattakaan sen tulevaisuudesta. Aikaisempi tekninen etumatka on kuivunut aikoja sitten kokoon. Nykyinen tuotesortimentti on yhtä tyhjän kanssa. Brändin arvo hipoo nollaa. Strategisten kumppaneidenkin kanssa taitaa olla melko hiljaista. Benen tulevaisuus on jonkun isomman yrityksen kainalossa, jos nyt edes joku haluaa siitä jotain maksaa. Tuossa mielessä osakkeilla voi olla jotain arvoakin. Muuten tuskin mitään.
- korkoma
Nimenomaan - jos pysyy hengissä. Arpapeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637