Mitä leijona meinaa?

kaisakoo_

Ollaan vuoden päivät leikitty kissahiiri-leikkiä tämän kyseisen jokseenkin ujohkon oloisen nuoremman leijonamiekkosen kanssa, kun olemme yöelämässä nähneet ( ei edes viikoittain, maks kerran kuukaudessa jos sitäkään) ja viime aikoina olemme päätyneet muutaman kerran samoihin lakanoihin. Hän on erittäin herkkis ja tunteellisen oloinen, hakee läheisyyttä, pussailee ja silittelee ja haluaa nukkua mahdollisimman lähekkäin. Muutaman kerran ollaan viestitelty, mutta siinä se yhteydenpito sitten. Aina kun hän näkee mut niin hän alkaa hymyilemään leveästi, ja jos tilanne sallii niin alkaa hakemaan huomiotani tulemalla lähelle, koskettamalla jne. Mites muut leijonamiehet, mitä luulette hänen viestittävän tällä käytöksellä? Olen aika ihastunut tähän tapaukseen, mutten uskalla ottaa kontaktia kun pelkään tulevani torjutuksi, muutaman kerran hän on jättänyt vastaamatta viesteihini.

2

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirka5

      mulla on ihan sama tilanne yhden leijona miehen kanssa. Meillä tämä kissahiirileikki on kestänyt jo monen vuoden ajan ja joo jostain syystä nää leijona miehet taitaa olla aika hankalia tapauksia! Me ollaan ystäviä oltu jo siis monen vuoden ajan mutta aina on kyllä ollut sähköä ilmassa. koskaan kuitenkaan asiat eivät ole menneet mitenkään vakavaksi. en tiedä olenko itsekään kovin helppo tapaus ja uskon että se tätä leijonamiestä juuri sitten viehättääkin kun ei ole niin ''helppo nakki'' että hypätään syliin heti kun sormia napsautetaan vaan haluaa antaa samalla mitalla vähän takaisin.
      Olen sen tässä vaan huomannut että mitä etäisempi itse olen sitä enemmän tämä mies tulee minua kohti, mutta sitten jos olen ottanut itse yhtään lähempää kontaktia taas häneen, huomaankin että tämä menee taas etäisemmäksi. että itse olen ottanut vain tämän asenteen että pidetään hauskaa kun nähdään yhdessä mutta ei meistä ainakaan voi mitään vakavaa tulla jos kokoajan täytyy omaa käytöstään miettiä ja analysoida. mutta tämä on meidän tilanne. en osaa siis kyllä mitään neuvoja antaa, oli vain ihan pakko tähän vastata kun alkoi huvittamaan miten paljon tämä sun kuvaileva suhde on tän mun tilanteen kanssa samalainen! tsemppiä sen leijonan ''kouluttamiseen''!!

    • kaisakoo_

      Kiitos ja tsemppiä sulle kanssa! Jotenkin kyl tuntuu vaan niin mahdottomalta yhtälöltä tää homma. On se niin outoa että aikuiset ihmiset ei voi olla pelaamatta pelejä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe