Fetismi kumiin

rubb

Onko muita kumi fettareita täällä?
Ja mikä teissä niissä kiinnostaa?

Itse olen vasta aloittamassa ja hankkinut muutaman asusteen.
Saan voimakkaita tunteita kumin paineesta/hyväilystä iholla, kumin voimakkaasta tuoksusta.

Varmaan itselle joku fantasiamaailman juttu, että pääsee irti arjesta.
Anteeksi sekalainen kirjoitelma, mutta en osaa oikein yksilöidä kaikkea.

Kertokaa muutkin Mitä saatte irti fetismistä mikä se "juttu" teille on ?

17

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervoilu

      Kumi/latex, vesileikit yms. pervoilu.

    • rubb

      Niin no.. jos pidetään normista poikkeavia seksuaalisia mieltymyksiä pervona niin
      Homoseksuaalisuuttakin pidettiin sellaisena (jotkut pitävät vieläkin).

      Minusta kukin voi rauhassa toteuttaa itseään jos siitä ei muille aiheudu haittaa.
      Jos jostain saa kiksejä niin hyvä niin.

      Mikä sitten pervoa kenenkin mielestä. Minusta hetero seksi on semmoista :P

    • kumia

      Kumi ei ole minun juttuni mutta ei huono fiksaatio tuo, suojaseksiä parhaimmillaan

    • kokovartalohoito

      Vaimo sanoo, että kumiasusteet hupulla varustettuna rohkaisevat rietasteluun. Se tarkoittaa sellaista, jota muuten ei ehkä toteuttaisi. Estot poistuu ja unelmia voi toteuttaa mielensä mukaan. Ne unelmat usein liittyvät pissileikkeihin yms. mukaanlukien hengitystä kontrolloivat naamarit. Kumiset sänkykamat tekevät ympäristön kiihottavaksi. Meneillään on "vihreä" kausi, jolloin on käytössä paljon vihreää kumia samanvärisellä muovilla höystettynä. Liittyy nuoruuden kokemuksiin ja muistoihin sairaalakäynnistä.
      Irti arjesta todella pääsee! Olet siinä oikeassa. Jutellaan vaan lisää. Meillä on jo jonkun verran kokemusta. Hankalin juttu on ollut löytää bi-vaimolle sopivaa kumiseuraa! Asusteita on vuosien varrella kertynyt jo huomattava määrä. Hyvät kumiasusteet kestävät jopa 15 vuotta jos niitä huoltaa säännöllisesti.
      Jatka vaan harjoitusta.

      • moi täällä olis bi seuraa vaimolles myös miehet käy oon 50v uudeltamaalta
        ja mua kiihoittaa myös kumiasut oikein paljon ja saan kiksit kumista ja mä tykkään ja kiihotun kumiasuissa rietastella kunnolla mut on vaan sellanen juttu et mulla ei itelläni ole kumiasuja mut kokemusta on kumiasujen käytöstä ja muustakin rietastelusta. jos kiinnostaa kumiasuseura teitä niin täällä olis yks rietastelija joka nauttii siitä.


      • kokovartalohoito
        kumi1 kirjoitti:

        moi täällä olis bi seuraa vaimolles myös miehet käy oon 50v uudeltamaalta
        ja mua kiihoittaa myös kumiasut oikein paljon ja saan kiksit kumista ja mä tykkään ja kiihotun kumiasuissa rietastella kunnolla mut on vaan sellanen juttu et mulla ei itelläni ole kumiasuja mut kokemusta on kumiasujen käytöstä ja muustakin rietastelusta. jos kiinnostaa kumiasuseura teitä niin täällä olis yks rietastelija joka nauttii siitä.

        Asusteita varmaan löytyy, ellei kokovaatimus ole jotain extremeä. En ole varma, miten olisi parasta kommunikoida? Tämä kun on julkinen foorumi. Ikä ei ole tärkeä, joten se kyllä käy. Tärkeää on olla aidosti kumifetisisti. Silloin homma onnistuu paremmin ja tuntuu paremmalta. Ehkä sinulla on ehdotus. Kumiseura kyllä kiinnostaa!


      • pvc1
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Asusteita varmaan löytyy, ellei kokovaatimus ole jotain extremeä. En ole varma, miten olisi parasta kommunikoida? Tämä kun on julkinen foorumi. Ikä ei ole tärkeä, joten se kyllä käy. Tärkeää on olla aidosti kumifetisisti. Silloin homma onnistuu paremmin ja tuntuu paremmalta. Ehkä sinulla on ehdotus. Kumiseura kyllä kiinnostaa!

        moikka mä olen 170/65 kokoa no laita viestiä [email protected]
        siellä voidaan vaihdella puhelin numeroita


      • pvc1
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Asusteita varmaan löytyy, ellei kokovaatimus ole jotain extremeä. En ole varma, miten olisi parasta kommunikoida? Tämä kun on julkinen foorumi. Ikä ei ole tärkeä, joten se kyllä käy. Tärkeää on olla aidosti kumifetisisti. Silloin homma onnistuu paremmin ja tuntuu paremmalta. Ehkä sinulla on ehdotus. Kumiseura kyllä kiinnostaa!

        moi niin et laittanu sähköpostia tuli vaan muuta postia laita numeros niin kilautan sulle [email protected]


      • kokovartalohoito
        pvc1 kirjoitti:

        moi niin et laittanu sähköpostia tuli vaan muuta postia laita numeros niin kilautan sulle [email protected]

        Nyt en ole varma kenelle sun vastaus on. Onko pvc1 = kumi1?? Kumi1 sanoi bi-seuraa vaimolle, joten ymmärsin kumi1 olevan female. En ole ihan varma kenen kanssa keskustelen, jos haluan jatkaa kumi1:n kanssa.
        Ei millään pahalla, mutta vaimo on bi-seksuaali kumifetisisti ja on kiinnostunut naisseurasta kumi/muovityttöjen kanssa.


      • kokovartalohoito kirjoitti:

        Nyt en ole varma kenelle sun vastaus on. Onko pvc1 = kumi1?? Kumi1 sanoi bi-seuraa vaimolle, joten ymmärsin kumi1 olevan female. En ole ihan varma kenen kanssa keskustelen, jos haluan jatkaa kumi1:n kanssa.
        Ei millään pahalla, mutta vaimo on bi-seksuaali kumifetisisti ja on kiinnostunut naisseurasta kumi/muovityttöjen kanssa.

        Moi okei vaimos leikkii naisten kans Se ok no entäs Sä leikitkö miesten kans samoja leikkejä. Mä leikkisin.


      • kokovartalohoito
        kumi1 kirjoitti:

        Moi okei vaimos leikkii naisten kans Se ok no entäs Sä leikitkö miesten kans samoja leikkejä. Mä leikkisin.

        Sorry, mutta en ole itse bi, joten ei tainnut onnistua tällä kertaa. Mutta jatketaan. Aina sitä jotain löytyy.


      • kumi1/pvc1
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Sorry, mutta en ole itse bi, joten ei tainnut onnistua tällä kertaa. Mutta jatketaan. Aina sitä jotain löytyy.

        moi okei kiitti vastauksesta jatketaan


    • kummitus

      Minä en ole koskaan yrittänytkään analysoida, miksi olen kumifettari. Aikanaan vaan havaitsin, että kaikki kumi ja muovi kiihottavat, ja siitä lähtien olen hankkinut ja käyttänyt sellaisia asuja. Se on jossain syvällä sielussa, eikä siitä pääse irti, toisaalta sanovat, että fetissiä ei voi oppia.

      Julkisesti en kumissa esiinny, sen verran poikkeava taipumus tämä mielestäni on. Mutta kotona usein tykkään oleskella asut yllä, ainakin silloin kun oletan, ettei kukaan ole tulossa käymään... Kämpän siivoaminenkin tuntuu mukavammalta kun kumivaatteet tuntuu iholla ja ne narisee liikkuessa...

      • pvc1

        moi laita mulle viestiä yksityisen sähkö postiin [email protected] niin jutellaan lisää


      • moikka taas kuule siinä olet ihan oikeessa et kumi/pvc asu fettarikisi ei jouduta sattumalta siihen synnytään jo valmiiksi. mulla on niin voimakas vietti etenkin kumiin ja pvc asuihin et mä tulen kiimaan jo pelkästä kattomisesta satikka sit kosketella asuja ja uhh sit kun pukee päälleen asuja sinänsä harmi kun itelläni ei oo kumiasuja ollenkaan vain pvc asuja itelläni ja niitä sit löytyykin paljon toki kumiasuja olen pukenu päälleni aika monta kertaa hmm kaveri kumiasut ja touhuttu kivaa kaverin kans kumit päällä. mut siitä ei sen enempää. tota kiinnostaisko sua kumi/pvc seura ymmärrän jos ei kiinnosta et tahdot toteuttaa yksin ittees kotona ja runkkaa pussit tyhjiksi kumit päällä. niin mäkin teen yksin kotona kuitenkin pvc asut päällä koska mulla ei oo kumiasuja mut pvc asut ajaa saman asian kun kumit. jos kiinnostaa niin voit soittaa taikka tekstaa mulle. 040-7726905


      • Anonyymi
        kumi1 kirjoitti:

        moikka taas kuule siinä olet ihan oikeessa et kumi/pvc asu fettarikisi ei jouduta sattumalta siihen synnytään jo valmiiksi. mulla on niin voimakas vietti etenkin kumiin ja pvc asuihin et mä tulen kiimaan jo pelkästä kattomisesta satikka sit kosketella asuja ja uhh sit kun pukee päälleen asuja sinänsä harmi kun itelläni ei oo kumiasuja ollenkaan vain pvc asuja itelläni ja niitä sit löytyykin paljon toki kumiasuja olen pukenu päälleni aika monta kertaa hmm kaveri kumiasut ja touhuttu kivaa kaverin kans kumit päällä. mut siitä ei sen enempää. tota kiinnostaisko sua kumi/pvc seura ymmärrän jos ei kiinnosta et tahdot toteuttaa yksin ittees kotona ja runkkaa pussit tyhjiksi kumit päällä. niin mäkin teen yksin kotona kuitenkin pvc asut päällä koska mulla ei oo kumiasuja mut pvc asut ajaa saman asian kun kumit. jos kiinnostaa niin voit soittaa taikka tekstaa mulle. 040-7726905

        Oletko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies?

        Se on Jouko, eli mies.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe