Kulkeeko retro-Bonneville yli 140km/h?

vauhtia tänne

Olen tuossa miettinyt, että mahtaako nuo retro-Triumphit kulkea ponnettomilla 50hp tehoillaan juuri enempää kuin moottoritiellä saa ajaa. Olisiko 120-130-140 todellinen huippu?

11

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonneville 69

Älä turhaan mieti mitä Trumpat kulkevat, mieti enemmin sellaisia asioita joista olet oikeasti kiinnostunut, kuten Robinin fanisivut ja pleikkaripelit.

• glyde..

aivan riittävästi sinulle kohan ajat sen moto kortin ja lakkaat parkumasta.

• Clyde..

Niissä on muuten n. 70hp ja jo kolmosella menee kovempaa kuin 140. Mittarinopeutta v. 2013 testeissä n. 200 ja todellista n. 180-190.

• hiljaiseen ajoon b

retro bonne pyörälle sopiva ajonopeus on 80-100 km/h.
      Sellaiseen rauhalliseen körööttelyyn on hyvä pyörä.
      Sitten nopeampaan ajoon joku muu.

• seikkailutriumph

Kyllä sniillä oikia kuski jättää mutkatiellä sporttipyörän.

• joka jampalle

Kyllä se 200 kulkee tauluun ja se on varmaan 180 todellista ja se riittää joka jampalle koska vain 120 saisi ajaa...

• Suomessa ei saa ajaa kuin 120km/h moottoritiellä eli mitä sillä on väliä?

• mies ahaa
    • suzuki gsx1100

Kasva aikuiseksi, ajo-ominaisuuksiin nähden liiankin tehokas pyörä.
      Moottoritiellä on 120km/h nopeusrajoitus siihen tuo kiihtyy alle 5s, vai aijotko saksaan autobahnille?
      Noilla ajatuksilla kylän nakkikioskin kierto onnistunee paremmin pe-la iltoina.
      Muista soittaa Robinia mp3-soittimessasi, se kuvannee henkistä ikääsi oikein.

• hfowhfo

170 km/h helposti

• Tripleman

Käy ajamassa vanhalla H2 kakstahtikawalla 200km/h niin tiedät kannattaako ostaa pyörää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe