Olen tuossa miettinyt, että mahtaako nuo retro-Triumphit kulkea ponnettomilla 50hp tehoillaan juuri enempää kuin moottoritiellä saa ajaa. Olisiko 120-130-140 todellinen huippu?
Kulkeeko retro-Bonneville yli 140km/h?
11
581
Vastaukset
- Bonneville 69
Älä turhaan mieti mitä Trumpat kulkevat, mieti enemmin sellaisia asioita joista olet oikeasti kiinnostunut, kuten Robinin fanisivut ja pleikkaripelit.
- glyde..
aivan riittävästi sinulle kohan ajat sen moto kortin ja lakkaat parkumasta.
- Clyde..
Niissä on muuten n. 70hp ja jo kolmosella menee kovempaa kuin 140. Mittarinopeutta v. 2013 testeissä n. 200 ja todellista n. 180-190.
- hiljaiseen ajoon b
retro bonne pyörälle sopiva ajonopeus on 80-100 km/h.
Sellaiseen rauhalliseen körööttelyyn on hyvä pyörä.
Sitten nopeampaan ajoon joku muu.- seikkailutriumph
Kyllä sniillä oikia kuski jättää mutkatiellä sporttipyörän.
- joka jampalle
Kyllä se 200 kulkee tauluun ja se on varmaan 180 todellista ja se riittää joka jampalle koska vain 120 saisi ajaa...
Suomessa ei saa ajaa kuin 120km/h moottoritiellä eli mitä sillä on väliä?
- mies ahaa
vähempokin vauhti riittää, http://youtu.be/f1vFJ-WORZA
- suzuki gsx1100
Kasva aikuiseksi, ajo-ominaisuuksiin nähden liiankin tehokas pyörä.
Moottoritiellä on 120km/h nopeusrajoitus siihen tuo kiihtyy alle 5s, vai aijotko saksaan autobahnille?
Noilla ajatuksilla kylän nakkikioskin kierto onnistunee paremmin pe-la iltoina.
Muista soittaa Robinia mp3-soittimessasi, se kuvannee henkistä ikääsi oikein. - hfowhfo
170 km/h helposti
- Tripleman
Käy ajamassa vanhalla H2 kakstahtikawalla 200km/h niin tiedät kannattaako ostaa pyörää ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750