Moikka kaikille, olen nyt katsonut läpi kaiken materiaalin, joka on saatavilla mediassa tämän vuoden kilpailijoista ja olen päätynyt lopputulokseen, että LAURA AHOLA on paras tästä satsista. Toivon, että hän voittaa, mutta onnea kaikille kilpailijoille, huomenna sittten nähdään, miten käy.
Miss Suomi 2013
9
514
Vastaukset
- kataassss
Livillä pyörivästä Miss Suomi ohjelmasta saa aika selkeän käsityksen näiden ehdokkaiden valmiuksista ja vahvuuksista - pelkkä kuva kun ei vielä kerro mitään. LAURA AHOLA todellakin paras kaikista :)
- 5890fr
En ole moneen vuoteen katsellut Miss Suomi kisoja, nyt olen. Onnistunut formaatti tämänvuotinen tosiaan, hyvä idea ottaa tuutorit mukaan, hauskoja hetkiä on riittänyt ja kilpailijoista voi saada paljon monipuolisemman kuvan.
- EKK2
Miksi missikisojen tunnuslaulussa on jo paljastettu voittajan nimi: "Ken on heistä kaunein, Ken on heistä herttaisin..."
- JUSTjoo666
Ettei ois kirjoittajana itse Laura Ahola? LOL
- e3oölktr4e+0
En taatusti ole Laura Ahola Terveisin :Aloittaja tuomari 4
Ja kesti muuten aika kauan, ennen kuin päädyin tähän lopputulokseen. Eniten vaikuttivat kaikki nämä LIV:n puolen tunnin ohjelmat, joissa pääsi tarkempaan käsitykseen ehdokkaista. Nämä on olleet parhaat ja viihdyttävimmät kisat vuosiin.
Kiva illalla nähdä kuka voittaa, saattaa kylläkin olla joku muukin, kuin nämä lehdistön suosikit. - l8+
Tietäisipä vaan mitä kähmintää, suhteita , lahjomista ja rahaa näissäkin kisoissa on mukana. Esim. Miss Helsinki kisoissa 2 viimesintä voittajaa on ollut NIIN outoja, kaikki on voinut nähdä, että muut kilpailijat oli kauniinpia kuin voittaja. Ja noi lehdet nostaa tai jättää pimentoon ihan kenet haluaa, suhteet jyllää siinäkin asiassa....
- :::::::::rej4trlak
Voi harmi kun Laura ei voittanut, mutta oli sentään yleisön suosikki, Onnittelut kuitenkin Lotalle, nätti tyttö olet sinäkin. t. Tuomari4
- viisas2
Hmm, miten se nyt oli? Viisi viikkoa ja Lotan poikakaveri saa lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516726Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996067Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313906- 4122385
- 561816
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101778Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421544Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1891428- 811421
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094