Miss Suomi 2013

Tuomari4

Moikka kaikille, olen nyt katsonut läpi kaiken materiaalin, joka on saatavilla mediassa tämän vuoden kilpailijoista ja olen päätynyt lopputulokseen, että LAURA AHOLA on paras tästä satsista. Toivon, että hän voittaa, mutta onnea kaikille kilpailijoille, huomenna sittten nähdään, miten käy.

9

644

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kataassss

Livillä pyörivästä Miss Suomi ohjelmasta saa aika selkeän käsityksen näiden ehdokkaiden valmiuksista ja vahvuuksista - pelkkä kuva kun ei vielä kerro mitään. LAURA AHOLA todellakin paras kaikista :)

• 5890fr

En ole moneen vuoteen katsellut Miss Suomi kisoja, nyt olen. Onnistunut formaatti tämänvuotinen tosiaan, hyvä idea ottaa tuutorit mukaan, hauskoja hetkiä on riittänyt ja kilpailijoista voi saada paljon monipuolisemman kuvan.

• EKK2

Miksi missikisojen tunnuslaulussa on jo paljastettu voittajan nimi: "Ken on heistä kaunein, Ken on heistä herttaisin..."

• JUSTjoo666

Ettei ois kirjoittajana itse Laura Ahola? LOL

• e3oölktr4e+0

En taatusti ole Laura Ahola Terveisin :Aloittaja tuomari 4

Ja kesti muuten aika kauan, ennen kuin päädyin tähän lopputulokseen. Eniten vaikuttivat kaikki nämä LIV:n puolen tunnin ohjelmat, joissa pääsi tarkempaan käsitykseen ehdokkaista. Nämä on olleet parhaat ja viihdyttävimmät kisat vuosiin.
      Kiva illalla nähdä kuka voittaa, saattaa kylläkin olla joku muukin, kuin nämä lehdistön suosikit.

• l8+

Tietäisipä vaan mitä kähmintää, suhteita , lahjomista ja rahaa näissäkin kisoissa on mukana. Esim. Miss Helsinki kisoissa 2 viimesintä voittajaa on ollut NIIN outoja, kaikki on voinut nähdä, että muut kilpailijat oli kauniinpia kuin voittaja. Ja noi lehdet nostaa tai jättää pimentoon ihan kenet haluaa, suhteet jyllää siinäkin asiassa....

• :::::::::rej4trlak

Voi harmi kun Laura ei voittanut, mutta oli sentään yleisön suosikki, Onnittelut kuitenkin Lotalle, nätti tyttö olet sinäkin. t. Tuomari4

• viisas2

Hmm, miten se nyt oli? Viisi viikkoa ja Lotan poikakaveri saa lähteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      752
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      657
    4. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      644
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      580
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe