Tuijottaa kadulla ja muualla...

Joe26

Tuijottajat...jotkut ihmiset, yleensä n. 13-30 vuotiaat miehet tuijottavat siksi että "voittaisivat" toisen. Usein kun vastaan tulee mies niin hän tuijottaa silmiin ja "haastaa" toisen miehiseen mittelöön! Se voittaa joka katsoo ekana sivuun.
Aika säälittävää on tuijottaa tuntemattomia immeisiä! =D
Yleensä nämä tuijottajat ovatkin lapsen tasoon jääneitä ihmisiä ja joilla on yleensä heikko itsetunto...
Kommenttia!

7

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8oI

Olet oikeassa siinä, että on paljon sellaisia kyylääjiä, jotka kiusaavat ylipitkällä tuijotuksella. Toinen pointti on se, että kaikki haastamiskuvitelmat tulevat omasta päästäsi. Jos sinä tuijotat heitä pitkään, niin hekin tuijottavat. Jotkut tuijottavat kateellisina tai katkerina ja jotkut ihan muuten vaan ilman mitään tarkoitusta.

• deed

Enpä ole tuollaista huomannut. Ylireagoitko ihmisiin kadulla tms? Outoa.

• gnc

Ihmisiä saa kyllä katsoa. Eihän sitä huomaa tuttujakaan jos ei katso. En usko että kyseessä on mikään kilpailu, en ole huomannut sellaista. Jos kuvittelet että se on kilpailua, asetat itsesi vertailuasemaan toisten kanssa ja olet riippuvainen muista ja muiden suorituksista.

En ymmärrä, että ihmisiä haukutaan 'lapsen tasoon' jääneiksi. Eikä heillä vaarmasti ole huono itse tunto. Tuollainen olettamus taas osoittaa, että vertaat itseäsi muihin, minulla hyvä - heillä huono itsetunto ja olet jälleen riippuvainen toisista. Voisit yhtä hyvin vain olla - olla mitä olet - riippumatta muista, mitä muut ovat.

• arthur

oon minäkin kyllä huomannut tuon tuijottamiskilpailu-asian.

• Snake Eyes

"Se voittaa joka katsoo ekana sivuun." Eikös kuitenkin toisinpäin, eli voittaja on se, joka ei käännä katsettaan? :-D

Mutta asiaan, ei tuo pidä paikkaansa. Suomalaiset nimenomaan ottavat liian vähän katsekontakteja verrattuna moniin muihin kulttuureihin. Et ole kuitenkaan ainoa, joka noin kokee. Joku sanoi minulle joskus, että ei pidä eräästä kaupungista X, koska siellä kuulemma kaikki tuijottavat. Aivan naurettavaa...

Itse olen viime aikoina lisännyt katsekontaktien määrää ja kestoa reilusti, ja tulen lisäämään edelleen. Katsominen on kohteliasta, lymyileminen ei.

• Joe26

Jep, tarkoitin että se häviää joka katsoo ekana sivuun...

• Martinniemi
        Joe26 kirjoitti:

Jep, tarkoitin että se häviää joka katsoo ekana sivuun...

Morjensta!

Minä ainakin vastaan sellaiseen tuijotukseen tervehdyksellä, vastaajan on jollakin tapaa reagoitava tai hän leimaa itsensä idiootiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4536
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      87
      4237
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3698
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3627
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      115
      2655
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2468
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2362
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2349
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2339
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2214
    Aihe