Elikkä minä ja mieheni kaipaisimme uusia asentoja sänkyyn. Ongelmaksi niiden keksimisessä on muodostunut pituuseromme, mies 2m ja minä 1,68m. Harrastamme seksiä yleensä takaapäin, lusikka-asennossa tai minä päällä ja alkanu nämä hieman kyllästyttämään vaikka seksi mieheni kanssa onkin todella ihanaa :)
Olisi kiva lukea niksejä muilta kenellä on myös iso pituusero kumppaninsa kanssa, tai jos kellä tahansa tulee mieleen jotain miten voitaisiin saada vaihtelua sänkypuuhiin :)
asentovinkkejä kaipaillaan!
6
979
Vastaukset
- Tietysti parasta
kiikkustuolissa tai kylpyammeessa.
- pikku_n
Muuten hyvä mut ei omisteta moisia :)
- pitkä
Itsekin pitkänä miehenä olen törmännyt tähän ongelmaan.Ainakaan seisaaltaan ei onnistu,takaapäinkin joskus oikein lyhyen kanssa vaikeaa,ratsastus käy hyvin,jos siitä tykkäätte.
- Mie vaan
Portaikossa seisaaltaan, nainen ylemmällä portaalla.
Mies seisaaltaan ja nainen sylissä, mies kannattelee reisistä.
Nainen vatsallaan sängyssä, jalat hieman harallaan, mies tulee siihen väliin sisään takaapäin.
Nainen keittiön pöydälle selälleen.
Tuossa ensihätään..- kokeilijaxxx
Kokeilkaa järvessä seisaaltaan. Otat vaimosi syliin ja alat survoa. Toinen kokeilun arvoinen on saunan lauteilla takaapäin.
- Anonyymi
"pottuperseeseen" ja eikun mänöksi, sinulle "turhan kyselijä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856