Facebook status

keväinen11

Olen tapaillut miestä nyt noin 2 kk ja ollaan puhuttu seurustelusta, ja eteenpäin menemisestä suhteessa. Etsin hänet facebookissa ja olisin pyytänyt kaveriksi mutta tällä lukee parisuhdetilanteena sinkku. Sitten on vielä deitissäkin profiili auki. Mitä pitäisi ajatella? Voinko luottaa kun hän sanoo ettei hae enää ketään ja haluaa olla vain mun kanssa. Eikö olisi reilua ottaa edes se sana "sinkku" pois, jos ei halua ilmoittaa olevansa parisuhteessa? hämmentää.

10

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow8

      Virtuaalimaailma aiheuttaa mielestäni turhan paljon pahaa mieltä. Oikea elämä, kasvokkain sanotut asiat, läheisyys, fyysisesti tavatut ihmiset ja heille välittynyt viesti ollaanko yhdessä vai ei, siinä on se jolla on suurin merkitys. Jos vältellään esittelemästä uutta kumppania ystäville ja sukulaisille, jos selkeästi sanotaan kauniita tunteellisia asioita mutta fyysisesti välittyy toisenlainen viesti silloin kannattaa olla enemmän huolissaan onko toinen tosissaan. Jokainen toimii omalla tahdillaan näissä asioissa.
      Kannattaa myös keskustella tästä virtuaalimaailmasta kasvokkain, kuinka paljon toiselle esim facebook merkitsee, viettääkö siellä paljon aikaa, haluaako pitää tyttöystävän irti kavereiden kanssa heitetystä herjasta jne. Silloin on selvät sävelet, eikä tarvitse kummankaan loukkaantua turhista.

      Ps. olen itse käynyt miesystävän kanssa tulisen taistelun nettideittiprofiilin auki pitämisestä, hävisin, se on hänellä 9kk jälkeen edelleen. Siitä on syntynyt tämä todellisen elämän erottamisen filosofia..hyvä vai huono, sehän on jokaisen itse pääteltävä.

    • 11/8

      Minkä ikäisiä olette? Luulisi aikuisen miehen tajuavan parisuhteen pelisäännöt?

    • Neuvoja...

      Et voi luottaa. Jos ei hae ketään ja tarvitse muita kuin sinut, ei tarvitse myöskään deittiprofiilia. Sinuthan on jo "löydetty".

      Samoja sanoja kuin minulle sanottiin, mutta mies erehtyi kuitenkin ehdottamaan seksitreffejä eräälle ystävälleni. Olin näyttänyt ystävälleni hänen profiilinsa. Mies ei tuntenut tätä naista ja siksi erehtyi ehdottelemaan ja ties kuinka monelle muulle. Minun kanssa teki suunnitelmia pitkälle tulevaisuuteen mm. yhteisen asunnon hankkimisesta, kertoi rakastavansa ja korosti olevansa uskollinen. Sinuna olisin hyvin varpaillaan, varsinkin, jos vierailee siellä päivittäin.

      Toki, eihän kaikki toimi yhtä kierosti eikä voi yleistää. Jos profiili on vain avoinna eikä käy siellä, juttu on toinen. Onhan voinut unohtaa sen olemassa olon.
      Keskustele hänen kanssaan avoimesti, miltä nämä jutut sinusta tuntuu.

    • Ööööööööööö

      Olette vasta tapailuasteella. Puhuneet seurustelusta, mutta ette siis seurustele. Eli saa lukea sinkku ihan missä vaan

      • Sivusta kysyn vain

        että minkäslainen sopimus siitä seurustelusta pitäis tehdä, jos ei puhe riitä? Kirjallisena suullisen sijaan? Entäs jos sovitaan, että tapaillaan eikä tapailla muita, onko silloin korrektia pitää deittiprofiilia? Olen vähän pihalla näistä "nykykuvoista".

        FB statusta en 2 kk jälkeen vielä muuttaisi parisuhteeksl.


    • ts40

      Facebookissa voi tehdä muutakin ,kuin kirjoitella naisten/miesten kanssa ja ehdotella kaikenlaista. Ite käyn päivittäin,samoin mieheni. Mutta ei me sieltä uutta seuraa haeta :D

    • kiire mihinkään

      Miksi pitäisi kiirehtien vaihtaa parisuhdestatusta? Olettehan vasta puhuneet seurustelusta jne. mutta et kertonut mihin tuo puhuminen on johtanut. Seurusteletteko vai onko vielä harkinnan alla? Jotkut ei ehkä halua muutella sitä statusta kovin aktiivisesti koska sen muuttuminen herättää aina huomioo. Ehkä hän haluaa varmistua seurustelusuhde kanssasi toimii ja homma tuntuu vakaalta ja vaihtaa vasta sitten.

    • 2kk on lyhyt aika

      miehelle ainakin. itse en ainakaan 2kk tuttavuuden jälkeen voi koskaan puhua seurustelusta. Kun alkaa luottamaan toisen pysyvyyteen voi niitä profiilejakin ottaa pois. Niihin profiileihin kulutettu aika harmittaa jos siis mies poistaa profiilin sieltä ja sit juttu katkeaakin. Toisaalta mies saa keskimäärin yhden viestin viikossa korkeintaan siellä deittisaitilla jonka takia se ei ole sama asia onko miehellä profiili siellä tai että naisella on profiili siellä. Lisäksi nykyää noi naisten seurustelut on hieman omituisia, mua on monesti pyydetty seurustelemaan kun nainen panee muita miehiä, tai suutelee toisia miehiä, tai toiset miehet soittelevat kokoajan ja kehuvat naisen tissejä, tai nukkuvat toisten miesten kanssa. Jos löytyy sellainen nainen jolle olen se ainoa, niin silloin lähtee kaikki profiilit ja sinkkujutut pois, katselkaa tilannetta 6kk jälkeen.

    • tällänen tapaus

      Kaikkea mahtuu maailmaan,löysin aikoinaan mieheltä toisen sivuston koira kaverit facesta ja laitoin kaverikutsun,laittoi estoon.Eli ei taida sekään perustuu ihan rehelliselle pohjalle.Virtuaalimaailma on paha,siellä voi kikkailla kaikenlaista jos haluaa,ei tietysti kaikki,mut liian monet.

    • 18vuotta

      Itse ainakin poistan kaikki tuommoiset heti kun vastaan tulee se "oikea" vaikka ei olisi sen enenpi puhuttukaan suhteesta. Mutta omasta mielestä silloin keskityn vain siihen tiettyyn naiseen ja jos ei tärppää niin eikun takas sivustoille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe