Yritän muuttua

Jake.Waits

Nimimerkki Kitaristin hyvän kirjoituksen jälkeen minulle tuli halu jättää sarkasmia vähemmälle - kritiikkiä sen sijaan en suostu jättämään kokonaan pois.

17

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikuttunut lukija

Taivaat ja maat riemuitsevat!Itse Jake.Waits ilmoittaa omassa korkeassa persoonassaan Suuren Ilouutisen: Hän yrittää muuttua! Liikutuksen kyyneleet vuotavat kaikkien lukijoiden silmistä ja kastelevat tietokoneiden näppäimistöt pilalle!Hoosianna! Hoosianna! Hoosianna! Eläköön!

Täytyy lähteä ostamaan shampanjaa ja kutsua sukulaiset ja ystävät koolle.

• Jake.Waits

Aika hyvä paukku!

Olisitko itse Aabraham?
        Mar Sarug ei kuunaan pystyisi kirjoittamaan noin virheettömästi.
        Olet todennäköisesti näiden edellä mainittujen hybridi.

Pakana(M) sinä olet!

• Jake.Waits
        Jake.Waits kirjoitti:

Aika hyvä paukku!

Olisitko itse Aabraham?

Pakana(M) sinä olet!

Sinun kaltaistesi pösilöiden vuoksi toisaalta kannattaa vuodattaa vähän pahaa sappea ulos. Te riiviöt että ymmärrä mitään muuta kuin omaa lääkettänne, ja nautin siitä kun saan lyödä teitä!

• Ranya*
        Jake.Waits kirjoitti:

Aika hyvä paukku!

Olisitko itse Aabraham?

Pakana(M) sinä olet!

Selvännäkijän mukaan se oli Abe (=Epäilijä ym...).

• abdul

Kiitos tuosta. Erittäin ytimekkäästi sanottu! Kiitos vielä kerran!

• Jake.Waits

• Epäilijä
        Jake.Waits kirjoitti:

Sinun kaltaistesi pösilöiden vuoksi toisaalta kannattaa vuodattaa vähän pahaa sappea ulos. Te riiviöt että ymmärrä mitään muuta kuin omaa lääkettänne, ja nautin siitä kun saan lyödä teitä!

Jos sielunvaellusoppi pitäisi paikkansa, saattaisin tietenkin olla ollut Aabraham. Koska en koe itseäni erityisen profeetalliseksi, epäilen vahvasti, että en ole ollut.

Kirjoituksesi ovat aggressiivisia ja vaikuttavat sangen itsekeskeisiltä. Mutta jos niiden tuottaminen auttaa vähentämään pahaa sappea elimistöstäsi, hyöty lienee suurempi kuin haitta.

• Jake.Waits
        Epäilijä kirjoitti:

Jos sielunvaellusoppi pitäisi paikkansa, saattaisin tietenkin olla ollut Aabraham. Koska en koe itseäni erityisen profeetalliseksi, epäilen vahvasti, että en ole ollut.

Kirjoituksesi ovat aggressiivisia ja vaikuttavat sangen itsekeskeisiltä. Mutta jos niiden tuottaminen auttaa vähentämään pahaa sappea elimistöstäsi, hyöty lienee suurempi kuin haitta.

Ovatko kirjoitukseni oikein aggrexksiivisiä!

Kirjoitat niin fiiniä kieltä, että.
        Minun täytyy oikein kumartaa!

Toivottavasti _koet_ itsesi taas hieman paremmaksi sivustakatselijaksi, oi objektiivisuuden oraakkeli.

Ja todistapa, ettei sielunvaellusoppi pidä paikkaansa kuten menit väittämään! (Tuosta pölvästimaisesta väitteestäsi olen muuten valmis uskomaan, ettet ole Aabraham. Sinun kutsumisesi Aabrahamiksi olisi loukkaus Aabrahamin älykkyyttä vastaan.)

Mene sinäkin tekemään pitkä kävelylenkki lyhyelle laiturille, urpo.

• AHH
        Epäilijä kirjoitti:

Jakella on nyt huono kausi menossa, ja hän rettelöi joka suuntaan.
        Kaikkia vastahankaisia hän pitää jostain syystä Aabrahamina - minäkin kerran olin jo 80 %:sti.
        Jake on tod.näk. ottanut joskus kovasti yhteen A:n kanssa ja se on jättänyt lähtemättömät jälkensä. Usko pois, minutkin hän käskee laiturille.

• Jake.Waits
        AHH kirjoitti:

Kaikkia vastahankaisia hän pitää jostain syystä Aabrahamina - minäkin kerran olin jo 80 %:sti.
        Jake on tod.näk. ottanut joskus kovasti yhteen A:n kanssa ja se on jättänyt lähtemättömät jälkensä. Usko pois, minutkin hän käskee laiturille.

Tee pitkä kävelylenkki lyhyelle laiturille =)

• AHH
        Jake.Waits kirjoitti:

Tee pitkä kävelylenkki lyhyelle laiturille =)

Tein jo lyhyen kävelylenkin pitkälle laiturille.

• Epäilijä
        AHH kirjoitti:

Ketjussa "Gallup kaikille" oli näyte Aabrahamin kirjoituksista. Mielestäni ne olivat ihan fiksuja, mutta turhan perusteellisia tässä ympäristössä. Jake paralla riittää ongelmia!

• Epäilijä
        AHH kirjoitti:

Ketjussa "Gallup kaikille" oli näyte Aabrahamin kirjoituksista. Mielestäni ne olivat ihan fiksuja, mutta turhan perusteellisia tässä ympäristössä. Jake paralla riittää ongelmia!

• Ahmed Ahne

Kyllä sitä on vartuttukin, onnea valitsemallasi tiellä.

• Jake.Waits

Ihmisen kyvyt muuttua ovat rajalliset, joten
      forget about it!

• Jake.Waits
      • Heikki

Kirveleekö paska pikkuisen perseessä noin? Voi pikkuista...
        Tukehdu matoripuliisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3412
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      78
      2392
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1243
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1158
    Aihe