Miten naiset suhtautuvat mieheen, joka on jo menettänyt poikuutensa aikoja sitten 18-vuotiaana yhdynnässä, muttei ole kertaakaan suudellut tai edes pussannut mitään osaa toisen kasvoilta?
Onko minulla vielä mahdollisuus löytää joku tyttö jonka kanssa voisin kokea ensisuudelman ja opetella suukotuksen taitoa, vai onko tämä juna mennyt jo aikoja sitten osaltani.
Olen nyt iältäni 22.v. Naisten kanssa tulen hyvin juttuun mutta tämä elintärkeän taidon oppimattomuus jäytää itsetuntoani ja on suunnattoman epävarmuuden lähde...
Suutelematon sälli
4
303
Vastaukset
- rmas
Osanottoni ensimmäisen kertasi toiselle osapuolelle... Kuulostat oikein huomaavaiselta mieheltä. Not.
- Is it happening?
Niin, noh, ensimmäisen kertani osapuoli oli päälle 30.v mukava nainen, joka baaritiskiltä kuultuaan olevani kokematon päätti ottaa mukaan jatkoille - jos siis jatkoiksi voi kutsua sitä että oven suljettua perässä meno oli pikamarssia makuuhuoneeseen ja sängyllä farkut veks.
Sen verran jämptit otteet oli muorilla ettei varmaan ollut ensimmäinenkään kerta hänellä, mutta minulle se jäi ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi...
Niin että tosiaan vaan ''osannottoja'' kyseiselle naiselle, jolla on varmaan uusi mies lakanoiden välissä harva se yö... - Poicaseni
Is it happening? kirjoitti:
Niin, noh, ensimmäisen kertani osapuoli oli päälle 30.v mukava nainen, joka baaritiskiltä kuultuaan olevani kokematon päätti ottaa mukaan jatkoille - jos siis jatkoiksi voi kutsua sitä että oven suljettua perässä meno oli pikamarssia makuuhuoneeseen ja sängyllä farkut veks.
Sen verran jämptit otteet oli muorilla ettei varmaan ollut ensimmäinenkään kerta hänellä, mutta minulle se jäi ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi...
Niin että tosiaan vaan ''osannottoja'' kyseiselle naiselle, jolla on varmaan uusi mies lakanoiden välissä harva se yö...Se juna tuli ja meni.
Nauti ikisinkkuudesta. - Is it happening?
Poicaseni kirjoitti:
Se juna tuli ja meni.
Nauti ikisinkkuudesta.[ Huutoitkua ]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2885234Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102726Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761033