Olen 14-vuotias tyttö ja olen järjestämässä Japani -teemaisia kaverisynttäreitä. Porukkaa tulee vain 3 tai 4 ja he ovat jäämässä yöksi.
Tarvitsisin vinkkejä koristeluun, tarjoiluun sekä ohjelmaan.
Minulla on mielessä jo seuraavat asiat:
- "Tikkuleikki", jossa jokaiselle kilpailijalle jaetaan tikku. Tikun 1 saaja on ns. pelinjohtaja. Hän nostaa korista lappuja, esim. 2 halaa tyyppiä nro. 5. (Mutta aion keksiä erilaisia juttuja, sillä poikia ei ole tulossa) XD
- Tarjolla on pockyja, eli japanilaisia keksitikkuja
- Koristeluideani on sellainen, että otetaan suuri kangas ja siihen maalataan teksti: おめでとう (japaniksi onnea)
- Voisimme myös taitella origameja, mutta tietovisoja EN aio missään nimessä järjestää. Liian vanha ja tylsä juttu...
- Katsomme myös jonkin elokuvan. En tiedä, että onko se jokin Hayao Miyazakin piirretyistä vai mikä. Kauhuleffa ei ainakaan.
- Olen lukenut myös, että paperilyhdyt sopisivat koristeiksi. Myös vihreä tee voisi kuulua juhliin...
Mutta mitä muuta? Sen ainakin tiedän, että nuo eivät riitä juhlien järjestämiseen. :D Siinä on ehkäpä ohjelmaa ja tekemistä vain pariksi tunniksi. Karaokelaitteita meillä ei ole, joten suljen sen heti pois listasta.
Kertokaapas täällä siis vinkkejänne, ARIGATOO! :3
Japaniteemaiset syntymäpäiväjuhlat
JapaniTyttö99
0
100
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3961590Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26610392 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78890Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28865- 54813
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa74745- 65736
- 59725
- 57722