voyagereista muutama juttu...

wolsu

eli olen sellaista hommastelemassa:
- milloin niissä alettiin käyttämään ruiskua?
- onko näissä käytetty sekä yksi että neli-/kuusipisteruiskua?
- mistä näistä rötköistä näkee monilovinen vaihteisto (autom) on kyseessä?
- onko näissä joku ylivaihde maantietä varten?

pitävätkö kulutuslukemat tuolla autotalli.com :issa paikkansa. eli tahdon nimenomeen korimallin joka tuli -92(?) ja loppui -96 ja v6 (=ilmeisimmin tuo pätkitty v8 on varmempi peketti kuin 2,4 puolimoottori?). eli hiukan kulmikkaampi ja kromia riittävästi; heh. minulle tulee vuodessa noin 27tkm joten jos auton seka-ajokulutus olisi noin 10 litran hujakoilla olisin tyytyväinen. eli kuukaudessa tulee noin 2000 km maantieajoa (kesä 120km/h ja talvi tietenkin 100km/h) ja loput 250-300km on kaupunkipörräämistä. pääasiassa kaupunkivälit kuljetaan perheen kauppakassilla (> chevy caprice stw -83).

jos jaksoit lukea tuon kokonaan niin vastaahan jotain.

4

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo

Minulla on 3.3 litrainen 4 vaihteinen automaatti.
      Kulutus on maantieajossa täydellä kuormalla n.7.5 litraa, mutta kaupungissa vie n.15 litraa.
      Vaihteiden lukumäärän näet kojelaudassa olevasta näyttötaulusta. Jos siinä on 3 ja D merkki, niin silloin on kyseessä 4 vaihteinen.

• Pete

Mulla on -96 3.8 veekuus grand automaatti
      - nelosvaihde on overdrive eli yliv.
      - ainakin tässä on 4 vaihdetta
      Korimalli vaihtui 96, automaatin tyyppimerkintä muuttui myös mutta se on kuulemma kokolailla sama toosa.

Valtatieajossa nopeus noin satasen pintaan keskikulutus pyörii noin 10 l/100. Kahdeksankympin nopeudessa menisi varmaan jotain 9 hujakoille. Sitten motarilla menee noin 11-12 litraa satasessa. Kaupunkipyörittelyssä mennee karkeasti arvioiden noin 20 per sata, en ole ajanut koskaan niin pitkää matkaa putkeen "kaupungissa" että olisin saanut luotettavaa keskikulutuslukemaa.

Keskikulutus vuoden mittaan pyörii meillä siinä 12.5-13 litraa satasella. Huomattava osa ajosta on työmatka/lapsien kuskaamista 60km/h tai alle tyypillisessä kaupunkilähiöympäristössä. Joskus ajellaan pidempää matkaa Jyväskylästä Tampereelle tai ihan helskinkiin asti.

Suorissa nelkuissa (2.4) on ollut joskus jakopää/kansiongelmaa, 3.3 ja 3.8 V6 -koneista en ole marinaa kuullut.

• Voyager

Mulla olisi -91 mallinen (siis se jo vähän pyöreämpi) 3.0 eli Mitsun V6 koneella. Ajettu 150 tkm.
      Ongelmana on vaihteisto, kolmospakka kulunut kuulemma, en ymmärrä. Osat on, inspiraatio puuttuu.
      Tax free 2000. Vero alle 2000...
      [email protected]

• vojakkeri -96

Meillä on 3,3l automaatti, ilmastointi jne bensaa menee 11-12l ajaa missä vaan motarilla tai kaupungissa, tavallisella maantiellä (raj 80 km/h) pääsee varmaankin n. 10 litralla. Kuormaus ei tunnu juuri vaikuttavan. mutta kaasun pohjaan painallus pohjaan saa tankkiin kierteen aikaan. Muuten loistava peli ja perhe viihtyy. Autossa 4v laatikko ylivaihde jonka voi ohittaa napilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe