GRANLUND tiputtaa chicagon.

Kärppäkasvattigranlu

Oikea veto ottaa Mikke Minnesotan pelaavaan nhl porukkaan. Heti alkoi tulla tulosta minnesota kaatoi chigagon viime yönä. Granlundille vaan peli aikaa ja chicago lähtee kesälomille. Granlund voittaa heti ensimmäisellä kaudellaan stanley cupin ja ensi talvena olympia kultaa. Mikke ja Koivun mikko pääsevät kolmen kerhoon. Saku Koivulla ei ole vielä yhtään stanley cupia vaikka mies on tahkonnut änärissä parikymmentä vuotta. Mistäköhän johtuu?

4

146

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laserkasvattimikke

tuo olikin ihan uutta tietoa että kraanlundi olisi ollut pelaavassa kokoonpanossa..?

• Rockkaavasonni

Seuraavassa pelissä jo mukana. Näin on!

• uuno-eemeli

Hei ! Onko kyse samasta Granlundista joka antoi yhden syötön ensimmäisenä kautena NHL:ssä ja joka laitettiin välillä "farmiin" kun ei saanut mitään aikaiseksi tosi pelureiden joukossa ????
      Tämä syöttö oli kyllä Suomessa ykkösuutinen.Muistan otsikon."GRANLUND ANTOI LOISTAVAN SYÖTÖN" Että silleen.Pitäisiköhän itkeä vai nauraa ?

• GJHGFHgjhFHJG

Pelataan NHL kausi loppuun ja katotaan sen jälkeen itketäänkö vai nauretaan. Minun veikkaus on että ilmaveivin isä nostelee stanley cup pokaalia. Toki nuihin pisteisiin vaikuttaa sekin että Yeo ei oiken ole kaikkein pätevin valmentaja mutta eiköhän mies ole nyt oppinut että ilman Mikkeä ei mestaruutta tipu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      658
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      39
      604
    7. 48
      603
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      542
    Aihe