Lempiasennot top5

NipukkaN

23

5793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti kostui

      1. Hämähäkinseitti!

    • n grgtrhtrh

      1. takaapäin
      2. takaapäin
      3. takaapäin
      4. takaapäin
      5. takaapäin

    • Makkeri12

      Sivutyöntö vaikutti hyvältä. Pitää tänään illalla heti kokeilla.

    • nbhbrgbrgb

      Noista muista ei kyl mikään oo mun top5:ssä, mut tota sivusatulaa vois kyl testata, ei oo tullut kokeiltua

    • Wolv1

      Keinulauta pyllyyn...

    • Lusikka ja hämähäkinseitti (lusikka edestä,sitä joskus kutsuttiin) Tossa keinulaudassa ainakin mulla tulee niska kipeeks. Pari kertaa kokeiltu,sitäkin yritetty myös sängyssä sähläten.Päättyi muuten hysteeriseen nauruumme sängys koko keinulauta! Niin et oli sillä oma hauskuutensa!

    • Melinda Koo

      Nuo linkit ei näy.

      Tässä mun:
      1. Muunnos lähäristä
      2. Lusikka
      3. Takaa á'la doggy style
      4. Ratsastus
      5. Seisten takaa tai istualtaan kasvot vastakkain.

      • Tarja 26w

        Mun top 5

        1) ratsastus
        2) ratsastus
        3) ratsastus
        4) ratsastus
        5) pöydällä selällään ;)


      • samat1
        Tarja 26w kirjoitti:

        Mun top 5

        1) ratsastus
        2) ratsastus
        3) ratsastus
        4) ratsastus
        5) pöydällä selällään ;)

        HYVÄ TARJA tiedät mitä teet .........


    • ja sekin

      vielä

    • Tikkunainen1846

      1. Lähetyssaarnaaja
      2. Sivutyöntö
      3. Takaapäin
      4. Lusikka
      5. Seisaaltaan edestäpäin

    • nitrokone 69

      sivu työntö on hyvä kun siinä pystyy hierontaa tekemään klitoriselle ja samalla työntämään sormen pyllyyn ja tuntea kuinka nainen alkaa supistella

    • 6 jh5g4

      Mun:

      1) nainen päällä kasvot muhun
      2) nainen päällä kasvot pois päin
      3) nainen selällään pöydäl
      4) nainen sylis istuallaan
      5) seisoallaan takaa päin

    • Mieskani..

      Normi pimppaan suoritettu yhdyntä:
      1) Nainen vatsallaan, jalat hieman auki, minä jalkojen välistä pilluun
      2) Takaapäin, nainen nojaa kontallaan sohvalla selkänojaan peppu pystyssä tai nojaa seisaaltaan vaikka keittiön työtasoon, naisen selkä pitää olla sopivasti notkolla
      3) Minä seisaaltani, kannattelen reisistä naista sylissäni ja nainen kietoo kädet ja jalat ympärilleni
      4) Nainen seisaaltaan, nojaa seinään ja otan edestä päin, naisen samalla kietoessa toisen jalan ympärilleni tai nostaa matalalle jakkaralle
      5) Nainen päällä jalat kyykyssä ja liikkuu todella aktiivisesti, ottaen orkut vaikka väkisin riuhtoen minun ollessa vain väline hänen nautinnolleen

      Peppuseksissä 3 tilalle lähetyssaarnaaja ja 4 tilalle lusikka! Muuten sama järjestys.

      Jos suuseksi otetaan mukaan, mikä tahansa asento voittaa edellämainitut, kunhan se tehdään loppuun sakka ja jatketaan hellää imuttelua laukeamisen jälkeen. Suuseksiasennoista mieluisin ehkä on saajan istuessa pöydänreunalla ja antajan istuessa tuolilla, kummin päin vain, antajana tai saajana.

      • y j t rgbr

        - jatketaan hellää imuttelua laukeamisen jälkeen. -


        Toi ei mulla onnistu, menee näet penis niin helläksi välittömästi eka ruiskahdusten jälkeen, että joskus jopa viimesten spermatippojen tulo tuntuu hieman epämiellyttävältä, jos nainen jatkaa imutusta... :(


    • :69

      69 69 69

    • ,i6m5uny4btr

      Oikeastaan kaikista paras on 69. Muista kaikki muut menee, mut läh.saarnaajassa en pane, jos ei oo pakko ;)

    • pökkijä pukki

      nainen alla ensin jalat auki sitten sisään ja sen jälkeen nainen laittaa jalat yhteen, ja voivoi sitä tiukkuutta ja hurmaa molemmille litoris huuma naisella kokeilkaa.

    • pöytäonparas

      Parasta on nainen keittiön pöydällä ja jalat miehen olkapäillä......jaksaa jyystää...näkee kaiken...helppo hiplata tisseja ja klittaa....ja voi ruiskia minne lystää...

      • b54vgtc3fr

        näin on


    • sirherren

      1. Rough cowgirl (tähän kuuluu siis väh. käsien sitominen)
      2. Keinulauta seisaalleen
      3. Lusikka
      4. Rapuasento
      5. Keinulauta

    • orccu69

      kova, spermainen, iso ja märkä peenis tunkeutuu syvälle naisen vaginaan niin että nainen on kiinnitetty käsiraudoilla sänkyyn, ja mies nytkyttää rytmikkaasti munaansa naisen kiihottuneeseen, kosteaan, kuumaan,märkään, spermaiseen ja pehmeään reikään. SE ON HYVÄ TUNNE!
      pidän myös siitä kun naisen suupielet ovat aivan spermaiset ja hän vain huutaa, ähkii ja lutkuttaa samalla siitintä.
      ihanaa aloittaa niiin kun:

      riisuu naista ottaa paidan pois, kourii samalla tisuja seuraavaksi housujen napit aukeavat ja seksikäs piukea perse pullahtaa esiin(röyhelö stringien kera), pieni hyväily pimpassa ei varmastikkaan tuota mielipahaa vaan lisää tunnelmaa, ja rintaliivit aukeavat. Pääsee puristelemaan kunnon tehoilla hinkkejä ja kun on koko pakkaus paljaana ei auta muu kuin ottaa kaikki irti!! nainen oli sen reissun jälkeen aivan kuollut sillä meillä oli KOVA MENO PÄÄLLÄ KOKO YÖ

    • Sivusta,

      Lempiasentoni on sivulta. Se ei vain onnistu kenenkään kanssa ja siksi en harrasta seksiä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe