MItäs kaikkea tapahtumaan porissa on juhannuksena? Yyterissä on varmasti menoa? Keikkoja jossain?
Juhannus porissa
11
827
Vastaukset
- Tri Mengele deer
Kiva juhannuspaikka on terkkarin päivystys. On hauskaa seurata, kun juopuneita ja muita päähä kolhuja saaneita kuskataan ovista ja ikkunoista päivystykseen. Niin ja sitten on ihailtavaa katsella, kun perusturvan lekurit toimii ripeästi..
et sillee - pellekamera
Ensiapuasemalla tosiaan saa nauraa kun kaikki känninahistelijat tuodaan paikattavaksi :)
Poliisiautoihin ja sinivuokkosten koppalakkeihin pitäisi asentaa tositeeveekamerat jotta normaali kansa joka ei ryyppää ja rällästä saa nauraa niitä kännisiä pässejä jotka joutuvat viettämään puolen juhannusta putkassa riekunnan takia. - cadillac.
jos teillä ottaa koppaan noin pahasti niin kannattaa tehdä asioille jotain. kuhan ette räjäitä ja ammu toisia niin kaikki on hyvin.
- gogogo1
Ei porissa taida olla mitään muuta kuin pussikalaa kirvatsissa tai se jokirannanjuhannus yritelmä. Tää on niin kuollut mesta. lähimainkaa ei mitää järkevää. kai se pitää kotona grillata makkaraa ja viettää vaan ns normi vk-loppu.
- Tiitanik
Koska sen mereen juuttuneen laivapahasen avajaiset on? Vai menikö ne meikäläiseltä vallan ohi?
- juhannusporissa
- fasfnsr
Sen paatin avajaiset on nyt viikonloppuna tietääkseni.
- kapteenikoukku123
Odotan innolla lähteekö turkkilaisen vanerilaatikko jäiden mukana ensi keväänä XDXDXDDDDD
- Hyvä Ali!
Pienet on porilaisten kapteenikoukkujen ilot. Ootte te melkoisia vastarannankiiskejä!
- Ankee työtön
Maksaako Ali veroja?
- Gxk
Ankee työtön kirjoitti:
Maksaako Ali veroja?
Kiertääminkä pystyy. Jos jotain maksaa niin suojelurahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275