Jotain keskustelua. Tyypit käy täällä korkeintaan kääntymässä. Jotain asiaa, hei!
nyt oikeesti!
12
360
Vastaukset
- ex-ii
Minäkin entisenä iiläisenä käyn vilkuilemassa tätä palstaa, mutta aika hiljaiselta vaikuttaa. Toivottavasti saatais tänne enemmän keskustelua aikaiseksi.
- Kyselen
Missä päin Iitä on teistä paras asua?
- iipä ii
pohjois-iissä
- Köden kaveri
Alaranta is THE BEST. Joki vieressä ja koko alue on kaavotettu väljästi. Meikä asuu täällä perheineen enkä muualle muuttaisi. Alarannan arvo nousee jatkossa paljon.
- Uusioiiläinen
Täällä liputetaan etelä-iitä ja asemankylää. Kohta pari vuotta asuttu ja pidetään tosi paljon.
- ---
Etelä-Iitä? Tarkotat Ojakylää?
Mut joo Ojakylä ihan jees. Ei liikaa porukkaa. - ideaton iiläinen
Ite asun haminalla. On kyllä paras.
- mi vaa
Yliranta :D
- 4+7
Yliranta
- fsdgfd
4+7 kirjoitti:
Yliranta
on lestoja täynnä
- ideaton iiläinen
fsdgfd kirjoitti:
on lestoja täynnä
Olen huomannut saman, mutta en alkaisi yleistämään.
- Aamuautoilija
Olihan pitkät jonot aamulla kuuden aikaan tietyömaan ja kolarin takia. Olis pitänyt ajaa Ojakylän kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5012345Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681