Hei minulla on 2v harjasgekko naaras. Kun se 2v sitten tuli meille se oli kirkkaan tummanpunainen ja keltainen (harlequin värimuoto) Syö tosi hyvin sirkkoja jauhomatoja ja mangopilttiä. Nykyään se on kuin varjo entisestään. Se on haalea ja hoikka eikä juurikaan ole kasvanut. Miltei vihertävän värinen. Olen todella huolissani siitä koska omasta mielestäni mikään ei ole muuttunut. Edelleen syö hyvin ja ulostaa normaalisti. Myös ihan aktiivinen on kun käsittelee. Mikä vikana? En halua että pieni kuolee.
Harjasgekosta huoli.
Apua nopsaan.
1
172
Vastaukset
- ophione
Harjasgekkojen värit eivät ole poikasena vielä täysin kehittyneet. Värit usein muuttuvat ja haalistuvat gekon kasvaessa. Harjasgekot kykenevät myös vaihtamaan värisävyään mm. ympäristön ja tunnetilan mukaan.
2 vuotias harjasgekko pitäisi olla jo täysikasvuisen mitoissa.
Minkä painoinen naaras on? Olisiko kuvia näyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020