Osaatteko antaa asiallisia neuvoja C5n kesähuoltoa varten ?
Haluaisin kulkupelini olevan valmiina kesäloman ajoihin, ja olen päättänyt tehdä itse lähes kaikki huollot itse. Säästän ainakin kesän bensarahat.
C5 huoltovinkkejä ?
5
156
Vastaukset
- ai mää vain
Jos haluat asiallisia vastauksia niin mene citroen foorumiin. Täällä saa vaan v....
- anteeksi vaan
Jos haluat asiallisia vastauksia niin mene autokauppaan ja vaihda merkkiä. Täällä ei pysty Citikkaan mitenkään neuvomaan suunattomien vika harmien takia.
- pro c5
Citikkaan pystyy tekemään lähes kaikki huollot itse. Ruuvit ja mutterit ovat valmiiksi löysällä jo tehtaan jäljiltä joten tuskin tarvitset työkalujakaan. Ei muuta kun bilteman pihaan ja konepelti auki.
- Isä korjaa itse
Meidän isä tutkin netistä kaikki huoltovinkit ja sitten se tekee ne itse.
Sen jälkeen se menee uudestaan nettiin ja vertaa sitikkakorjaamojen hintoja koska monesti se kyllä vie auton sen jälkeen oikeaan huoltoon, kun se ei oikein itse osaa. - en giner
Kannattaa ehdottomasti tehdä kaikki itse. Nykyauto on helppo ja yksinkertainen huoltaa. Huolto kannattaa aloittaa pohjan tervauksella. Näin vältyt homevaurioilta ja mäntypistiäisiltä jotka pesiytyvät helposti runkoon. Suosittelen myös penkkiverhoilun pesua 40 asteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466