Mystisiin asioihin ja selittämättömiin yhteensattumiin?
Uskotko telepatiaan?
14
1533
Vastaukset
- BallooN
..välillä ainaki tuntuu että mulle tosi tärkeet ihmiset lukee mun ajatuksii ja toisinpäin..
ja kyllä noita outoja yhteensattumiaki tapatuu :O - w-b
Meinasin kirjoittaa vastauksen tähän, mutta lähetänpä sen kuitenkin telepaattisena viestinä.
- Vastaaja
...saat syyttää vain itseäsi.
Toimit alitajuisesti
- nimi hukassa
En yhtään ihmettelisi vaikka eräs löytäisi minut täältäkin. Vaikkei sillä kyllä tällä palstalla pitäisi olla mitään tekemistä
- Minä
Miksen muka saisi olla höh?
- nimi hukassa
Minä kirjoitti:
Miksen muka saisi olla höh?
Oikeasti en usko telepatiaan enkä mihinkään muuhunkaan yliluonnolliseen. Jollei joku toisin todista
- Täällä
nimi hukassa kirjoitti:
Oikeasti en usko telepatiaan enkä mihinkään muuhunkaan yliluonnolliseen. Jollei joku toisin todista
Riippuu siitä kuka? kysyy. Aina vaan yhtä epäselvää.
- nimi hukassa
Täällä kirjoitti:
Riippuu siitä kuka? kysyy. Aina vaan yhtä epäselvää.
kuka vastaa. Minä olen nainen ja nimessäni on 5 kirjainta
- Kappas
nimi hukassa kirjoitti:
kuka vastaa. Minä olen nainen ja nimessäni on 5 kirjainta
Minä olen mies mutta naisellani on kolme kirjainta vain.
- nimi hukassa
Kappas kirjoitti:
Minä olen mies mutta naisellani on kolme kirjainta vain.
Nimeni on muuten Laura
- tätitytteliini
mut kun sä olet lukossa yhteydet ei pelaa, mä olen sulle vielä ihan auki.
mut kyllä tää kohta kuihtuu kun olet tollanen kovanaama!
alussa oli tosi säpinää...ikävä sitä - Lorna
Lyhyesti kyllä. Itse minulla on meditatiivisia kykyjä ja jonkinasteinen ennaltanäkemisen lahja. Varsinaisia ajatuksia kukaan ei tietääkseni pysty lukemaan, vaikka joku fyysikko on sanonut, että ajatuksetkin ovat energiaa. Näen myös ihmisten auroja ja minulla on pari enkelikokemusta.
Olen vielä melko varovainen näiden asioiden kanssa, en paljon kertoile tuntemattomille näistä kyvyistä. Kerran eräs mies nimittäin totesi, että minulla on piilevä skitsofrenia!
Lopuksi vielä sellainen kommentti, että maailmankaikkeus on tosiaan mysteeri ja täällä todella tapahtuu sellaisia asioita, joita tiede ei välttämättä myönnä eksaktiksi tiedoksi. En ole mikään Ms. Af Grann todellakaan, mutta etenen varovasti tunnustellen ja katsellen, mistä on kysymys ja hankin kirjallisuutta sekä tietoa tästä asiasta. Ehkäpä jotkut ihmiset ovat herkempiä huomaamaan "henkimaailman" asioita kun taas toiset kulkevat "kanavat kiinni".- Minä
Olen samaa mieltä muuten, mutta uskallus oikeassa elämässä on kuitenkin se tärkein asia. Vaikka tunne tasolla "huomaisi" tämmöisiä pieniä yksityis kohtia. mistä voi tietää totuuden? Jääkö sekin samalle tasolle? Jos näin on niin ei voi mitään.
- tätsytytsy
Minä kirjoitti:
Olen samaa mieltä muuten, mutta uskallus oikeassa elämässä on kuitenkin se tärkein asia. Vaikka tunne tasolla "huomaisi" tämmöisiä pieniä yksityis kohtia. mistä voi tietää totuuden? Jääkö sekin samalle tasolle? Jos näin on niin ei voi mitään.
muuten kuin telepaattisesti viikonlopun aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1953513Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443037Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132098Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191925