Teitä on varoitettu!

Eenokki 12

Haureuden ja huoruuden harjoittajan elämä kovin vaivalloista se on jatkuvasti ankarien omatunnon syytöksien alaista. Heidän kun täytyy valon lasten kiusaksi(ei hellarien huom!)keksiä kaikenlaisia juonia ja kujeita, petoksia ja valheita, etsiä itselleen ystäviä vaikka puhelinsoitoilla.
Voidakseen harjoittaa ilkeää pahuuttaan, täytyy omantunnon syytökset saada pois syyllistämästä ja tuomitsemasta, vaikka tekeytymällä valon lapsiksi. Raskaaksi kuitenkin käy, ennen kuin saavat päivätyönsä perkeleelle tehdyksi.
Joka synnissä elää ja viihtyy hyvin se ei autuutta näe vaan sellaiset raamatun mukaan heitetään tuliseen pätsiin.

22

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä perheestä?

Kivitetäänkö? Heitätkö sinä Eenokki 12 ensimmäisen kiven?
      Hups, taisit jo heittää... Ja kuitenkin Sana itse sanoo...
      Joh. 8:7
      Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".

Kenen opetuslapsi sinä olet?

• Päätit siis eenokki antaa helvetin tuomion isommalle porukalle kerralla.

• Paha juttu!

Jaak. 4:11

Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

• tomis...

Tomis tuli palstalle, tuli Eenokille hätä. Tuolleen se paha remppoo ja koittaa hätistää oikeamielisiä pois palstalta.

Tekis Eenokki parannuksen menis uskovien kasteelle niin täyttäisi Jeesuksen antaman kastekäskyn.

• tomis...

Terve Peku.

No minä taas tykkään enemmälti "taivastuomioista" tälleen kohdalleni, kun tämä tie on hyvinkin ahdasta joskus kulkea, mutta eivät oikein niitä jaa mulle suosiolla vaikka olen miltei kerjännytkin.

Katiskoita muuton kohta vetteen.

• my sweet home
        tomis... kirjoitti:

Terve Peku.

No minä taas tykkään enemmälti "taivastuomioista" tälleen kohdalleni, kun tämä tie on hyvinkin ahdasta joskus kulkea, mutta eivät oikein niitä jaa mulle suosiolla vaikka olen miltei kerjännytkin.

Katiskoita muuton kohta vetteen.

Tomis hakkaa uskovia ateistien kanssa. Jeesus juuri varoitti tuollaisesta. Tuommoisen palvelijan Herra tulee aikana jona hän ei osaa odottaa. Ei auta itku eikä edes soitto ylläpidolle.

• löpinät pois
        my sweet home kirjoitti:

Tomis hakkaa uskovia ateistien kanssa. Jeesus juuri varoitti tuollaisesta. Tuommoisen palvelijan Herra tulee aikana jona hän ei osaa odottaa. Ei auta itku eikä edes soitto ylläpidolle.

Onko tomis juoruava pikkulikka? juorukello se ainaski on.

• Hyvä juttu...

Luuk. 6:27

Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,

• Eenokki 12

En minä muuta täksi illalle kuin mietin kuinka kaksi vihkimätöntä makkoilee yhdellä vuoteella...ja avioliitosta ei ole todisteita.
      On vain ensi hetkestä saakka ollut leegio demmooneita huoneessa katselemassa ja kättä lyömässä kun kaksi villiintynyttä vihkimätämtä peuhaa petissä kuin hullut sängyn alla.
      Ei ole jäänyt siunausta kämppään vaan todistamaan on jäänyt leegioittain demmooneita jotka siunailevat omaa tekoansa ja ne iloitsevat esim. pekun kanssa silloin kun demmoonien tuotteet pilkkaavat Jumalan sanaa kunnes tauti tappaa ja kuoleman demmoonit käyvät korjaamassa jätteet ja sielu sitten viedäänkin "tulelle vihittynä" hyvin kuumaan paikkaan.
      Synnin orjat katukaa ennenkuin on liian myöhäistä.

• No tuo viestihän on minuun yhdistetty. Aika karkeaa tekstia niinkuin palstalaiset ovat huomanneet.

Minun väistämätön arviointini viestistäsi, sanon sen ääneen minkä huomasin viestistäsi. Sanon sen kainostelematta, olet Eenokki sairas jotenkin mieleltäsi. toivon todella että haet apua. saatathan että oletkin hoidossa jo, ainakin kirjoituksesi sellaista kuvaa sinusta mulle välittää.

Toivon vilpitömästi sinulle Eenokki jaksamista elämällesi.

• Eenokki 12
        tomumaja- kirjoitti:

No tuo viestihän on minuun yhdistetty. Aika karkeaa tekstia niinkuin palstalaiset ovat huomanneet.

Minun väistämätön arviointini viestistäsi, sanon sen ääneen minkä huomasin viestistäsi. Sanon sen kainostelematta, olet Eenokki sairas jotenkin mieleltäsi. toivon todella että haet apua. saatathan että oletkin hoidossa jo, ainakin kirjoituksesi sellaista kuvaa sinusta mulle välittää.

Toivon vilpitömästi sinulle Eenokki jaksamista elämällesi.

Miksi sanoit minua sairaaksi? Et ole lääkäri vaan katumaton syntinen joka itse on ollut "hoidossa".
        Lääkärit hoitavat mieltä ja ruumista mutta kun ihminen syyttää valheellisesti ja sitten toivottaa kaikkea parasta on sellainen ihminen joidenkin mielestä riivattu ja en tarkoita tomista vaan tapauksia joista Kurt Koch on kirjoittanut.
        En ole ollut missään hoitolaitoksessa mutta sinäpä sen sanot, että olet itse ollut kovissa hoidoissa mielen sairauden heitellessä miestä.
        Jätän sanomatta arvioni tomiksesta koska ei ole merkitystä syyntakeettomien riehuessa olkoon se kuka tahansa.

• Eenokki 12 kirjoitti:

Miksi sanoit minua sairaaksi? Et ole lääkäri vaan katumaton syntinen joka itse on ollut "hoidossa".
        Lääkärit hoitavat mieltä ja ruumista mutta kun ihminen syyttää valheellisesti ja sitten toivottaa kaikkea parasta on sellainen ihminen joidenkin mielestä riivattu ja en tarkoita tomista vaan tapauksia joista Kurt Koch on kirjoittanut.
        En ole ollut missään hoitolaitoksessa mutta sinäpä sen sanot, että olet itse ollut kovissa hoidoissa mielen sairauden heitellessä miestä.
        Jätän sanomatta arvioni tomiksesta koska ei ole merkitystä syyntakeettomien riehuessa olkoon se kuka tahansa.

Kyllä hoidossa on ollut monta muutakin tämän sivuston jopa evankelistaa myöten vankilassakin asti jopa vuodet.

No minä olin syyllisyyden takia 30 vuotta sitten hoidossa, johon liittyi myöskin uskominenkin. Elellään tässä kuitenkin Herranssa puhtain tunnoin ja sanoisimpa elämän onnellisinta aikaa jus parhaillaan.

Kun on puhdas omatunto, sovittanut erheensä Herran ja ihmisten kesken. Ei ole aiheuttanut elämällään toisille vahinkoa, nekin pari vohkittua omenaa tuli maksetuksi ihan puhtaasti omantuntoni ääntä noudattaen, kuten se kuusenkin vohkiminen.

Eräskin evankelista muinoin näillä sivuilla kirjoitti, oli muuten vankilassakin oleskellut pitkiäkin aikoja, oli huomannut vasta vuoden kuluttua uskoon tulonsa jälkeen että hänellä onkin varastettu rannekello kädessään. Ei tainnut Herra puhua hänelle lainkaan ainakin vitkasteli siinä, tuntuu ihan kamalalta ja evankelistan suusta lausuttuna.

Syyntakeettomaksi en ala kylläkään Eenokin käskystä. Mutta niinhän raamattu sanookin josta toista tuomitset olet itse sellainen. Oletkos Eenokki sitten syyntakeeton, kovasti tekstisi kuitenkin sairasta on alati ja jokaista uskovaa kohti?

Koitahan pärjäillä, vilkuilen palstalle jahka tuosta ulkoseinäremontistä välistä joutanen.

• ´´´´´´´´
        tomumaja- kirjoitti:

Kyllä hoidossa on ollut monta muutakin tämän sivuston jopa evankelistaa myöten vankilassakin asti jopa vuodet.

No minä olin syyllisyyden takia 30 vuotta sitten hoidossa, johon liittyi myöskin uskominenkin. Elellään tässä kuitenkin Herranssa puhtain tunnoin ja sanoisimpa elämän onnellisinta aikaa jus parhaillaan.

Kun on puhdas omatunto, sovittanut erheensä Herran ja ihmisten kesken. Ei ole aiheuttanut elämällään toisille vahinkoa, nekin pari vohkittua omenaa tuli maksetuksi ihan puhtaasti omantuntoni ääntä noudattaen, kuten se kuusenkin vohkiminen.

Eräskin evankelista muinoin näillä sivuilla kirjoitti, oli muuten vankilassakin oleskellut pitkiäkin aikoja, oli huomannut vasta vuoden kuluttua uskoon tulonsa jälkeen että hänellä onkin varastettu rannekello kädessään. Ei tainnut Herra puhua hänelle lainkaan ainakin vitkasteli siinä, tuntuu ihan kamalalta ja evankelistan suusta lausuttuna.

Syyntakeettomaksi en ala kylläkään Eenokin käskystä. Mutta niinhän raamattu sanookin josta toista tuomitset olet itse sellainen. Oletkos Eenokki sitten syyntakeeton, kovasti tekstisi kuitenkin sairasta on alati ja jokaista uskovaa kohti?

Koitahan pärjäillä, vilkuilen palstalle jahka tuosta ulkoseinäremontistä välistä joutanen.

Älä höpötä et sinä uskon takia hoidossa ollu. Syy on ihan muu.

• 9+18

"Haureuden ja huoruuden harjoittajan elämä kovin vaivalloista se on jatkuvasti ankarien omatunnon syytöksien alaista. "

Mistä tiedät, omasta kokemuksesta todennäköisesti?

• helluntairules

Ollessani lapsi, minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi "hyvän helluntailaisen" toimesta. Kaikkeen tähän kuului tietenkin myös minun, epäuskoisen ja "ilkeämielisen lapsen" syyllistäminen. Olin siis viisivuotias lapsi. No loppuelämä onkin mennyt mukavasti vaihdellen päihteistä terapiaan. Eli siis minun oppituntini haureuden parista ala helluntai.

No, veljet, jatkakaa.

• Miekan Mittainen

Sen minkä te teette yhdelle näistä vähimmistä sen te teette minulle,sanoi Jeesus.

Tälläiset teot ovat kaikkein alhaisimpia tekoja,ihmisjärjellä ajatellen kuoleman tuomio olis ainoa oikea tälläisille tyypeille.Itse isänä en pysty sanomaan miten voisin koskaan antaa anteeksi jos minun lapselleni tehtäisiin noin.Mutta järkyttävintä se on uhrille,joka joutuu kantamaan tuota tuskaa koko elämän.

Niin hurjalta kun se tuntuukin niin ainoa vapautus noista tuskista ja kahleista on anteeksi anto.Ei rikkojan tähden,vaan itsesi tähden.Vain anteeksi antamalla voit saada vapautuksen itsellesi.Vaikka syylinen tapettais kymmenen kertaa on hän edelleen syyllinen,mutta kun antaa anteeksi on mahdollisuus pyyhkiä pois tuo kauheus elämästäsi.

Jumala yksin on hyvä ja hän on kaiken luonnut,miksi siis näin käy?missä olit Jumala?Olen tätä monesti pohtinut,kun kuulee tälläisiä järkyttäviä tapauksia.

Jokin aika sitten kuulin erään teorian joka selittää ehkä jotain.Kun ihminen lankesi syntiin se joutui pois paratiisistä tähän maalimaan joka taas on paholaisen hallussa samasta syystä.Siitä todistuksena olkoon Jeesukselle tehty tarjous jonka paholainen teki.Tämä kaiken annan sinulle jos kumarrat minua,sanoi paholainen näyttäessä maalima Jeesukselle.Ei hän paholainen voisi luvat maalimaa kenellekkään jollei se olisi sen oma.Eli tämä maalima on paholaisen hallinassa tällä hetkellä ja sen aika on kyllä juuri loppumassa ja sen takia se tekee entistä enemmän töitä myrkyttääkseen mahdollisimman monen.Siksi uhriksi voi joutu pieni lapsikin sillä tuolla kaverilla ei ole mitään rajaa pahuudessa.

Meidän ihmisten lihassa asuu heikkous,synti ja se on altis kaikelle pahuudelle.Ainoa millä voimme taistella tätä maalimaa vastaan on RUKOUS,voimme vedota Jumalan sanaa ja hänen lupauksiinsa jotka hän on sanassaan antanut.Missä on paljon rukousta,ylstystä ja kiitosta siellä ei paholainen viihdy,se ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella sitä.

Voimia ja jaksamista sinulle.Rukoile että voisit antaa anteeksi kauhean rikkoksen jonka uhriksi olet joutunut.

• Miekan Mittainen kirjoitti:

Sen minkä te teette yhdelle näistä vähimmistä sen te teette minulle,sanoi Jeesus.

Tälläiset teot ovat kaikkein alhaisimpia tekoja,ihmisjärjellä ajatellen kuoleman tuomio olis ainoa oikea tälläisille tyypeille.Itse isänä en pysty sanomaan miten voisin koskaan antaa anteeksi jos minun lapselleni tehtäisiin noin.Mutta järkyttävintä se on uhrille,joka joutuu kantamaan tuota tuskaa koko elämän.

Niin hurjalta kun se tuntuukin niin ainoa vapautus noista tuskista ja kahleista on anteeksi anto.Ei rikkojan tähden,vaan itsesi tähden.Vain anteeksi antamalla voit saada vapautuksen itsellesi.Vaikka syylinen tapettais kymmenen kertaa on hän edelleen syyllinen,mutta kun antaa anteeksi on mahdollisuus pyyhkiä pois tuo kauheus elämästäsi.

Jumala yksin on hyvä ja hän on kaiken luonnut,miksi siis näin käy?missä olit Jumala?Olen tätä monesti pohtinut,kun kuulee tälläisiä järkyttäviä tapauksia.

Jokin aika sitten kuulin erään teorian joka selittää ehkä jotain.Kun ihminen lankesi syntiin se joutui pois paratiisistä tähän maalimaan joka taas on paholaisen hallussa samasta syystä.Siitä todistuksena olkoon Jeesukselle tehty tarjous jonka paholainen teki.Tämä kaiken annan sinulle jos kumarrat minua,sanoi paholainen näyttäessä maalima Jeesukselle.Ei hän paholainen voisi luvat maalimaa kenellekkään jollei se olisi sen oma.Eli tämä maalima on paholaisen hallinassa tällä hetkellä ja sen aika on kyllä juuri loppumassa ja sen takia se tekee entistä enemmän töitä myrkyttääkseen mahdollisimman monen.Siksi uhriksi voi joutu pieni lapsikin sillä tuolla kaverilla ei ole mitään rajaa pahuudessa.

Meidän ihmisten lihassa asuu heikkous,synti ja se on altis kaikelle pahuudelle.Ainoa millä voimme taistella tätä maalimaa vastaan on RUKOUS,voimme vedota Jumalan sanaa ja hänen lupauksiinsa jotka hän on sanassaan antanut.Missä on paljon rukousta,ylstystä ja kiitosta siellä ei paholainen viihdy,se ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella sitä.

Voimia ja jaksamista sinulle.Rukoile että voisit antaa anteeksi kauhean rikkoksen jonka uhriksi olet joutunut.

"Miekan mittainen"
        "Ainoa vapautus noista tuskista ja kahleista on anteeksianto" Miksi helluntailaiset käyttävät aina suunnilleen tätä ilmaisua, kun kyseessä on helluntailaisen tekemä paha teko?

Miten helluntailaisten mielestä sitten pitäisi suhtautua tekijään? Olisiko häntä syytä puhutella ja kehottaa parannukseen ja synnintuntoon? Minusta tuntuu että helluntailaiset esittävät vaatimuksia vain uhrille. Tekijää ei vaadita koskaan tilille.

• Eenokki 12

Jos kertomasi on totta siinä tapauksessa hyväksikäyttö johtaa tilanteeseen jossa elät.
        On lähes mahdotonta unohtaa kokemuksen tuomaa häpeää ja syyllisyyttä.
        Se kyllä onnistuu "uudestisyntyneiltä helluntailaisillta" mutta normaali ihminen tuntee tuskaa ja ahdistusta kun nk. "uudestisyntynyt" vielä jälkikäteen ilakoitsee teoista jotka vievät auttamattomasti katumattomat helvetin tuleen.
        ps. Usko Jeesukseen on ainoa kestävä apu ja sen mukana poistuu vähitellen häpeän aiheuttama syyllisyys.
        Helluntailaisista se ei poistu koska heillä on vain oma valitsemansa usko ja vaikka eläisivät kolme makkoilemassa samalla vuoteella eivät sano sitä synniksi vaan armo itseuskoisille lahkolaisille on kuin aurinkovoidetta palamisen välttämiseksi.

• Eenokki 12
        mazdels kirjoitti:

"Miekan mittainen"
        "Ainoa vapautus noista tuskista ja kahleista on anteeksianto" Miksi helluntailaiset käyttävät aina suunnilleen tätä ilmaisua, kun kyseessä on helluntailaisen tekemä paha teko?

Miten helluntailaisten mielestä sitten pitäisi suhtautua tekijään? Olisiko häntä syytä puhutella ja kehottaa parannukseen ja synnintuntoon? Minusta tuntuu että helluntailaiset esittävät vaatimuksia vain uhrille. Tekijää ei vaadita koskaan tilille.

Voimia ja jaksamista sinulle.Rukoile että voisit antaa anteeksi kauhean rikkoksen jonka uhriksi olet joutunut......

Tällaiset kauheat rikokset kuuluvat maallisen lain piiriin jossa tuomari tuomitsee rikoksen tekijän eikä sellaisille kuulu anteeksi antaminen.
        Wurmbrantismi on opettanut tyhmiä jo kauan aikaa mutta sanon että pienempien rikkomusten tähden on annettava anteeksi jos henkilö sitä pyytää.
        Kosto pois sydämestä se ei sinne kuulu ja antakaamme Jumalalle kosto sillä Hänelle se kuuluu.
        Se on kyllä tuleva viipymättä.

• Miekan Mittainen
        mazdels kirjoitti:

"Miekan mittainen"

mazdels ja Eenikki 12

Vaikka tuomio olisi miten kova ei se vie pois uhria kohtaan tehtyä vääryyttä,vaan hän kantaa sitä koko elämänsä.Anteeksi anto on uhrin vapautus mahdollisuus ja senkö me ihmiset haluaisimme kieltää?

Mikä on helluntailainen?ei yhtään mitään,niin kuin ei mikään muukaan ihminen,mutta kaikki ihmiset ovat Jumalalle yhtä rakkaita ja Jumala halua että jokainen pelastuisi.Mutta me ihmiset olemme niin erinomaisia ja kovasydämmisiä että me luulemme että voimme tuomita Jumalan luodut.

Juuri kova sydämmisyytämme Jeesus ihmetteli.Voi meitä Fariseukset me olemme aina valmiina kivittämään kaikki rikkojat,mutta omassa lihassamme emme näe mitään virhettä.Aivan niin kuin tekin,niin minäkin olen valmis kivittämään hengiltä jokaisen pedofiiliin,koska me tuomitsemme niin kuin ihmiset tuomitsee,mutta mitä meille opetettiin tuomitkaa oikein.

Kyllä tälläinen ihminen pitää tuomita maan lakien mukaan ja nämä lait pitäisi olla kovemmatkin kuin ne nyt ovat.Mutta se tässä hirvittää kuinka tämä uhri jaksaa ja kuinka hän voisi saada rauhan tästä tuskasta ja siksi sanoin niin kuin sanoin.

• Poistoon vainot!
        Eenokki 12 kirjoitti:

Jos kertomasi on totta siinä tapauksessa hyväksikäyttö johtaa tilanteeseen jossa elät.
        On lähes mahdotonta unohtaa kokemuksen tuomaa häpeää ja syyllisyyttä.
        Se kyllä onnistuu "uudestisyntyneiltä helluntailaisillta" mutta normaali ihminen tuntee tuskaa ja ahdistusta kun nk. "uudestisyntynyt" vielä jälkikäteen ilakoitsee teoista jotka vievät auttamattomasti katumattomat helvetin tuleen.
        ps. Usko Jeesukseen on ainoa kestävä apu ja sen mukana poistuu vähitellen häpeän aiheuttama syyllisyys.
        Helluntailaisista se ei poistu koska heillä on vain oma valitsemansa usko ja vaikka eläisivät kolme makkoilemassa samalla vuoteella eivät sano sitä synniksi vaan armo itseuskoisille lahkolaisille on kuin aurinkovoidetta palamisen välttämiseksi.

Eikö tällaiset ketjut olisi syytä laittaa suoraan poistoon?!

• pirulliset.com

Kylläpä uskovaiset ovat ilkeitä ja piikikkäitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe