Minusta Kouvola on aliarvostettu kaupunki, ja oikeastaan melko kodikas. Miksi se olisi niin huono, edullinen ainakin on ja sijainniltaan hyvä.
Miksi Kouvola olisi niin huono paikka?
33
4091
Vastaukset
- kuoleva kylä
Kouvola on täynnä katkeria ja vieläkin katkerampia ihmisiä. Kouvolassa on lisäksi Persuvalta eli kun ei mitään pystytä päättämä kaupunki kurjistuu hurjaa vauhtia.
Muuttotappio järkyttävä, asuntoa ei kannata missään nimessä ostaa kuin vanhan Kouvolan keskustasta muualla et pääse siitä eroon.- Anssi-Pasi
Muuttotappiota paikataan kovalla vauhdissa maahanmuuttajilla. Miten niin täällä on persuvalta, jos he eivät sitä valtaa käytä? Kouvolan alue on syntynyt paperitehtaiden ansiosta. Nyt kun tehtaita ei enää ole, askarrellaan verorahoilla todella epätoivoisia hankkeita todella ammattitaidottomien henkilöiden toimesta. Jos ei ymmärrä liiketoiminnasta mitään, kannattaisi ryhtyä rahoittamaan Kouvolan yrittäjiä, eikä alkaa konsultti-kuppaajien kanssa sähläämään.
Sanokaa edes yksi Kouvolan hallinnon toteuttama hanke, joka on onnistunut!
- Täysin fuulaa
Nimen omaan älä osta vanhasta Kouvolasta YLI hintaista asuntoa.
Jos ja todennäköisesti työsi loppuvat tai firma lopettaa toimintansa Kouvolassa.
Et saa asuntoasi myytyä vanhasta Kouvolasta.UUdet asunto alueet ovat vienneet Kouvolan asukkaat Valkealaan.Jossa on tämän hetken suosituimmat asnnot.Vanhat asuin alueet Kuusankoski.Ovat hyvässä huudossa suhteelisen uusien asuntojen takia ,lyhkäset matka kuitenkin Kouvolaan.Ja paljon edullisempi hinta taso kuin vahassa Kouvolassa.
Kuitenkaan en edes ostaisi Asuntoa Kouvolasta.Koska varma muutto pois koittaisi kuitenkin muutaman vuoden päästä kun täällä ei ole töitä.Ja miksi ei muuta esim.Lahteen jos siellä käy töissä. - Asunutvaikkamissä
Mun mielestä Kouvola on hyvä kaupunki. :)
Ja ei täällä sen enempää oo niitä katkeroituneita mulkkuja, ku missää muussakaa kaupungissa. Mukava täällä on asua. Välillä olen muuallakin asunut, mutta aina olen tänne takaisin palannut.- hyvänvitsinmurjaisit
Nimimerkistä huomaa et joku kinnon markkinoija. ite oon monessa paikassa asunut ja täällä on vittumaisimmat ihmiset kirkkaasti. ehkä karu ulkonäkö vaikuttaa ihmisten mielialaan...
- oppkkkk
Entäs opiskelijan näkökulmasta?
- SeppePRKL
Mitäs täällä voi opiskella? Taidetta? Kauppista? Jiihaa!
- Wertyuiopåj
Lähihoitajaksi vaikea päästä, kun niiiiin paljon hakijoita..ja kauppikseen en mene.
- tää on persiist
tää on niin kypsä paikka asua tää vanha Kouvola,et kuolee jo ikävyyteen 20 veenä.
Täytyy olla hullu jos tänne joku haluu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Onneks koulu loppuu!
Haen toiselle paikkakunnalle ensivuodelle lukemaan loput koulusta.
Eipä epäsosiaalisempaa paikka kuin kouvola.
Onneksi pari kaveriakin tekee saman.Koulupaikkakin pysyy nyt sitten samana. - heh5
Täällä taas ongelmanuoret ja narkit itkee.. Voe voe. Muuttakaa Siperiaan, jos liiman haisteluluta kerkeätte.
- mrtna
Ei tarvitse olla mikään ongelmanuori tai narkkari arvostellakseen asuinpaikkaansa. Pääsee täältä aina pois, eihän siinä.
- Kinnovauhissa
Narkitha omistaa Kouvolan. Ei heillä ole mitää hätää.
- Leejonasytän
Avaa silmät ja kato näitä bombertakissa ja camohousuissa kulkevia yhteiskunnan varoilla eleleviä pummeja nii tajuat mikä kouvolassa on vikana.
- duunari.k
Kävelin työpäivän jälkeen työvaatteissa Prisman sisätilan ulkokehällä. Kolme teini-ikäistä pikkupillua käveli vastaan.
Pp;t riemastuivat suorastan kun näkivät työläisen pilkattavakseen. pp.t eivät varmana olleet tehneet fyysistä työtä päivääkään.
Heillä oli muotikledjut, joten varakkaista perheistä lienevät olleen.
Jos olisin hakenut jo perjantaipullosta neuvoa antavaa, olisin lätkinyt ne pinoon käytävälle.- muuallakauniimpia
otan osaa. sellaisia maailmanvaltiaita e kouvolan naiset on olevinaan. veikkaan et jokanen niistä seukkaa sukulaisensa kanssa.
- korianhöhlä
Eikä kouvolainen uskalla hakata kun kännissä?
- dsadasdsödsaldöl
mä oon kännissä ainaki niin hyväntuulinen mut selvinpäin saatan reagoida rajummin
harmittaa välillä jälkeepäin ku ei tuu vedettyy pataan vaik syytä olis ( siis kännissä )
toisaalta ihan hyvä niin - olisitantanumennä
"Jos olisin hakenut jo perjantaipullosta neuvoa antavaa, olisin lätkinyt ne pinoon käytävälle."
olisit vaan vittuillut takaisin.
kyllä ne aikuiselle äijälle häviää, rupeevat itkemään. - naurupääsee
"Avaa silmät ja kato näitä bombertakissa ja camohousuissa kulkevia yhteiskunnan varoilla eleleviä pummeja nii tajuat mikä kouvolassa on vikana."
kuka vittu pampers takissa kulkee? nehän on pikkukakaroiden kuminpolttojuttuja.
hahhahhah - kouvostoliittoinmyass
"Pääsee täältä aina pois, eihän siinä."
ei välttämättä. kouvostoliitolla on vittumainen magneetti...
työpaikka on kuulema hyvä syy olla muuttamatta.
ei tätä kestä kuin korkki auki.... ( en oo itse töissä, enkä tuu olemaa !! ) - huomannut3
Liikaa nistejä, alkoholisteja ja muita työttöämiä syömässä kunnan taloutta. Keskustan ainoa kelvollinen rento oleskelupaikka, josta saa ei-seisonutta-kahvia on Coffee House. Ei mitään kaupunkielämää tai kulttuuria, kaikki vain möllöttää asunnoissaan.
- netinvangit
tämä on totta. kaikki elävät instagramissa. jos sulla on siellä huonoja kuvia olet huono ihminen.
- työtkvlssasukujuhlissa
Maassa on 500 000 työtöntä syömässä verorahoja. Ja sun valtuustolaisen mielestä se on tietenkin heidän oma vika. Mikset tee työpaikkoja jos noin helppoa on työnsaanti.
- ihatecities
hah, kuka vittu viittii jossain harmaan kaupungin keskustassa kahvitella.
vittu maalla ja valtateiden vierustoilla on paremmat kahvilat.
itte vihaan kaupunkeja ja yhteisöjä = liikaa ihmisiä!! - perseestätääcityelämä
"Ei mitään kaupunkielämää tai kulttuuria, kaikki vain möllöttää asunnoissaan."
niinhän ne möllöttää ku ovat niin saatanan vajakkeja että maksavat vuokraa toisen pussiin eikä yhtää säästöä ostaa omaa taloa.
niitäki saa vaikka muuttamalla lappiin.
akat yleensä on este muutolle, koska ne haluu pitää työnsä ja niinpä joudut
hakkaamaan päätäsi seinään vittumaisessa vuokraluukussa.
sinne jäi munkin elämä ja harrastukset maalle.
kyllä vituttaa.
korkki auki ( kolme leijonaa 5 kaljaa )
VITUN HYVÄÄ ! - kouvolankovinjätkä
"tämä on totta. kaikki elävät instagramissa. jos sulla on siellä huonoja kuvia olet huono ihminen."
tää on näitä nykysukupolven kasvatusten tulosta.
järkevät pysyy poissa kaikesta nettivillityksestä.. - peilineteen
Kaikki Kouvolaiset ovat Uuno Turhapuroja. Ainoa asia mihin kykenevät on rakentaa Suomen rumimpia rakennuksia mm. Pohjolatalo ja ent. poliisiasema. Ja onhan siellä keskustassa joku kusirännikin (Kuvaa Kouvolaa täydellisesti).
Silti pitää päteä joka asiasta ja etsiä muiden tekemisistä virheitä. Oikeasti se vika löytyy sieltä kaupungin maksamasta peilistä. - yksikaljakaupasta
Eihän nämä edes osaa ajaa autoa. Ei anneta tilaa peruuttaa pois parkkiruudusta vaikka muutakin kautta pääsisi pois. Pitäähä sillä vanhalla kotterolle runtata joka väliin.
- Anonyymi
Minä asun Kouvolassa ja tämä on erikoinen paikka mutta silti tärkeä
- Anonyymi
Aivan liikaa hoo moja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan liikaa hoo moja
Ole huoleti, olet turvassa. Heillä kun on tunnetusti hyvä maku 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, olet turvassa. Heillä kun on tunnetusti hyvä maku 😘
Suklaanappula maistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611494Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 1101093
- 781092
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm521086Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003