Missä asdffds asuu?

Rehti peli !

Asus haluaisi tavata, mutta asdffds ei uskalla. Väittää asusta pakoilijaksi, vaikka itse ei ole lupautunut "treffeille". Sano asdffds aika ja paikka, asus kyllä tulee. Sinä tässä se pelkuri olet, vaikka taas kerran muita syytää pelkuruudesta!

17

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asus ihan ite

Hah. Pojat pojat. Kyllä minä tuon mulkkupätkän voisin tavata, mutta en minä sen kanssa kisuamaan ala. Mielenkiintoista vain olisi nähdä onko poju yhtä polleva ja nenäkäs muka kaikkitietävä paskanpuhuja livenäkin. Netissä nyt on helpo olla vaikka ja mitä -lähetellä omia ja toisten muokattuja kuvia jne. Nuo nörtit sen alan osaa. Mutta aika agressiivinen ja totinen käytös hänellä, että saattaahan se parin turkinpippureiden kanssa alas saamansa ja lääkärin hänelle määräämien psyykelääkkeen "ryhdittämän" siiderin jälkeen hyökätä päälle, niin kyllähän hänet pitäisi ottaa hallintaan -ikävä kyllä, kun en haluaisi lieroihin koskea.

• karate kid

Mutta jos hänellä onkin musta vyö karatessa? Mites sinulle sitten käy?

• Asus ihan ite

Ei kai mulle käy mitenkään. Asdffds pitää vain ottaa tarkemmin haltuun huitomasta kärpässarjan moovejaan. Hänen uhmakas ja ylimielinen asenne viittaa kyllä siihen, että yksiössä käteenveto on hänen ainoa laji.

• Skiigge böy
        Asus ihan ite kirjoitti:

Ei kai mulle käy mitenkään. Asdffds pitää vain ottaa tarkemmin haltuun huitomasta kärpässarjan moovejaan. Hänen uhmakas ja ylimielinen asenne viittaa kyllä siihen, että yksiössä käteenveto on hänen ainoa laji.

"Ei kai mulle käy mitenkään"

No jätkähän on ku timanttia sitten vai ootko vieläki kovempaa.

Elekää ruvetko tappelemaan. Kilon palasina joutuu kotiin palaamaan, munaki joutuu yksin laahustamaan kun ei oo rungossa kiinni.

• Asus ihan ite
        Skiigge böy kirjoitti:

"Ei kai mulle käy mitenkään"

No jätkähän on ku timanttia sitten vai ootko vieläki kovempaa.

Elekää ruvetko tappelemaan. Kilon palasina joutuu kotiin palaamaan, munaki joutuu yksin laahustamaan kun ei oo rungossa kiinni.

En minä ole joutunut miestenkään kanssa tappelemaan, vaikka monenlaista vouhaketta olen käsitellyt puhumalla ja joskus voimakeinoin.

• Asus ihan ite kirjoitti:

En minä ole joutunut miestenkään kanssa tappelemaan, vaikka monenlaista vouhaketta olen käsitellyt puhumalla ja joskus voimakeinoin.

Nyt se salaliittoteoria saa vahvistuksen. Asus ja asidofiilus on sama, koska kumpaakaan ei ole näkynyt piiiiiiiiitkään aikaan.
        Katsokaapa vaan... Kunhan toinen tulee, niin tulee toinenkin.

Sama on hx:n ja sivupersoonansa kanssa. Vain h-x:n ollessa paikalla, sivupersoona Savosta tulee kyselemään pukkihommista.

Missähän tuo Savon lahja lapsille nyt oikein onkaan, kun minä jo olen täällä?

• Skiigge böy
        h-x kirjoitti:

Nyt se salaliittoteoria saa vahvistuksen. Asus ja asidofiilus on sama, koska kumpaakaan ei ole näkynyt piiiiiiiiitkään aikaan.

Sama on hx:n ja sivupersoonansa kanssa. Vain h-x:n ollessa paikalla, sivupersoona Savosta tulee kyselemään pukkihommista.

Meneepä mysteeriseksi.

Tämähän on melkein, ku siinä matrix elokuvassa se Agentti Smith. Sama äijä tai uuuhh ihana muija, joka on monella tai kahdella eri nimimerkillä.

• Skiigge böy
        Skiigge böy kirjoitti:

Meneepä mysteeriseksi.

Tämähän on melkein, ku siinä matrix elokuvassa se Agentti Smith. Sama äijä tai uuuhh ihana muija, joka on monella tai kahdella eri nimimerkillä.

Se on väistämätöntä.

• sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

Juomassa ;)

• 16,8 man

Jos massaero on ihan valtava, niin karatetaidot ei auta, varsinkaan, jos toinen on sumopainija

• Ukemi
        16,8 man kirjoitti:

Jos massaero on ihan valtava, niin karatetaidot ei auta, varsinkaan, jos toinen on sumopainija

Tai Jujutsu -mues.

• Skiigge böy
        Ukemi kirjoitti:

Tai Jujutsu -mues.

Steven Seagalin näkönen pullea ukko, joka on aikido mestari. Tai saattaahan se SEKALI lentää ku leppä keihäs.

• Skiigge böy
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

Juomassa ;)

Ootko Jarvan Ristolle sukua ? heheee

• sivupersoona Savosta
        Skiigge böy kirjoitti:

Ootko Jarvan Ristolle sukua ? heheee

En

• sivupersoona Savosta kirjoitti:

En

Onks pukkii?

• sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

Onks pukkii?

Eilen oli :) Tänään ei

• sivupersoona Savosta kirjoitti:

Eilen oli :) Tänään ei

Hyvä. Pidä ittes muehhena :)
        Ja anna rouvalle kunnon kyydit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe