Karvian komein mies

sara11

Eikö joskus aikoja sitten ollut tälläinenkin keskustelu? Mikä tilanne mahtaa olla nyt?

40

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi9

      Taitaa se sinun Karvian komein mies istuskella siellä St:n karsinassa...

    • höpö

      Mikä se niistä istuskelijoista ?

      Karviaan voisi nyt haastepyöräilykauden kunniaksi tehdä muutaman huru-ukkopyöräilijän sinne kirkonkylän penkeille istuskelemaan. Ei olisi niin tyhjän näköinen kirkonkylä iltaisin.

    • KiekuKaiku1

      Karvian komein mies on kyl toi toinen noista satakunnanliikenteen bussikuskeista ;)

      • Katriina...

        Juu ehkä miesnäkökulmasta mut ei nais..


      • Kiekukaiku1
        Katriina... kirjoitti:

        Juu ehkä miesnäkökulmasta mut ei nais..

        Tosiaan satakunnanliikenteessä karviasta kpäähän ajaa kaks miestä ja heistä toinen on makuuni ;)


    • Martti..

      Mä olen ollutkin sen kans silleen

      • Kiekukaiku1

        Jaa kumman kans oot ollu ;) tosiaan ne kuskit on miespuolisia et en usko että kummatkaan mitään homoja oo ;)


      • tomppeli..
        Kiekukaiku1 kirjoitti:

        Jaa kumman kans oot ollu ;) tosiaan ne kuskit on miespuolisia et en usko että kummatkaan mitään homoja oo ;)

        Näkyykö homous ulospäin, vai


    • Karvian komein mies

      Minä se olen.

      • miumau31

        Mitä sil on välii onk homo vai ei? Ja sil varmaa välii onko Martti ollu sillee jonkun kans? Kyse olikin Karvian komeimmasta miehestä... Ja mitä noihin bussikuskeihin tulee, ni eiks se toine oo naimisissa NAISEN kanssa ja toisest en tie seurusteleeko se vai ei.. Ja tosiaan pysyttäis siinä komeimmassa miehessä, eikä mennä kenekään homouksiin tai muuhu vastaavaa.. :)


    • kissakarviasta

      Karviassa ny ei ole ku rumia varsinkin jos vertaa honkajoen uroihin!

      • kaljuko komea????

        Samanlaisia ylilihavia kaljamahaisia ja puolikaljuja ukkoja Karviassa pyörii kuin Hjoellakin.
        Mitä siitä ulkonäöstä jos käytöstavat ovat sikalassakin paremmat.


      • olgain
        kaljuko komea???? kirjoitti:

        Samanlaisia ylilihavia kaljamahaisia ja puolikaljuja ukkoja Karviassa pyörii kuin Hjoellakin.
        Mitä siitä ulkonäöstä jos käytöstavat ovat sikalassakin paremmat.

        Ihmettelen miksei noi kaljamahaiset käytä henskeleitä, ne olisi ihan kätsyt!


    • pena851

      karvias ei oo muutaku saapaskansaa!

      • Hirveetä

        Ja kaljupäitä jokka ei tajua leikkuuttaa niitä loppuja vähäsiäkin ns. hiuksia veke!


      • heti turpaan
        Hirveetä kirjoitti:

        Ja kaljupäitä jokka ei tajua leikkuuttaa niitä loppuja vähäsiäkin ns. hiuksia veke!

        unohdit mainita akkansa hakkaajat


    • pena851

      naisten hakkaajia sie kyllä riittää joka nurkalla...

      • Jarno Ahma

        Akkaa ja kissoa pittee lyyä kerran päivässä.


    • Hurikko

      Komeimmat on Saran kyläs, jos vain ovat kotona.......

      • minä vaan

        ethä vain tarkoita sitä laulavaa nuorta miestä?


    • hah3

      Eikö niitä olekaan Kanttissa???

    • pimatsukas

      Jörtti

      • pimpeli2

        Karvian komein mieskö?

        Sehän löytyy Siwan edestä aamuisin odottelemasta kaupan aukeamista...


      • Jalasjärvenmilffi

        Kuka tää Jörtti on?


    • komeita on

      Karviassahan on paljon komeita miehiä :) Ottaisin mielelläni yhden jos vaan kelpaisin :)

      • Utelias elli

        Minkälainen on komea mies???

        Onko se pitkä, hoikka, tumma ja jolla on pepsodent-hymy ja mersu alla. Vai onko se kalju, lihaksikas, parrakas macho-man...???

        Miten se komeus määritellään?

        Mistähän ikäluokastatällä kertaa on kysymys?


      • komeita on
        Utelias elli kirjoitti:

        Minkälainen on komea mies???

        Onko se pitkä, hoikka, tumma ja jolla on pepsodent-hymy ja mersu alla. Vai onko se kalju, lihaksikas, parrakas macho-man...???

        Miten se komeus määritellään?

        Mistähän ikäluokastatällä kertaa on kysymys?

        En pysty määrittelemään komeutta etukäteen. Ja en suosi mitään tietyn näköisiä miehiä vaan yleensä esim ohikulkijassa voi olla jotain mikä nappaa. Tietysti pelkkä ulkonäkö ei kerro ihmisestä paljonkaan. Ja minä edustan nuorta ikäluokkaa ja käyn vaan karvialla silloin tällön. Mutta minusta siellä on paljon komeita nuoria miehiä :)


      • ei pahalla
        komeita on kirjoitti:

        En pysty määrittelemään komeutta etukäteen. Ja en suosi mitään tietyn näköisiä miehiä vaan yleensä esim ohikulkijassa voi olla jotain mikä nappaa. Tietysti pelkkä ulkonäkö ei kerro ihmisestä paljonkaan. Ja minä edustan nuorta ikäluokkaa ja käyn vaan karvialla silloin tällön. Mutta minusta siellä on paljon komeita nuoria miehiä :)

        Käy KarviaSSA älä Karvialla.

        Ethän käy Parkanolla etkä myöskään Kankaanpäällä...tiettävästi.


      • kielenope
        ei pahalla kirjoitti:

        Käy KarviaSSA älä Karvialla.

        Ethän käy Parkanolla etkä myöskään Kankaanpäällä...tiettävästi.

        Ollaan Karviassa ja käydään Karvialla..Ei kaikki mene samalla lailla. Et esim. käy Merikarviassa.


      • sälli62
        kielenope kirjoitti:

        Ollaan Karviassa ja käydään Karvialla..Ei kaikki mene samalla lailla. Et esim. käy Merikarviassa.

        Entinen äikän-openi opetti luottamaan omaan kielikorvaan. Minä ainakin olen aina käynyt Karviassa ja tulen aina entisenä karvialaisena käymään Karviassa. Niin minulle on opetettu. Esimerkiksi jos nimimerkki "kielenope"n oppia seurataan miltä kuullostaa kun käyn sukuloimassa Kyrollä,( Isokyröllä/Isollakyröllä ja Vähäkyröllä/Vähälläkyröllä) Ja hah...minä ainakin käyn Kyrössä, Isossakyrössä ja Vähässäkyrössä. Merkitys lla-, llä-päätteellä on aivan eri.
        Karvia-nimen taivutus on aina ollut kiistakapula. vanhempiväki käy Karviassa nuorempi Karvialla.
        Kuitenkin minä luotan siihen mitä äidinkielen opettajani joskus on opettanut -Karviassa.
        Onhan näitä muitakin ihmeellisyyksiä. Kun ennen on kysytty kuka niin nyt kysytään ketä? Ennen mentiin jonkun kanssa nykyään jonkun kaa.


      • nyk. Karviassa
        kielenope kirjoitti:

        Ollaan Karviassa ja käydään Karvialla..Ei kaikki mene samalla lailla. Et esim. käy Merikarviassa.

        Onko ope kotoisin Karvialta vai Karviasta?
        Minä olen jälkimmäisestä ja käyn myös Karviassa.
        Asiassa on todellakin kaksi kuppikuntaa oikein taivutussääntöineen.
        Minä ainakin luotan siihen mikä tuntuu omaan korvaan ja suuhun sopivammalta.
        Asuin Kurikassa ja käyn Kurikassa En Kurikalla.


      • komeita on
        nyk. Karviassa kirjoitti:

        Onko ope kotoisin Karvialta vai Karviasta?
        Minä olen jälkimmäisestä ja käyn myös Karviassa.
        Asiassa on todellakin kaksi kuppikuntaa oikein taivutussääntöineen.
        Minä ainakin luotan siihen mikä tuntuu omaan korvaan ja suuhun sopivammalta.
        Asuin Kurikassa ja käyn Kurikassa En Kurikalla.

        Anteeks nyt vaan, kun tälläisen kiistan sain aikaan. Ja kyllä minä nyt aika hyvin tuon kieliopin taidan. Olen aina käynyt Karvialla ja tulen myös käymään. Ja mitä väliä, kun kumminkin päädytään samalle paikkakunnalle. En olisi arvannut, että tälläisestä asiasta ruvetaan tappelemaan. Perustakaa oma ketju, jossa voitte väitellä asiasta, vaikka vuosi tolkulla jos huvittaa. Ja jos huomasitte tässä 100 virhettä, niin ei sitten kiinnosta yhtään.


      • karviassa1
        komeita on kirjoitti:

        En pysty määrittelemään komeutta etukäteen. Ja en suosi mitään tietyn näköisiä miehiä vaan yleensä esim ohikulkijassa voi olla jotain mikä nappaa. Tietysti pelkkä ulkonäkö ei kerro ihmisestä paljonkaan. Ja minä edustan nuorta ikäluokkaa ja käyn vaan karvialla silloin tällön. Mutta minusta siellä on paljon komeita nuoria miehiä :)

        Taitavat olla jo varattuja ja perheellisiä nämä Karvian komeat nuoret miehet...:))
        Nyt juhannuksena Karviassa oli paljonkin komeita nuoria miehiä, vahinko vain, että he kaikki taisivt olla ohikulkumatkalla tai sukuloimassa täällä. Ei täällä Karviassa paljoakaan ole omasta takaa edes nuorisoa. Lähtev'ät opiskelemaan kaupunkeihin ja jäävät sitten sille tielle.
        Vanhempaa ukkoasitten onkin...komeudesta en menisi takuuseen. Tai oikeastaan makuja on monia tässäkin asiassa...niin Karviassa kuin muuallakin.


      • Morosenjore198
        karviassa1 kirjoitti:

        Taitavat olla jo varattuja ja perheellisiä nämä Karvian komeat nuoret miehet...:))
        Nyt juhannuksena Karviassa oli paljonkin komeita nuoria miehiä, vahinko vain, että he kaikki taisivt olla ohikulkumatkalla tai sukuloimassa täällä. Ei täällä Karviassa paljoakaan ole omasta takaa edes nuorisoa. Lähtev'ät opiskelemaan kaupunkeihin ja jäävät sitten sille tielle.
        Vanhempaa ukkoasitten onkin...komeudesta en menisi takuuseen. Tai oikeastaan makuja on monia tässäkin asiassa...niin Karviassa kuin muuallakin.

        Kyl siel on yks ainakin vapaa mies... Ainaki omasta mielestä on vapaa... ;)


    • Vuosien viisaus

      Sisäinen 'kauneus' ulkokuorta tärkeämpi.

    • linkkakuski 1

      Minä olen karviassa linja-auto kuskina ja mielestäni olen ihan komea ;) mutta kyllä ne komeimmat miehet löytyy palo asemalta

    • sivustaseuraaaja

      Taitanu joku nyt kirjotella toisen nimellä? Tämä nimimerkki Martti.
      Koko kööri on palokunnas.

    • Pekka_45

      Kyllä se olen minä.195 cm.87 kg.M45.Penkistä nousee 125 kg.
      Pitkä ja komea mies olen.Kaikki naiset tykkää kovasti.

    • makunsa-sullakin

      Karvialla on omakin palsta, ehkä paikkakuntalaiset tietävät kuka on komein mies. Ei ehkä yleinen satakunnan asia.
      Ja jos komeinta ettitään, on vissiin tuo naapurin sikamies...

    • Missu8888

      Ei ainakaan AAM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe