Moi vaan!!
Musta olisis kiva jos joku vastais tähän viesttiin eli voisinko mä ottaa kunigasboa ekaks käärmeeks?vai onko kunigaspyton parempi vaihtoehto?Missä on sellaisia sivuja mistä saa tietoa tästä lajista?onko kirjaa mssä kerrotais näistä käärmeistä?
kumpi???
6
346
Vastaukset
- mie vaan
Itse ehdottaisin kuningaspythonia, mutta se hän on sun valintas. :) onko sulla kokemusta muista herpeistä esim. liskoista???
- www.matelijat.info (tietoa kummastakin käärmeestä)
- etsi googlesta käärmeen nimellä- lupu
Mulla ei oo aikaisempaa kokemusta liskoista.kiitos tost edellisestä vastauksesta.
mulla oli puol vuotta sitten sama juttu kumman ota boan va pytonin,, mutta pääjyin kunkkuboan.. nyt tuolla mun terrasa lymyilee 2kk kuningasboa... ja hkä minusta sun kannattaisi valita boa.. ku se on helpompi kesyttää ja sillä on todella komeat värit ja pää on hienopi ko pyyttonil.... maija... ps.. msnnäs voitais puhuu lissää jos kiinnostaa...
- lupu
Tarkotitko et voitaisko me lähetellä toisillemme sähköpostia vai mitä?Mä oon aika varma et haluun kunkkuboan mut ongelmana on mun äiti ku se ei oikeen haluu käärmettä mut mä oon menettänyt sydämmeni näille!!
- maikki_90
lupu kirjoitti:
Tarkotitko et voitaisko me lähetellä toisillemme sähköpostia vai mitä?Mä oon aika varma et haluun kunkkuboan mut ongelmana on mun äiti ku se ei oikeen haluu käärmettä mut mä oon menettänyt sydämmeni näille!!
joo sähkärii jos kiinnostaa... mut huom muista sitte että boasta tulee tosi kookas!!
- peikko
elikkäs kyseessä on ensinnäkin kaksi melko erilaista käärmettä.
Kuningasboa kasvaa 2-3 metriseks ja tarvii erittäin ison terraarion, käärmeen on mahduttava suoraksi koko pituudeltaan. Kun taas kuningaspyton kasvaa 1-1,5 metriä pitkäksi. Molemmat on erittäin kauniita, mutta omalla tavallaan vaativia. Yleisesti boia pidetään helppoina ensikäärmeinä, mutta kun ne pikku mussukat kasvaa aika isoiksi!! Ja näin ollen vaativat todella ison tilan.
Itse suosittelisin kunkkupytonia sen ulkonäön, koon ja vaatimusten puolesta.
Lisää asiantuntevia(aidosti ja oikeesti) vinkkejä ja tietoja saat osoitteesta WWW:HERPPI.NET kun meet sivuille niin kokeile ensin hakutoiminnolla siten että kirjotat käärmeen nimen ja haet aikasempia keskusteluja, niitä on lukematon määrä, ei siis kannata heti kysyä samaa, minkä jo montakymmentä muuta on kysynyt...samaan vastaaminen on melkosen puuduttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458