Mun on nyt pakko kirjoittaa tästä aiheesta! Mua niin ällöttää!!!!
Olen niin monesti kuullut "yhden illan"-juttuja tästä levottomasta prinssistä. Työkaverilta, tuttavani ystävältä yms...ympäri Suomen. Hän siis todellakin seurustelee!!! Itse asiassa on seurustellut melkein taukoamatta junnusta asti. Olen itsekin "joutunut" huomaamatta kohteeksi, mutta onneksi ymmärsin yskän tarpeeksi ajoissa ettei mitään ehtinyt tapahtua. En olisi voinut tehdä sitä hänen tyttöystävälleen.
Mulla meinaa aina yrjö lentää kun kuuntelen hänen laulujaan ja sit kun tiedän millainen hän oikeasti on. Niin moraaliton ja tekopyhä!!!
Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että pettäminen on hänelle pakkomieli! sairaus!
Älkää siis uskoko tämän "prinssin" rakkauslauluihin!!!
Jaksamista hänen tyttöystävälleen!!!!
totuus petri munck:sta
namu
4
2722
Vastaukset
- Ei laatu, vaan määrä
Vituttais tollasena namupalana, jos joku ämmä roikkuu perässä, vaikka on tehty selväksi, että mihinkään ei sitouduta.
- ---
Tiedän!!!
Kaksnaamaista touhua...ollut aina...
Mistä tiedät te on tehty "selväks", ettei sitouduta...? - heh
Vai namupala...kaikkea sitä kuulee:)
- Petri
Mitäs itse tuut keikan jälkeen tarjoamaan tuhnua mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa323734Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092884Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132468Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975