eli asensin windows 7 uudelleen ja tuo on vissiin ruotsin kielinen käyttis niin miten saan vaihdettua takasin suomenkielelle? olen kokeillut tota vistalizatoria mutta kun se on asentamassa niin sitten kun se palkki on niinkun lopussa että olis valmis niin se vaan jämähtää siihen eikä mitään tapahdu ja nyt en pysty poistamaankaan sitä suomenkieltä ja en asentamaan uudelleen kun se vanha on siellä.
home premium kielen vaihto
6
511
Vastaukset
- varoitus!
"HUOM! Älä käytä Windows 7:n Starter/Home/Professional -versioiden kanssa Express -tapaa, tai aito Windows muuttuu ei-aidoksi."
Itselläni kävi juuri noin ja aidosta tuli epäaito :(
- win7......
tein uudelleen noitten ohjeitten(ensimmäinen linkki) mukaan mutta... this may take up to 20 minutes, please wait... vihree palkki mennyt loppuun asti ja siihen jämähtää... pitäiskö vaan antaa olla vaikka koko yön? viimeks meni 3 tuntia ja luovutin ja sammutin.
- win7........
ja vielä pieni lisäys että mitä tuo RTM meinaa? oli mahdollista valita sp1 tai RTM niin valitsin RTM koska vistalizator näyttää windows 7 home premium 64-bit RTM.
- dwejfnwefnwadoifndde
win7........ kirjoitti:
ja vielä pieni lisäys että mitä tuo RTM meinaa? oli mahdollista valita sp1 tai RTM niin valitsin RTM koska vistalizator näyttää windows 7 home premium 64-bit RTM.
RTM on ensimmäinen valmis versio, SP1 sitten isomman päivityksen sisältävä versio.
Sinun kannattaisi päivittää SP1 ja sitten kikkailla kielen kanssa.
- Tiikeri22
Sama ongelma minulla. Pitäisi saada muutettua englanti- Suomi käyttöjärjestelmä vain Suomeksi. En ole vielä kokeillut onnistuisiko poistamalla jo olevasta language paketti ja yrittämällä sitten asentaa päälle. Mä yritän kyllä Suomen kielistä Vistaa Xp:n päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464