Minkälainen ihminen ajaa Ladalla? Laittakaa vaikka jotain tietoa elämäntilanteestanne (ammatti, koulutus, siviilisääty jne). Teen tutkimusta.
Miksi valitsit juuri Ladan?
Mitä tunnet Ladaasi kohtaan? Oletko tyytyväinen autoon? Oletko joutunut arvostelun kohteeksi autosi takia? Kuinka sinuun suhtaudutaan liikenteessä, onko kiilailua tms? Millä muilla autoilla olet aiemmin ajanut?
Vaihtaisitko Ladasi uuteen Saksalaiseen autoon, jos ei tarvitsisi maksaa väliä?
Kuka ajaa Ladalla?
52
5666
Vastaukset
- Ladailija
1. Sh. aviol. 35v.
2. Halpa hinta
3. En enää mitään
4. En ole
5. Olen joutunut
6. Ohitellaan jatkuvasti
7. Ladoilla
8. Vaihdan kohta aivan mihin tahansa. Ladaa ei
tule enää minun pihaani - Jorkki
Pienviljelijäperheen poika...Nyt viisikymppinen sekatyömies työskennellen nykyisin metsurina..Autona Lada 110 ja olen ollut erittäin tyytyväinen autooni sen luotettavuuden ja myös sen ajattoman tyylikkyyden takia...Pienellä ehostuksella(aluvanteet ja spoileri) sain siitä entistäkin komeamman auton itselleni ja monet ihmiset ovat ihastelleet sitä todeten ettei Ladaksi uskoisi ellei olisi merkkiä keulassa.
- G'Kar
En tiedä teetkö tutkimusta uusien autojen omistajista, mutta tässä on kuitenkin minun vastaukseni.
Olen nelikymppinen tehtaan työläinen. Olen omistanut elämäni aikana kahdeksan autoa, joista kallein on muistaakseni maksanut 12000 Mk. Kaksi autoistani on ollut ladoja muut ns. länsiautoja. Nuo ladat ovat olleet kaksi parasta. Nykyinen autoni on vuosimallia 90 oleva samara, jonka ostin nelisen vuotta sitten muistaakseni hintaan 6500Mk. Jos ostaa käytetyn länsiauton tuohon hintaan se on paljon huonommassa kunnossa, kuin saman hintainen lada.
Olen kai autoilussa sellainen oman tien kulkija. Mielestäni esimerkiksi auton ulkonäöllä ei ole mitään väliä, minulle ei tulisi mieleenikään laittaa autoon mitään kevytmetallivanteita tai muuta sellaista.
Jos halvin saatavilla oleva auto maksaisi vaikka 10000 euroa, en omistaisi autoa ollenkaan. Auto ei ole minulle niin tarpeellinen, että maksaisin siitä niin paljon, saatika sitten enenmmän.
Jos saisin uuden saksalaisen auton, myisin sen pois ja käyttäisin rahat johonkin järkevämpään. - wm39
- akateeminen ala, korkeakoulutus,naimisissa
- edullisuus käyttömahdollisuuksiin nähden sekä luotettavuus
- hyvin tyytyväinen
- ei mitään arvostelua muilta, harva sen yleensäkin tunnistaa Ladaksi
- ei ongelmia liikenteessä, vrt.ed.
- aikaisemmin ranskalaisia autoja
- vaihtaisin välirahatta uuteen saksalaiseen, myisin saksalaisen, menisin ostamaan Ladani takaisin ja sijoittaisin loput rahat arvopapereihin- Topi
Vai on viljami palannut takaisin vanhaan nimimerkkiinsä wm39. Ja kohottanut itsensä samantien akateemisten joukkoon. Viimeksi väitit itseäsi asentajaksi kun ammattia kysyttiin.
Ymmärrän että ladamiehen itsetunto vaatii kaikenlaista tehostusta, mutta joku raja sinäkin saisi olla. Nuoriso kyllä tehostaa itseään valehtelemalla milloin mistäkin, mutta että aikuiset miehetkin tekevät samaa on jo vähän liikaa. Mutta tätä voi tapahtua vain lada-palstalla.
Häpeätkö kulkupeliäsi niin paljon, että pidät hyvänä ominaisuutena sitä, ettei ladaa tunnisteta liikenteessä ladaksi? - Asian vierestä
Topi kirjoitti:
Vai on viljami palannut takaisin vanhaan nimimerkkiinsä wm39. Ja kohottanut itsensä samantien akateemisten joukkoon. Viimeksi väitit itseäsi asentajaksi kun ammattia kysyttiin.
Ymmärrän että ladamiehen itsetunto vaatii kaikenlaista tehostusta, mutta joku raja sinäkin saisi olla. Nuoriso kyllä tehostaa itseään valehtelemalla milloin mistäkin, mutta että aikuiset miehetkin tekevät samaa on jo vähän liikaa. Mutta tätä voi tapahtua vain lada-palstalla.
Häpeätkö kulkupeliäsi niin paljon, että pidät hyvänä ominaisuutena sitä, ettei ladaa tunnisteta liikenteessä ladaksi?..viestisarjan otsikkoon.
"Topi" keskittyy vain mollaamaan viestien kirjoittajia. Käsittääkseni aloitusviestissä kysytään: "Kuka ajaa Ladalla"?
Ei ainakaan "Topi". - www
Asian vierestä kirjoitti:
..viestisarjan otsikkoon.
"Topi" keskittyy vain mollaamaan viestien kirjoittajia. Käsittääkseni aloitusviestissä kysytään: "Kuka ajaa Ladalla"?
Ei ainakaan "Topi"."wm39" saa siis valehdella kirjoituksessaan, mutta sitä ei saa tuomita valeeksi?
- Asian vierestä, edelleenkin
www kirjoitti:
"wm39" saa siis valehdella kirjoituksessaan, mutta sitä ei saa tuomita valeeksi?
Onko "www":llä joku tuomion antamisoikeus?
Eikö lähinnä ole kyse erilaisten mielipiteitten esittämisestä, niin "wm39":n kuin "www":n kohdalla. Tuomio on ehkä liian kova ilmaisu.
Muuten miten todistetaan "wm39":n viesti valheeksi?
- 34v
naimisissa, 2 lasta.
Hinta/laatu kohdallaan.
Varsin luotettava.
Vaihtaisin uuteen minkä maalaiseen tahansa jollei tarvitsisi maksaa väliä, etkö itse vaihtaisi kuusivuotiasta? - X-man
-Automaalari, avoliitossa m22v
-Ladani ostin hetken mielijohteesta (kun halvalla sai) ja erikoisempi auto oli kyseessä.
-Tuntuu hyvältä ajaa autolla joka hymyilyttää ihmisiä ja ei ainakaan omista mitään jota joku voisi kadehtia(kai??).
-Autona ladani on yllättävän hyvä. Hinta/laatu suhde erittäin kohdallaan.
-Kateutta on näkynyt ja kuulunut, lähinnä vittuiluna, mutta lasken ne kateuden piikkiin.
-Kiihdyttelyä rinnalla (moottoritiellä) ja eipä oikeen muuta...
-Ennen ajoin mazda 323 1.3 -85 (n.10,000 km)
-Kyllä vaihtaisin, saishan siitä hyvät rahat joilla sais kaikkea muuta kivaa (esim. Ladan). - Pate
Keltaisten reikien arvoitusta, kun on talvikin tulossa. Silloin se on helpompaa.
- jani
kommentoin erään toisen automerkin pikkuvioista.
keulassa on leijona.eli pöso
2 vuotta vanha auto niin on ollut
2 vuuoden aikana 34 kertaa korjaamolla.
että kyl ranskalainen laatu on surkeaa. - robota robota
pitäis rakentaa oma Lada kaista, missä Viljami tyyppiset kaalisopalle haisevat ladistit voisi törttöillä rauhassa häiritsemättä meitä kunnon autoilla ajavia ihmisiä.
- M62
Lukiolainen, 18 v. Lada 21053 vm. 1994
Autoon olen tyytyväinen, valitsin juuri tämän yksilön sen vähäisen ajomäärän (38000 km), hyvän kunnon ja siisteyden halpaan hintaan nähden. Auto on lähes uutta vastaavassa kunnossa ja se herättää lähinnä positiivista huomiota. Ajan autolla viikoittain, muita autoja ei ole minulla ollut.
Kyllä voisin saksalaiseenkin vaihtaa. - Juhis
Tälläinen tavallinen nuori, työttömäksi jäin kun ammattikoulu loppu :( Ei oo akkaa :) 18v ja suurimmaksi osaksi ostin ladan, koska se on takaveto ! Eikä tuo maksanutkaan paljon. Vähemmän ruostetta mitä mitä japseissa ja muilla merkeillä ei ollut autoa jonka olisi voinut ottaa kun puhutaan alle sadan euron autoista.
Kun ostin ladan, ajattelin ajaa sillä vähä miten sattuun ja romuttaa sen 1v aikana, jolle ajalle tämä oli ostettu, mutta kun sain sen ja olen ajellut niin eipäs sitä raskikkaan rääkätä :) Vähän olen kiintynyt ladaan, siis ja ainoastaan takaveto malliin 1600sl. Muita takavetoja en ole ajanut, mutta pitäisin niistä varmaankin yhtä paljon :) Samarat ja muut, ei kiinnosta.
En ole joutunut arvostelun kohteeksi autostani. Kohtuu tyytyväinen olen, tosin tulee aina huomattua, että pientä vikaa siellä täällä on, varsinkin sisustuksen puolesta, aina joku narina jostain kuuluu.
Liikenteessä herätän kieltämättä huomiota ! Asun n. 8000 ihmisen paikassa, ja kieltämättä katseet kääntyi ainakin kun aluksi autoni sain :) sen verran nätti peli, vaikkei sitä ole mitenkään "tuunattu" muihin ladoihin verrattuna. Enkä ole nähnyt mitään kiilailua, jotkut ladamiehet vastaan tullessa nostavat jopa kättä :D kaitpa se on tapa meillä :)
Ajellut opel vectralla -98, 2:lla nissan sunnylla -85, foort taunuksella -78, new beetlellä 2001, seat toledolla 2003 sekä toyota carinalla vm. ?
Vaihtaisin tietty uuteen bemariin :) Jos ei muuten niin möisin sen pois ja ostaisin niilä rahoilla loppuelämäksi takaveto lada autoja :) - yrjö
olen levyseppä hitsaaja, ammattikoulun käynyt 70 luvulla, eronnut( vittumainen akka) valitti viinasta. en juonut kuin vapaapäivinä, aina olen töissä ollut.
olen aina ajanut ladalla, olen kommunisti, ladassa tunnen proletariaatin voiman kapitalistista hapatusta vastaan.
paljon työkaverit minua on kiusattu ladailusta, varsinkin nykyään, toista oli vielä 80-luvulla.
typerät bemarikuskit yrittää syöstä ja kiilata minut tieltä monesti, mutta kiilaan aina takaisin, ja heilutan vasaaraa tai muuta astaloa ikkunasta, jotta oppivat ajamaan siivosti.
en huolisi saksalaista autoa mistään hinnasta, wartburgin voisin ehkä....... mutta silti kaikki saksalaiset ovat fasistien jälkeläisiä. - lada 110
Olen akateemisen tutkinnon suorittanut toimihenkilö. Naimisissa ja kaksi lasta.
Valitsin farmari lada 110:n, koska auton hankitaan olevalla rahasummalla ei olisi saanut toisen merkkistä riittävän tilavaa farmaria, jota ei olisi ajettu loppuun. Lisäksi sain tämän yksilön halvalla verrattuna muihin samanikäisiin ja saman verran ajettuihin ladoihin.
Lada ja auto ylipäätään on minulle vain kulkuneuvo. Käytän autoa ainoastaan silloin, kun pitää kulkea pitkiä matkoja tai kulettaa paljon tavaraa. Lyhyet matkat kuljen pyörällä. Pidän kuitenkin autostani huolta (massautan, vahaan suojavahat ja huollatan yms.), koska tällä tavalla auto säilyttää arvonsa paremmin ja jos auto jää minulle käyttöön pidemmäksi aikaa, niin ei tule ruosteongelmia ja huollon puutteesta aiheutuvia vikoja.
Vikoja 110:ssa on liikaa, että siihen voisi olla tyytyväinen. Seuraava autoni ei ole enää Lada, johtuen 110:n sähkö- ja muista vioista. Teknisten ominaisuuksiensa puolesta 110 on minulle aivan riittävä.
Mitään Lada-vihaan viittaavaa käytöstä en ole liikenteessä huomannut. Törttöjä näkee liikenteessä, ajaa sitten millä merkillä tahansa.
Ennen ladaa olen omistanut japanilaisia automerkkejä. Olen ajellut melkein kaikilla yleisillä automerkeillä.
Vaihtaisin ladani ilman välirahaa miettimättä uuteen saksalaiseen, koska voittaisin takuulla rahallisesti. Pitäisin tämän uuden saksalaisen, jos se olisi riittävän tilava. - Pena
Vuorosähkömies
Ammattikoulu
Lankesin halpaan hintaan ja vähäiseen ajomäärään 3 kk sitten
Olen vaihtamassa pois
En osta enään toista
En ole tyytyväinen
En ole joutunut arvostelun kohteeksi enkä kiilailluksi
Kupla -75, Kadett -77, Horizon -83, Sunny -88, Corolla -93, 110 -02
Totta helkkarissa vaihtaisin - timo
Olen 43 v virkamies, akateeminen tutkinto, naimisissa, 2 lasta, nykyinen auto 110 hb, aikaisemmin kolme ladaa, aiemmin hyvin tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen, hyvin edullinen vaihto nykyiseen autoon (muihin merkkeihin vaihdettaessa Ladasta ei saa mitään). Nykyisessä merkissä takuuaikana pikkuvikoja yllättävän nopeasti, aion pitää ellei isompia tule, samankokoiset länsiautot merkittävästi kalliimpia. Viimeinen kysymys on älytön, tottahan jokainen ilmaista rahaa ottaisi ja käyttäisi haluamallaan tavalla; missään tapauksessa en pitäisi niin paljon pääomaa kiinni autossa, vaan vaihtaisin heti halvempaan. Auto on aina huono sijoitus.
- M62
Lukiolainen 18 v., Lada 21053 vm. 1994
Tämän auton ostin, koska se oli halpaan hintaan nähden ylivoimainen vaihtoehto. Auto on lähes uuden veroinen, ajettu 37500 km. Autoon olen hyvin tyytyväinen, myös muiden suhtautuminen autoon on ollut positiivista. Kyllä voisin uudella saksalaisellakin ajella. - Maisterismies
Maisteri, naimisissa, 1 lapsi. Miksi ajaisin muulla? Laittaisin rahaa kinni kulkupeliin kun en saa edes kilometrikorvausta? Vain hölmöt ja rikkaat sijoittavat rahansa autoon...
- Arska Tehtaalta
Näyttää siltä, että kaikki ladan omistajat ovat akateemisia tai sitten nuoria. Ja kaikki nämä ovat kirjoitettu samalla tyylillä...
Kumma juttu, vai kuvittelenko vain jonkun yrittävän kusettaa?
Ei sinällään, ladamiehet varmasti mielellään uskovat kaikki nuo kirjoitukset, voihan silloin kuvitella olevansa paremmassa seurassa.
Miksi ladailijoiden ego ei kestä myöntää totuutta siitä että lada ei tosiaankaan ole hyvätuloisten auto?- Paskaa
Totta puhut!
- timo
mutta viestini on kyllä aito. En ole missään vaiheessa väittänyt olevani hyvätuloinen. Sinullahan kummallinen käsitys on, jos luulet akateemisen tutkinnon merkitsevän suuria tuloja. Eivät todella hyvätuloiset taida ajaa Ladalla, ja mitäs sen on väliä. Minun autovalintani ei ole mitenkään sidoksissa egooni: se ei todellakaan muuta persoonaani, millaisella peltilaatikolla siiryn paikasta toiseen. Aivan vastaavasti minuun ei vaikuta hiukkaakaan se, millaisissa kuorissa joku toinen liikkuu. Toisaalta valinta on siinä mielessä ollut onnistunut, että se kertoo ympäristölle, etten juuri välitä autoista. En joudu siis useinkaan tällaisiin merkityksettömiin keskusteluihin. Tänne eksyin etsiessäni kokemuksia niistä takuuajan vioista, joista kerroin. Mutta eihän täällä juuri asiallista keskustelua näe. Tämä vain siksi, etteipä minua juri ole valehtelesta syytetty. Kiinostava tutkimuksen aihe olisi se, että miksi joitakin, jotka ajavat toisella merkillä niin kovasti häiritsee se, että jotkut ajavat Ladalla? Eikö se nyt todellakin ole aivan yhdentekevää?
- M62
timo kirjoitti:
mutta viestini on kyllä aito. En ole missään vaiheessa väittänyt olevani hyvätuloinen. Sinullahan kummallinen käsitys on, jos luulet akateemisen tutkinnon merkitsevän suuria tuloja. Eivät todella hyvätuloiset taida ajaa Ladalla, ja mitäs sen on väliä. Minun autovalintani ei ole mitenkään sidoksissa egooni: se ei todellakaan muuta persoonaani, millaisella peltilaatikolla siiryn paikasta toiseen. Aivan vastaavasti minuun ei vaikuta hiukkaakaan se, millaisissa kuorissa joku toinen liikkuu. Toisaalta valinta on siinä mielessä ollut onnistunut, että se kertoo ympäristölle, etten juuri välitä autoista. En joudu siis useinkaan tällaisiin merkityksettömiin keskusteluihin. Tänne eksyin etsiessäni kokemuksia niistä takuuajan vioista, joista kerroin. Mutta eihän täällä juuri asiallista keskustelua näe. Tämä vain siksi, etteipä minua juri ole valehtelesta syytetty. Kiinostava tutkimuksen aihe olisi se, että miksi joitakin, jotka ajavat toisella merkillä niin kovasti häiritsee se, että jotkut ajavat Ladalla? Eikö se nyt todellakin ole aivan yhdentekevää?
Katsokaas tätä, ei tarvi köyhän pojan haaveilla:
http://www.autolada.hg.pl/1109konsul.htm - lada 110
Suurin osa keskiverto-lada-kuskeista ei surffaa netissä. Siksi gallupin tulos on varmasti vääristynyt. Uskoisin, että ladan omistajat jakaantuu kolmeen osaan: Aatteen miehet, ylimääräisen rahan puutteesta kärsivät ja opiskelijat/vastavalmistuneet.
En millään usko, että kellään nuorella vastavalmistuneella olisi intressejä tai aikaa kirjoitella useita vastauksia tälläiseen galluppiin.
T: yksi vastanneista akateemisesti koulutetuista köyhistä ladailijoista. - Inssi
lada 110 kirjoitti:
Suurin osa keskiverto-lada-kuskeista ei surffaa netissä. Siksi gallupin tulos on varmasti vääristynyt. Uskoisin, että ladan omistajat jakaantuu kolmeen osaan: Aatteen miehet, ylimääräisen rahan puutteesta kärsivät ja opiskelijat/vastavalmistuneet.
En millään usko, että kellään nuorella vastavalmistuneella olisi intressejä tai aikaa kirjoitella useita vastauksia tälläiseen galluppiin.
T: yksi vastanneista akateemisesti koulutetuista köyhistä ladailijoista.Tiedätkö miksi hyvin harvat (vastavalmistuneet tai iäkkäämmät) akateemiset ostavat Ladaa?
Koska he ovat lukeneet talousoppia ja ymmärtävät ettei halvin välttämättä ole edullisin!
Näin kävi minullekin. Lada olisi ollut halvin ostaa, mutta Golf oli kokonaisuutena edullisempi. Siksi en ostanut Ladaa. - lada 110
Inssi kirjoitti:
Tiedätkö miksi hyvin harvat (vastavalmistuneet tai iäkkäämmät) akateemiset ostavat Ladaa?
Koska he ovat lukeneet talousoppia ja ymmärtävät ettei halvin välttämättä ole edullisin!
Näin kävi minullekin. Lada olisi ollut halvin ostaa, mutta Golf oli kokonaisuutena edullisempi. Siksi en ostanut Ladaa.Uskon, että olet tehnyt oikean päätöksen. Jos itse tarvitsisin autoa enemmän valitsisin varmasti samoin.
Uuden 110:n hinta on järkyttävä. Käytettynä ladan arvo tippuu nopeasti lähelle sitä oikeaa arvoa (5000e 30tkm ajetusta farmarista).
- ladailijoista
Ladalla ajavat lähes aina ne, jotka ajavat vähän. Käyttävät autoaan tai Ladaansa ainoastaan siirtymiseen, eikä kilometrejä vuodessa tule kovin paljon. Samasta syystä Ladailijat ovat liikenteessä arkoja ja töppäilevät jatkuvasti. Aamulla vanha papparainen kiilasi varmaankin huomaamatta Samaran paskalla minun kaistalle. Jos minä olisin ollut samanlainen Ladailija oli kolari ollut väistämätön.
- juuso
päässäsi on paskaa.
ladailijat ei aja sen huonommin kun
esim mersuilijat .tai muun merkkiset
autoilijat.
ihan turha puhuamuuta.
aivökääpiot. - X-man
Hmm... jos nyt oikeen tarkkaan mietitään, mikä aiheutti tilanteen, auto, ikääntynyt kuljettaja vai sinä? Mitä tapahtuu kun pistetään vaari muiden automerkkien rattiin?
- havaintoni
juuso kirjoitti:
päässäsi on paskaa.
ladailijat ei aja sen huonommin kun
esim mersuilijat .tai muun merkkiset
autoilijat.
ihan turha puhuamuuta.
aivökääpiot.Apinat ensin kirjoittamaan. Väitteeni on varsin looginen vaikkakaan siitä ei ole mitään tieteelistä näyttöä eikä kukaan varmasti tulevaisuudessakaan haaskaa aikaa moisen päivän selvyyden todistelemiseen.
Ladailijoihin vähäinen ajokokemus yhdessä alhaisen itsetunnon (ainakin joidenkin osalla) riittää varsin huomattavaan epävarmuuteen liikenteessä, joka näkyy mm. siinä, että ei katsota peileihin, risteyksissä pitää olla 10 auton mentävä reikä ennen kuin siitä uskalletaan mennä vaikka perässä oli kilometrin jono. Samoin ajetaan itsekkäästi 90 km/h 100 km/h rajoitusalueella. Tosiaan tähän voi olla myös syynä sietämätön melu normaalinopeuksilla jne. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
Kuinka monta henkilöä ladailijat tiedätte jotka ajavat edes 40 tkm/vuodessa LADALLA ???. Ette yhtään. - havaintoni
X-man kirjoitti:
Hmm... jos nyt oikeen tarkkaan mietitään, mikä aiheutti tilanteen, auto, ikääntynyt kuljettaja vai sinä? Mitä tapahtuu kun pistetään vaari muiden automerkkien rattiin?
Aiheutti vanha (ehkä lisäksi dementoitunut, kuuro tms.) mieshenkilö. Samaralla ei tilanteeseen varmaankaan ollut osaa eikä arpaa. Tuskin latuskassa sentään niin epätarkka ohjaus on. Tämä vaan tukee väittämää, että vähän ajavat kelpuuttavat ajokikseen Ladan. Vähäinen ajokokemus näkyy tietysti myös ajokäyttäytymisessä. Tämähän on päivän selvää. Jos vaari istuu vaikka Mesessä tai ylipäänsä autossa (ei Lada)on luultavaa, että kilsoja kertyy ja ajokokemustakin on ehkä eri malliin. Ei kukaan paljoa ajava aja kilometrejä Ladalla.
- viljami
Ammattia, koulutusta ja tuloja ihan keskimääräistä enemmän. Siviilisääty se täysikasvuisten yleisin.
Valitsin Ladan järkevimpänä ja edullisimpana vaihtoehtona. Siihen jos mihin olen voinut olla tyytyväinen.
Arvostelua en ole saanut, arvostusta kylläkin onnistuneesta ja ennakkoluulottomasta autohankinnasta.
Onhan liikenteessä kiilailua; sitä ei vältä edes Ladalla. Mitään mielenosoituksellista en ole kokenut. Törttöjä taas on liikenteessä yhtä varmasti kuin tällä palstalla.
Ladalla olen ajanut aikaisemminkin.
Kahta en vaihtaisi: Ladaa ja ... ja ..., no ei nyt tule mitään muuta mieleen.- ex 110
Et pysty vaihtamaan ladaasi muuhun.
Kukaan ei ole niin hullu, että sellaisen vaihtokaupan tekisi. - Eikka
Että teidän perheessä lada on siellä jalustalla ja vaimokin lähtee ennemmin vaihtoon. Se on tosi ladamiehen puhetta!
Antaa viljamin uhota. Vaimonsa aikana hän ei uskalla tuota ääneen lausua.
- Perhetarapeutti
Vaimo vaihtoon ennen ladaa. Täytyy olla kauhea vaimo.
- viljami
Perhetarapeutti kirjoitti:
Vaimo vaihtoon ennen ladaa. Täytyy olla kauhea vaimo.
Ei kun hyvä Lada.
Tuskinpa Lada-mies muuten vaimoa vaihtaa jonkun toisen kanssa. Viittaa siihen, että muiden merkkien omistajien kesken sellaistakin sitten tapahtuu.
- konsulttiyrityksessä
Ajan Lada 1200 S:llä kaikki vapaa-ajan ajoni. Ladan nostalgista tunnelmaa ei voita työsuhdeautoni tympeä täydellisyys, hajuttomuus ja mauttomuus.
- Autoilija
Yllä malliesimerkki ironiasta, ottakaa oppia.
- lada 110
Hatunnoston arvoinen asenne!
Olisiko niin, että jopa con & insult -toimitusjohtajillakin on sydän?
Nostalgisia kilometreja! - tosijuttu
Autoilija kirjoitti:
Yllä malliesimerkki ironiasta, ottakaa oppia.
Asia nyt vaan on tosi. Työsuhdeautoni on hieno, mutta hajuton ja mauton. Samanlaisia on kaikilla mutta Lada harvalla. Ladassa on oikeasti tunnelmaa.
Kun ensin todistat tuon jutun.
- rukiveer
Sama ammatti, saman toimiala, sama harrasteauto mielessä. Olisi komeaa entisöidä kunnon pyhäauto.
Ettei tästä vaan olisi tulossa muoti-ilmiö...
- Trolli
"Kuka ajaa Ladalla"
Keskustelun tasoa kuvannee se, että puolet vastauksista keskittyi kokonaan aivan muuhun kuin kertomaan kuka, tai ketkä ajavat Ladalla ja miksi.
Ps Tosin ketjun alullepanijakin ("Tutkija") voidaan lukea mielestäni ns. provoilijoiden joukkoon. Eli ei tarkoituksena todellakaan ole mikään tietojen keruu. Kunhan vaan yritetään paremman ajanvietteen puutteessa käynnistää turhaa paskanjauhamista.- ladari
Kirjoittamasi asiat voi yleistää koskemaan koko foorumia! Suomi24-keskustelupalstalle kukin saa kirjoittaa mistä huvittaa. Keskustelu saa ja sen tulee rönsyillä. Mitään punaista lankaa on turha hakea miltään palstalta.
- timo
Olin tyhmä ja valitsin talooni suoran sähkölämmityksen.
- molotov
ajanut Ladalla, mutta sehän oli muita autoilijoita kohtaan täys provokaatio.
Ladat prässiin!
PS Onko Viljami tään palstan sheriffi nykyään?????- Arska Tehtaalta
Ei ole viljami sheriffi ainakaan vielä.
Mutta ilmeisesti hän itseään sellaiseksi luulee tai ainakin toivoo olevansa. - viljami
Arska Tehtaalta kirjoitti:
Ei ole viljami sheriffi ainakaan vielä.
Mutta ilmeisesti hän itseään sellaiseksi luulee tai ainakin toivoo olevansa.Viljami onkin psykologinen sheriffi, joka omalla tyylillään kasvattaa tänne kirjoittavia.
Pian ei sheriffiä tänne kukaan kaipaakaan.
Autopalstojen parissahan Lada-palsta on tasonsa puolesta aivan huipulla. Kirjoitukset ovat hyvin korkeatasoisia ja nautittavia, joskin niiden todellinen tausta avautuu vain niille, jotka osaavat nähdä pintaa syvemmälle, siis useimmille palstan käyttäjille.
Näennäisesti moni kirjoitus voi näyttää varsin Lada-vastaiselta, kun se tosi asiassa heijastaa pohjatonta Ladan ihailua.
- Sipex
- 24v.
- Koneinsinööri
- Sampe
- köyhästä porvariperheestä
- vuodessa 50tkm. ajoa
- Aikaisemmat autot: 3xBMW: 2kpl 520i, 1kpl 1502, Audi 80, VW GOLF, VW transporter.. yms.
- kukaan ei ohita koska ajan muun liikenteen nopeudella tai lujenmpaa.
- alkuun hävetti vitusti ajaa ladalla, nyt ei niinkään.
- Ajan kun ei ole muuta vaihtoehtoa.
- Tänä vuonna 5kk ja 22000tkm vain tulpat vaihtaen
Saksalaisissa oli jatkuvasti vikaa.
- Vaihtaisin ehdottomasti muuhun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474