Järjestöjen tukeminen

Koska esiintyy tarpeettomia populismia niin tässä hieman valaistusta.
Lieksan kaupungin toiminta-avustukset järjestöille sos ja terveys

Lieksakotiyhdistys yleisavustus 2500e
Lieksan kuulonhuoltoyhdistys 700e
Lieksan seudun omaiset ja läheiset 3000e
Lieksan selkäyhdistys 500e
Sotainvalidien veljesliiton Lieksan sotainvalidit 40002
Lieksan sotaveteraanit 4000e
Pohjois Karjalan syöpäyhdistys lieksan osasto 800e
Lieksan tukipiste 2000e ( äänestys)
Lieksan vanhaintaloyhdistys 3000e
Lamminkylän kyläyhdistys hakenut siirretään kaupunginhallitukselle ratkaistavaksi

Työllistämisperusteiset toiminta-avustukset Lieksan hiihtoseura 11.500e
Lieksan tukipiste26.000e

Joten kyllä näistä asioista on siten käsitys minullakin yhteistyössä muiden kanssa, joten tässä nämä asiat tiedoksenne MK

11

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaan kirjoitusvirhe sotainvalidit 4000e

• isin tyttö

On se hyvä että jotain saapi mutta ei kovin tasapuolista rahanjako. Mää tiiä. Saatan olla väärässäkin.

• Yleisavustusta on jakanut myös Kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunta kahdelle järjestölle Lieksan 4H yhdistys sai 2700e ja pielisen partiolaiset 1600e
      Lieksan nuorisoseura kalevan nuoret 700 kohdeavustusta
      Sen lisäksi on myös toimitilaavustukset Lieksan rasti 4500e Pielisen tennis 300e Pielisen ampujat 2300e viensuun viesti1500 lieksan hiihtoseura 1300 ja agility poppoo 1000e ja alle tuhat euroa avantonorpat lieksan palvelukoirakerholle Lieksan urheilijoille Matovaaran mahdille ja pielisen ladulle ja vielä agility poppoolle järjestämisavustusta 300e
      nämä tiedot lehdestä poimittuna MK

Eli kyllä jotkut toimijat on huomioitu MK

• orjatyöstä

Huomiotaherättävän suuri tuo Tukipisteen avustus.

• Huomioi työllistämiseen ja sen vaikuttavuus ja yleensä toiminnan kattavuus tuossa palvelutehtävässä monipuolisesti jopa.MK

• haluu tsekata

Siitä vaikuttavuudesta voi olla montaa mieltä. Mistä saa luettavaksi kyseisen puljun toimintakertomukset ja hankkeitten loppuraportit?

• Sen verran tiedän asioista, jotta vaikka väittelen Irman kanssa asioista niin kuitenkin kunnioitus toiminnalle. koska olin jopa aikanaan perustamassa toimintaa mutten koskaan ole ollut hallinnossa vaan jopa tilintarkastajana.

Olen todella seurannut asioita ja myöskin käynyt toiminnoissa joten uskallan väittää jopa puollustaa asiota miten ne vaikuttavat monen ihmisen elämään ja nimen omaan vammaisten huomioimiseksi eri toimintojen kautta.
      Nyt on tulossa jälleen äitienpäivä ja viimeksi saimme olla todistamassa äitiä joka ei päässyt tuonne presidentin juhlaan palkitsemistilaisuuteen mutta kuitenkin suuresti arvostamaamme henkilö sai tuon korkean mitallin viime vuonna ja se äiti on Helvi Ahvenainen joka on äiti pyörätuolilla liikkuva ÄITI jota voimme kunnioittaa tuosta huomionosoituksesta MK

• puheet ja teot

Sosiaali- ja terveyslautakunta
      Pöytäkirja 23.04.2013 klo 16:30 -

Pykälä 52.
      Etkö muka ollut päätöstä tekemässä. Ainakin nimi on osallistujalistassa.
      Vai onko virheellinen tieto.

• Onko sinulla jokin alkoholi ongelma jota ei ole pystytty hoitamaan? kuitenkin jokaisella on siihen mahdollisuus ja jos muuten täytät lainsäädännön kohdan niin aina on palvelut järjestettävä vaikka olisi miten asiat.
      On selvää että asioiden kanssa toimijat tietävät tilanteen ja toki on niin että lautakunnan tehtävänä on seurata tilannetta,
      Kuitenkin on huomioitava se seikka, että todella varajäsenelle ei tiedoteta tai ei anneta kuten tiedät asiaa seuranneena kaikkea tietoa mitä hän toimessaan tarvitsee.MK

• puheet ja teot

Sosiaali- ja terveyslautakunta
      Pöytäkirja 23.04.2013 klo 16:30 -

Pykälä 52.
      Etkö muka ollut päätöstä tekemässä. Ainakin nimi on osallistujalistassa.
      Vai onko virheellinen tieto.

• mitäpä enenpää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5818
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      11
      1998
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      30
      1567
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1159
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1004
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      869
    Aihe