Olen tuore Nokialainen ja ajattelin kysellä että mistä saa hyvän jalkahoidon läheltä Nokian keskustaa?
Asiallisia vastauksia kiitos.
Hyvä jalkahoito Nokialla?
15
7285
Vastaukset 15
- 5+11
Mua kiinnostaa kans. Sellainen missä mies tuntee olonsa kotoisaksi jalkahoidon aikana.
- miimu4
Ehdotomasti Kauneushoitola Kristiina Soini Harju Centterissä.
- 5+11
Ai sinne uskaltaa äijätkin mennä?
- pitkätkynnet
5+11 kirjoitti:
Ai sinne uskaltaa äijätkin mennä?
Tarvis vaan varpaankynnet leikata.
- pikkujalka pilkahtaa
Ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen, mutta olen joskus jonkun kuullut korostavan, että kysymyksessä on JALKOJENHOITAJA, ei jalkahoitaja. Mistäköhän johtuu?
- tyytyväinen asiakas.
MajBrittin Maija pirkalaistorilla on ehdottomasti paras!
- lintan jalat lentall
Eikös tottijärvellä joku ole. Kuulemma hyvä. Nimeä en tiedä mutta kyselkää.
- kauniit jalat kesäks
http://sirkkuli.fi/
Sirkkuli toimii aina! Muitakin paikkoja Nokialla löytyy. Jos menet kosmetologille, kannattaa katsoa, että on suorittanut jalkojenhoidon tutkinnon - ei enää nokialainen
Ariel on hyvä. Keskustassa. Jossain siinä lemmikktarvikeikaupan ja Kulmakiven lähellä.
- Päästä varpaisiin
Ariel on nykyään Korkeemäenkadulla, parturin ja hautaustoimiston välissä, Fidaa vastapäätä.
- Jalat kunnossa!
Mervi Lehtinen Jyränmaankadulle Harjuniityssä.
Tosi hyvä jalkahoitola.
Tekee työnsä hyvin.
Ei kiirettä kestää 1 1/2 tuntia vähintään ja se
loppu hieronta aivan FANTASTISTINEN OLO HOIDON JÄLKEEN!!!
Ei siis mitään pinta silottelua!!! - keulo
orvokin palvelutalossa
- Anonyymi00016
Ei ainakaan Pedicyreä.
Yli yhdeksänkymppisen äidin paksuuntuneet oireettomat isovarpaan kynnet leikattu kesäkuumalla niin lyhyiksi, että ihme, että saanut jalkoihin tulehdusta. Laskimoiden vajaatoiminta. Mutta sai valtavat jalkasäryt kun leikattu koko valkoinen osa pois muka sienen takia. Nyt kynnet kasvaa sisään. Täyttä ammattitaidottomuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551