Oon käyny kattoon sen elokuvan jo kaks kertaa ja meinaan pyörtyä siinä!!:)
Tom Felton ja Daniel Radcliffe on niiiin ihania! Ja Gary Oldman on tosi hyvä Siriuksen roolis. Itken aina viitoses, ku luen sen Siriuksen kuolema kohdan!;( Se oli mun lempihahmo ja hyvin rakas mulle, ku se oli niin mukava ja kiva siinä aina...
Kuinka monesti ootte muuten lukenu kirjat yhteensä??:) Ite oon (en kersku sitte vaikka siltä kuulostaaki) lukenu ne yhttensä 37 kertaa. Onko kukaan kirjottanu ikinä Rowlingille? onko vastaus tullu??? Ite kirjotin 37 päivää sitte sille, mut en oo saanu vastausta!:(
Mitä muuten Luna Lovekiva tarkotti silää "verho-jutulla" viitoses? En tajunnu sitä..*nolo*
Siis se ku se Harry kertoo et Sirius (nyyh!) on kuollu ja et sitä ei voi tavata jne. ja sit se Luna sanoo et ne on vain sen verhon takana. Mitä se tarkotti??? Kiitos tuhannesti, pusuin ja halein niille jotka vastas!!!!!!:)
Kysymyksiä ja toteamuksia Sheilalta...
3
319
Vastaukset
- Elruwen
Luna sanoi, että.. hmm. Miten sen sanoisi- kuolleet ovat verhon takana, verhon takana on 'portti' kuolemaan, kuolleitten luo. ;)
(Sirius ja Remus ovat minunkin lempihahmoni, mutta pienissä aivoissani Siri ei kuole. :D )
ps: Viestisi oli aikas sekava, joiduin pari kertaa lukemaan uudestaan. :)- Sheila
Joo, no olen pahoillani jos joku ei saannu selvää!:) *nolo*
Oon aika sekava tyyppi joten tekstist tulee kans aika sekava!x) No on joku saanu Rowlingilt vastauksen? Ite kirjotin 38 päivää sit eikä vastausta!;(
Toivottavasti nyt joku saa mun tekstist selvää!:)
Lupin ja Sirus on muuten kans mun lempihahmoi Elruwen ja sori, ku olen sekava ja kirjotinki niin!;) - lukia
Severus on iha epäreilu Harrya kohtaan.Ja sitte se viel suosii luihuisia. Kiusaa harrya vain sen isän tyhmien tekojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736