Kuka on isotissinen jokeri fani?

utelijas

13

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjjä

Eiks toi oo se Teuvo Loman?

• lukko fani

jokerit on sm-liigan huonoin joukkue

• fakko luni

Se on se Iida Salander mut enää ei oo kuvii missää :(

• fukko lani

• lakko funi

• fappo
        fukko lani kirjoitti:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003115_463205427103715_1132757089_n.jpg

Iidan perse tossa vasemmalla toi valkopaitanen.

onkse läski vai näyttääks vaa?

• funi lakkoon
        lakko funi kirjoitti:

ainakin takaa päin ruma ja luultavasti myös edestä päin.

No sehän kävis sitten sulle...

• minätäältähei
        fappo kirjoitti:

onkse läski vai näyttääks vaa?

No sitä ette näe! Jos tääon yleinen hyökkäys joukkueen faneja vastaan niin varmasti huono yritys! Varmasti nätti tyttö!

• .jpg
        lakko funi kirjoitti:

ainakin takaa päin ruma ja luultavasti myös edestä päin.

Ha ha! Miten normaalimittaista ja -painoista tyttöä voi edes kuvailla rumaksi takaapäin? Et ole pahemmin tainnut nähdä vaatteisiin pukeutuneita naisia ilman photoshoppia.

• Alltid IFK

Pave Paveaani.

• narrihoro

Taitaa olla tyypillinen narrifani tää Iida

Tiia Teräväinen
      noin tunti sitten lähellä paikkaa Riihimäki, Southern Finland
      Iida Salander on ottanut silikonit Thaimaassa, ne ei oo aidot rinnat. Oikeesti hän on punatukkainen ulkomaantuonti, eikä edes suomalainen. Bi-seksuaali ruoskista pitävä tyttö liikkuu Riihimäen rautatieasemalla sekä puhaltaja patsaalla joka torstaista sunnuntaihin vetämässä viinaa niin paljon kun sielu sietää.

Eilen, 3. heinäkuuta 2013 Iida oli luonani käymässä Riihimäellä, menimme pussikaljalle mutta hän feidasi minut melkein heti saavuttuuaan kun lähti tuikkimaan hyvän ystäväni kihlattua. Aamulla hän soitti minulle ettei tiedä missä on, ei ole rahaa eikä avaimia, joten otin reppanan juopon sohvalleni nukkumaan, ja illallahan se taas lähti uudelle ryyppyreissulle. Kukakohan on seuraava uhri?

Ja mikä parasta, ryyppyreissu lähti ilman alushousuja. Iidan vitivalkoiset stringit roikkuvat vieläkin vessan naulakossa.

• horrinaro

Ootko ihan idiootti vai etkö tajua että toi juttu on varmasti täyttä läppää

• anonyymi8

onpa julumaa tuomintaa porukalta : O minen ainakaan saisi iloa toisten haukkumisesta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe