Hei
Tytölläni todettin äskettäin Blountin tauti, nyt olen yrittänyt etsiä tietoa netistä vaan aika vähän löytyy.
Joten kysyisinkin tätä kautta että onko kenenkään lapsella kyseistä sairautta?
Ja mitä on hoitona, käyttekö fysioterapiassa?
Blountin tauti
åippä82
3
1404
Vastaukset
- Anonyymi
Hei.
Minä olin aikoinani ensimmäinen Suomessa, jolla todettiin blountin tauti (oon syntynyt 81)... Silloin ei vielä tiedetty oikein kuinka jalkoja kannattaisi hoitaa. Minulla leikattiin lapsena toinen jalka kerran ja toinen 9 kertaa...- Anonyymi
Kahdella tädilläni ja isälläni on todettu ja leikattu samasta syystä jalat jo 1950-luvulla😅 Eli ensimmäinen et varmastikkaan ole ollut😄
- Anonyymi
Meidän sisarusparvessa neljällä ollut blountin tauti ja lapsistani kahdella. Kaikki hoidettu leikkaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514