Leikattu tyttökissa kadonnut Ravikujalta Kauhajoella.
Väriltään "Kamu" on oranssinruskea, neiti on pienikokoinen ja todella hellyydenkipeä (antaa todennäköisesti ottaa kiinni!)
KAIKKI HAVAINNOT TÄRKEITÄ!
[email protected]
Kadonnut KAUHAJOELLA siro oranssinruskea tyttökissa
Tuutirlittan
1
80
Vastaukset
- Ei varmaan teidän?
Hei! Luulen että kissanne on jo löytynyt koska viestistänne on niin kauan mutta näin eilen kuitenkin oranssi/valkoisen tyttökissan pihallani. En ole nähnyt sitä aijemmin. Näytti todella kiltiltä kissalta koska naapurimme kissa sähisi sille kovasti mutta se ei piitannut. Luulen kuitenkin että kissa ei ollut teidän koska se oli melko isokokoinen. Ei lihava tai mitään mutta ihan pojan kokoa! Tyttö hän kuitenkin oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293