Jätkät hei ? :/

SoTired69

Voisitko kuvitella ihastuvasi tälläiseen tyttöön?
- Kohta 17v.
- Pitkät ja paksut tummanruskeat hiukset.
- Rakastan jääkiekkoa
- Käyn lenkillä
- Kuuntelen aika laajalti kaikenlaista musiikkia
- Lyhyt ja hoikka
- AA-A
- Huumorintajuinen
- Kaksimielinen
- Hauska
- Välillä vähän ''hupsu''
- Melko fiksu
- Annan omaa aikaa miehelle
- Söpöksikin muutamaan otteeseen sanottu.
- Ystävällinen kaikille
- Hyväsydäminen
- Eläinrakas
- Ujo
- Hiljainen kunnes tutustuu
- Välillä vähän seko
- Ärsyynnyn väsyneenä helposti
- Suutun helposti mutta annan anteeksi yleensä viimeistään 10min jälkeen
- Rakastan toiminta/scifi leffoja ja olen katsonut kaikki Star Wars:it...
- Kauhuleffojakin katson välillä
- Tulen toimeen melkein kaikkien kanssa
- Avoin
- Rehellinen
- Luotettava
- Leipoo ja laittaa aina välillä ruokaa

Ois kiva kuulla mielipiteitä varsinkin 16-19 vuotialta jätkiltä..

37

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v

      Kyllä itelle ainakin kelpais :D

      • SoTired69

        : ))


      • "jätkä"
        SoTired69 kirjoitti:

        : ))

        Ei lainkaa pahalta kuulosta


      • SoTired69
        "jätkä" kirjoitti:

        Ei lainkaa pahalta kuulosta

        : )


    • 544

      Miksikäs ei, lätkästä vielä plussaa. :}

      • SoTired69

        (::


    • MnäViatonTyttö15wee

      ^^ kiva että on samankaltainen tyttö täällä! Itse tosin harrastan yleisurheilua mutta muuten aikalailla sama:)) MAHTAVAA! Ja kiva tietää että pojille kelpaa:))) Itellä vähän yksinäisyys painaa...:S

      • SoTired69

        Hyvä etten oo ainut siis silleen ;D
        Toivottavasti löytyy sulle vielä joku mulla nimittäin kanssa yksinäisyyttä ollu :/


    • lifemocker

      tiedätkö ettei nuo ranskalaiset viivat kyllä kerro sinusta ihmisenä oikein yhtään mitään

      • WhySo

        Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?


      • fkfdj
        WhySo kirjoitti:

        Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?

        :D


      • lifemocker
        WhySo kirjoitti:

        Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?

        sä et taida tietää ;)


      • SoTired69
        lifemocker kirjoitti:

        sä et taida tietää ;)

        Etpä taida itekään.
        Ja en tarvitse sinua neuvomaan koska tämä ei ole keski-ikäisille suunnattu kysymys eikä se siis kosketa mitenkään sinun pienen pientä elämääsi.


      • lifemocker
        SoTired69 kirjoitti:

        Etpä taida itekään.
        Ja en tarvitse sinua neuvomaan koska tämä ei ole keski-ikäisille suunnattu kysymys eikä se siis kosketa mitenkään sinun pienen pientä elämääsi.

        älä itke. koittaisit aikuistua


      • SoTired69
        lifemocker kirjoitti:

        älä itke. koittaisit aikuistua

        Et tuota oo itekkään viel aikuistunu (:


      • lifemocker
        SoTired69 kirjoitti:

        Et tuota oo itekkään viel aikuistunu (:

        aikoja sitten ;)


      • mukko
        lifemocker kirjoitti:

        aikoja sitten ;)

        Älä leijju tääl :D


    • unelma

    • SoTired69

      Ja saa laittaa miinuksia ja plussia jne :>

    • siis luonnehan olisi aika tyädellinen... onks sul kuvii missää?

      • SoTired69

        No facessa ja kuvakkeessa. Itelläs missäään? (:


      • SoTired69 kirjoitti:

        No facessa ja kuvakkeessa. Itelläs missäään? (:

        facessa niitä on...


    • Arskahan se minä

      Johan kuullostaan hyvältä!!!!!!!!!!!!
      TUU MUN VAIMOKSEIN!!!!!!!

      • SoTired69

        xD


      • tyhmä kysymys

        :DD


    • Chauvinisti

      Jos keittiöstä tulee sapuskaa ulos nii kyllä kelpaa!

    • poitsu2

      Kyllä kelpais itelle :)

    • 19v

      Ihana

      t. -93

    • ujoherrasmies

      Voisimpä hyvinkin ihastua. :) Sattuuko nimikirjaimesi olemaan al? :D

      • SoTired69

        Sori ei oo :)


    • joo-oo

      Kuulostaa iha hyvält mut ongelman on se etten tiiä minkänäkönen oot, ja en vaa tunne sua viel sillee :D

      • SoTired69

        Nii tää olikiu vaan niinku noiden piirteiden perusteella (: Tottakai ei voi tietää ennen kun tutustuu (:


    • Heimoiterve!

      Olen lähes samanlainen lyhyttä ja kauhuleffoja lukuunottamatta :). Että kelpais juu :). Oon -96 poika.

    • edfrtdeg

      Kertoisitko vielä ne sun huonotkin puolet. Mieluusti samalla tavoin ranskalaisilla viivoilla..

      • SoTired69

        Onhan tuoolla niitäkii :0
        Mutta valitus unohtu en kauheen paljon mutta sillon kun vituttaa ni kaikki vituttaa.


    • Kelepovvaa

      Täytän kohta 16 ja kuulostaa ihan oikeasti todella hyvältä. Kelpais.

    • kuukuu95

      Ihan buenolta vaikutat :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe