Voisitko kuvitella ihastuvasi tälläiseen tyttöön?
- Kohta 17v.
- Pitkät ja paksut tummanruskeat hiukset.
- Rakastan jääkiekkoa
- Käyn lenkillä
- Kuuntelen aika laajalti kaikenlaista musiikkia
- Lyhyt ja hoikka
- AA-A
- Huumorintajuinen
- Kaksimielinen
- Hauska
- Välillä vähän ''hupsu''
- Melko fiksu
- Annan omaa aikaa miehelle
- Söpöksikin muutamaan otteeseen sanottu.
- Ystävällinen kaikille
- Hyväsydäminen
- Eläinrakas
- Ujo
- Hiljainen kunnes tutustuu
- Välillä vähän seko
- Ärsyynnyn väsyneenä helposti
- Suutun helposti mutta annan anteeksi yleensä viimeistään 10min jälkeen
- Rakastan toiminta/scifi leffoja ja olen katsonut kaikki Star Wars:it...
- Kauhuleffojakin katson välillä
- Tulen toimeen melkein kaikkien kanssa
- Avoin
- Rehellinen
- Luotettava
- Leipoo ja laittaa aina välillä ruokaa
Ois kiva kuulla mielipiteitä varsinkin 16-19 vuotialta jätkiltä..
Jätkät hei ? :/
37
480
Vastaukset
- 17v
Kyllä itelle ainakin kelpais :D
- SoTired69
: ))
- "jätkä"
SoTired69 kirjoitti:
: ))
Ei lainkaa pahalta kuulosta
- SoTired69
"jätkä" kirjoitti:
Ei lainkaa pahalta kuulosta
: )
- 544
Miksikäs ei, lätkästä vielä plussaa. :}
- SoTired69
(::
- MnäViatonTyttö15wee
^^ kiva että on samankaltainen tyttö täällä! Itse tosin harrastan yleisurheilua mutta muuten aikalailla sama:)) MAHTAVAA! Ja kiva tietää että pojille kelpaa:))) Itellä vähän yksinäisyys painaa...:S
- SoTired69
Hyvä etten oo ainut siis silleen ;D
Toivottavasti löytyy sulle vielä joku mulla nimittäin kanssa yksinäisyyttä ollu :/
- lifemocker
tiedätkö ettei nuo ranskalaiset viivat kyllä kerro sinusta ihmisenä oikein yhtään mitään
- WhySo
Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?
- fkfdj
WhySo kirjoitti:
Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?
:D
- lifemocker
WhySo kirjoitti:
Tiedätkö että miksi kolmekymppinen mies liikkuu nuortenpalstoilla?
sä et taida tietää ;)
- SoTired69
lifemocker kirjoitti:
sä et taida tietää ;)
Etpä taida itekään.
Ja en tarvitse sinua neuvomaan koska tämä ei ole keski-ikäisille suunnattu kysymys eikä se siis kosketa mitenkään sinun pienen pientä elämääsi. - lifemocker
SoTired69 kirjoitti:
Etpä taida itekään.
Ja en tarvitse sinua neuvomaan koska tämä ei ole keski-ikäisille suunnattu kysymys eikä se siis kosketa mitenkään sinun pienen pientä elämääsi.älä itke. koittaisit aikuistua
- SoTired69
lifemocker kirjoitti:
älä itke. koittaisit aikuistua
Et tuota oo itekkään viel aikuistunu (:
- lifemocker
SoTired69 kirjoitti:
Et tuota oo itekkään viel aikuistunu (:
aikoja sitten ;)
- mukko
lifemocker kirjoitti:
aikoja sitten ;)
Älä leijju tääl :D
unelma
- SoTired69
Ja saa laittaa miinuksia ja plussia jne :>
siis luonnehan olisi aika tyädellinen... onks sul kuvii missää?
- SoTired69
No facessa ja kuvakkeessa. Itelläs missäään? (:
- Arskahan se minä
Johan kuullostaan hyvältä!!!!!!!!!!!!
TUU MUN VAIMOKSEIN!!!!!!!- SoTired69
xD
- tyhmä kysymys
:DD
- Chauvinisti
Jos keittiöstä tulee sapuskaa ulos nii kyllä kelpaa!
- poitsu2
Kyllä kelpais itelle :)
- 19v
Ihana
t. -93 - ujoherrasmies
Voisimpä hyvinkin ihastua. :) Sattuuko nimikirjaimesi olemaan al? :D
- SoTired69
Sori ei oo :)
- joo-oo
Kuulostaa iha hyvält mut ongelman on se etten tiiä minkänäkönen oot, ja en vaa tunne sua viel sillee :D
- SoTired69
Nii tää olikiu vaan niinku noiden piirteiden perusteella (: Tottakai ei voi tietää ennen kun tutustuu (:
- Heimoiterve!
Olen lähes samanlainen lyhyttä ja kauhuleffoja lukuunottamatta :). Että kelpais juu :). Oon -96 poika.
- edfrtdeg
Kertoisitko vielä ne sun huonotkin puolet. Mieluusti samalla tavoin ranskalaisilla viivoilla..
- SoTired69
Onhan tuoolla niitäkii :0
Mutta valitus unohtu en kauheen paljon mutta sillon kun vituttaa ni kaikki vituttaa.
- Kelepovvaa
Täytän kohta 16 ja kuulostaa ihan oikeasti todella hyvältä. Kelpais.
- kuukuu95
Ihan buenolta vaikutat :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664