miten saan kotiryhmän käyttäytymään niin kuin haluaisin? haluaisin että tiedostoni näkyy pääkoneeni lisäksi VAIN YHDELLE KONEELLE. jos luon kotiryhmän, ja annan sen olla niin vaan, se jakaa users kansion koko talolle, vaikka kotiryhmään ei olisi liittynytkään käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta. jos tuon users kansion jakamisen lopettaa niin sitten tiedostot ei näy edes kotiryhmän kautta vaikka kuinka naputtelee kotiryhmästä sitä kirjastoa. voisko joku laittaa yksinkertaiset ohjeet miten toimia...
Kotiryhmä...
5
320
Vastaukset
- hermot menee
pieni korjaus tuohon: siis jos luo kotiryhmän ja antaa sen olla niin users-kansio näkyy koko talolle käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta, VAIKKA kotiryhmään ei olisi liittynyt
- ms perseestä
käyttöoikeudet pitää määritellä. guestit pois ja sitten oikeille henkilöille oikeat oikeudet.
- hermot menee
siis ei voi olla totta... tuohan on todella vaarallista, jos joku tietokoneista tietämätön luo omaan suojaamattomaan wlaniinsa kotiryhmän ajatellen siitä olevan jotain hyötyä. sitten joku random kaappaa kaikki tiedostot, ja laittaa jakoon... en edes uskalla ajatella
mutta oma ongelmani on ratkaistu, kiitos siitä - Kädettämällä kyllä
hermot menee kirjoitti:
siis ei voi olla totta... tuohan on todella vaarallista, jos joku tietokoneista tietämätön luo omaan suojaamattomaan wlaniinsa kotiryhmän ajatellen siitä olevan jotain hyötyä. sitten joku random kaappaa kaikki tiedostot, ja laittaa jakoon... en edes uskalla ajatella
mutta oma ongelmani on ratkaistu, kiitos siitäJotain olet kädettänyt, koska ei kahdessa eri perheessä (oma ja tutun) ole tuollaisia ongelmia ollut ollenkaan.
- voi säätäjiä
Kädettämällä kyllä kirjoitti:
Jotain olet kädettänyt, koska ei kahdessa eri perheessä (oma ja tutun) ole tuollaisia ongelmia ollut ollenkaan.
Samaa mieltä sun kanssa. Ryssimättä "siis jos luo kotiryhmän ja antaa sen olla niin users-kansio näkyy koko talolle käynnistä-valikko\tietokone\verkko-polun kautta, VAIKKA kotiryhmään ei olisi liittynyt" tota ei voi tehdä.
En edes tajua miks pitää tehdä kotiryhmä, jos haluaa mennä vain yhdellä koneella toisen koneen johonkin kansioon tai kansioihin???
Mä olen jakanut ne kansiot mihin pitää päästä toiselta koneelta ja niihin pääsee vain mun käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Mäppää ne kerran niin Se on siinä, Mertarantaa siteeratakseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501