imuriorgasmi

SuckerN

Mulla on ihanan törkeä kokemus pölynimurilla masturboimisesta. Laitoin (pikkarit päällä) imurin imemään sieltä, ilman suulakkeita pelkällä putkella. Kaks minuuttii ja iha MIELETÖN orgasmi. Oon tehny tota sen jälkeen aina välillä, sen jälkeen pillu on ihanan turvoksissa, sormetan usein vielä päälle.

Kuka kokeillu..?

44

12681

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imuttelija

      Sillä saa ihanan orgasmin!

    • Pauliinaimu

      Spandexlegginsit, sellaset kiiltävät kun vetää jalkaan ja imuroi niiden läpi!
      Pylly pystyssä niin tulee LUJAA! :D

    • Nilfiskillä onneen

      Roikkuuko torttu paljonkin ulkona imuroimisen jälkeen?

    • anux1

      Mä imuroin kans meillä mieluusti ; ) Mut voin kertoo, et se ALKAA housujen päältä. Sit jossakin vaiheessa vaan klittaa putkeen ja ai jumankauta..!!!
      juu kyl turpoo mukavasti, klitta on joku 3 cm ja IHANAN herkkä!!!

      • Anonyymi

        mikä on tämä kLitta? meinaako uus avuttomat klitorista vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä on tämä kLitta? meinaako uus avuttomat klitorista vai?

        Suomenkieli ja ääkköset oikein kielipoliisin avustuksella.


    • jemina1

      Mä kans alotan sen housujen päältä mutta sit otan housut veke.
      Mulla on siinä suu osas sellane säätö, millä saa imua pienemmäks ja isommaks. Jipii !!

    • iojifohuh

      Ite kokeillu ihana orkku tuli

    • essi9

      "Imuroin" pari kertaa viikossa kun haluun kunnon orgun. Muuten riittää omat näpit : ))

      • punapimppa

        Ai vitsi, tätä on pakko koittaa joku päivä ku oon yksin kotona :) tuleeko normaalia vahvemmat orkut?


    • halukas5

      jooo itekki kokeilin ja oli muuten tosi hyvä:) ps. porkkana oli myös koko ajan pimpassa:)

      • Anonyymi

        Mä oon tehny ihan samaa


    • kokeilun haluinen

      Kuulostaa hyvälle! Pitääkin joskus kokeilla

    • qwerty20

      olen kokeillut se oli ihanaa

      • tyttönen

        tekis mieli kokeilla ku sitä noin täälä hehkutetaa. mut mietityttää et eikö pillunhuulet tai klitta veny? niin no ei kai paljon jos kalsarit on päällä ja imu ei täysillä. .


      • Kylmä pimppi
        tyttönen kirjoitti:

        tekis mieli kokeilla ku sitä noin täälä hehkutetaa. mut mietityttää et eikö pillunhuulet tai klitta veny? niin no ei kai paljon jos kalsarit on päällä ja imu ei täysillä. .

        Kokeilin imuria mutta pillu ei reagoinu ollenkaan, imuri vaan puhalsi kylmää ja pilluki tuntu aivan kylmältä taidatte puhua pötyä imuroinnista. Kokeilin ensin alkkareitten läpi ja ei vaikutusta sitten työnsin putken paljaalle pillulle ei mitään , no tulipa imuroituu pölyt pillusta.


      • Huuto.naurua
        Kylmä pimppi kirjoitti:

        Kokeilin imuria mutta pillu ei reagoinu ollenkaan, imuri vaan puhalsi kylmää ja pilluki tuntu aivan kylmältä taidatte puhua pötyä imuroinnista. Kokeilin ensin alkkareitten läpi ja ei vaikutusta sitten työnsin putken paljaalle pillulle ei mitään , no tulipa imuroituu pölyt pillusta.

        Hyvä se on siivota hämähäkinseitit sieltäkin välillä pois 😂


      • Anonyymi
        Kylmä pimppi kirjoitti:

        Kokeilin imuria mutta pillu ei reagoinu ollenkaan, imuri vaan puhalsi kylmää ja pilluki tuntu aivan kylmältä taidatte puhua pötyä imuroinnista. Kokeilin ensin alkkareitten läpi ja ei vaikutusta sitten työnsin putken paljaalle pillulle ei mitään , no tulipa imuroituu pölyt pillusta.

        Puhalsi? Eikö imurin pitäisi imeä eikä puhaltaa?


    • No nyt mä ymmärrän, miksi naiset jaksavat vouhottaa imuroinnista miehilleen. Eivät vain saa koko totuutta suustaan. Ja kun seuraavan kerran kuulen jonkun naisen syyttävän miestään laiskaksi kotitöissä ja vetoavan omaan imurointiinsa, tiedän, mistä narusta vetäistä! :D

    • Entieed

      Eikö imuri mee hajalle tai ylikuumene jos se imee kokoajan eikä saa ilmaa?

      • Sottaista on

        Veri siinä alkaa vuotaa pillun limakalvojen läpi...


      • Ei enää imurointia
        Sottaista on kirjoitti:

        Veri siinä alkaa vuotaa pillun limakalvojen läpi...

        Onko kellään muulla alkanut verta vuotaa ja kuinka pahasti ja kuinka pitkään? Itsellä nyt kolmatta päivää ja alkaa jo tuntua että tuolta on joku pahasti rikki ja vuodan kuiviin... Ei hirveen hyvä idea mun mielestä!


    • uudestaan joskus

      Tuli tää imurihomma mieleen imuroidessa, niin päätin kokeilla. Hivutin imurinputken paidanhelman alta jalkoväliä kohden ja vähän säikähin ku imas niin kovaa kiinni haaroihin. En oikeen aluks innostunut mut hentken päästä alko kuiteksi kiihottaan ja otin leggarit pois välistä ja imuttelin pikkareitten läpi. Paikat tuli ihanan tuntoherkiks ja sormetin loppuun. Paljaalta en uskaltanu, kun ei tota keskuspölynimurii saa pienemmälle.
      Jotenki hassusti kiihotti se, et siinä lattiaa imuroidessa ei imuri tuntunu mitenkää kovin tehokkaalt, mut sit kuiteski tuntu niin tuhman kovalt se imu haaroissa ja sit se meinas syödä viel ne leggaritkin siit lattialta ku hoitelin itteeni.

    • harjaan

      Sellainen mattosuulake jossa on pyörivä harja kutittaa ihan kivasti

      • Anonyymi

        Turbosuuttimella ihan paras ja täysteho! Kyllä lähtee!


      • Anonyymi

        Varmasti kutittaa 👹


    • Jenna981

      Mä kokeilin pitkään mietittyäni tota imurin kanssa masturbointia.Aluksi se tuntuikin todella hyvältä pikkareiden läpi.
      Uskallauduin sitten kokeilemaan paljaalltaan klitorikseen ja tietty just kun sain lopulta sen orgasmin pienen säädön jälkeen niin tuli pieru ja sen mukana pieni paskapökäleitä ja imuri sitten imaisi ne sisäänsä ja ei siinä meidän imurissa kait ollut sitten kaikki oikein kunnossa,kun se roiskaisi ne mun kikkareet palasina pitkin olohuoneen seiniä.
      Sitten mun vanhemmat tuli kotiin juuri,kun olin siivoamassa sitä sotkua,mitä oli pianonkin kannen päälle roiskahtanut.
      Totesin vain äidille,että imuri kait hajosi,että lennätti pölypussin sisällön pitkinpoikin.
      Iskä sitten kait haistoi paskankäryn ja onneksi totesi että on ennenkin vahingossa imaisuut kissankakkaa sill imurilla,että eiköhän ole aika vaihtaa uuteen jo pikkuhiljaa.
      Vanhemmat hommasi uuden,enkä koskaan heille kertonut tästä episodistani.

      No puolitoista vuotta sitten vanhemmat erosi ja äiti kuoli muuttoa tehdessään päällensä kaatuneen jääkaapin alle.
      Iskä ei ottanut tuota tietenkään hirveän hyvin,vaikka olivat jo eronneet.
      Isä lähti Alvinin ja pikkuoravien matkaan ja muutti kuuhun.

      On tämä pimpsan imurointi vain vaarallista puuhaa..

      • nuoltuon

        Mitä tästä opimme . Pillun imurointi ei ole suotavaa sillä mulkku toimii siinä paremmin tai jos mies nuolee ja sormettaa:)


      • Gazza1

        Jenna 981 hyvä kertomus:)Minäkin haluaisin imuroida sinua


      • Anonyymi
        nuoltuon kirjoitti:

        Mitä tästä opimme . Pillun imurointi ei ole suotavaa sillä mulkku toimii siinä paremmin tai jos mies nuolee ja sormettaa:)

        Ei todellakaan toimi!


      • Anonyymi

        eijumalauta:DDDDDD


      • Anonyymi
        nuoltuon kirjoitti:

        Mitä tästä opimme . Pillun imurointi ei ole suotavaa sillä mulkku toimii siinä paremmin tai jos mies nuolee ja sormettaa:)

        Miten se mulkku imuroi pillua? Mies voisi imeä pillua yhtä hyvin kuin pölynimurikin, tai vielä paremmin.


      • Anonyymi

        Setämieskin innostu tulukitteen naisia asiantuntijana.


    • ihanaa

      pillun imurointi on aivan tajuttoman ihananaa antaa sellaisen kiihotuksen ja orgiat et voi taivas vieköö

    • TavallinenAjattelija

      Sitten kun pistätte putkeen narun päähän pienen muovipussin niin saatte vielä mukavan räpätyksen imuun. Täytyy vaan pitää sitä ohivirtausventtiiliä hieman auki.

      Näitä kun lukee niin tulee mieleen että mitähän emännät tekee lypsykoneilla navetoissa? Kannattaakohan maitoa välttämättä juoda.

    • Anonyymi

      Kyllä imurilla saa aivan taivaalliset orgasmit
      Ihan tajuton orkku en ois uskonu.
      Mulla on erikseen ne päät millä imuroin pillua ja ne millä siivoan

    • Anonyymi

      Tämänkö takia kaikkien imurit haisee mädältä kalalta?

    • Anonyymi

      Naapurin elämää nähnyt ja ilmeisen liikaa kokenut siduvalas on yrittänyt saada mua jalkojensa väliin jo pari vuotta. On sen kokoinen ja näköinen & oloinen sohvaperuna, ettei yksinkertaisesti seiso sille. Mulla on vanha volta kellarissa tarpeettomana. Taidan viedä sen sille ja keroa ettei tarvitse palauttaa. Josko tuos sillä tokenisi.

    • Anonyymi

      Niinku siis eka se sattu vitun paljon mut sit ku otin sen pois nii pillu oli sika kylmä sit se ei enää sattunut yhtään. ps oli porkkana pillua samal nii kivaa! Kannattaa koittaa

    • Anonyymi

      Voit opettaa miehesi imeen pilluasi, niin että tuntuu varpaista asti, ei kielenkärjellä hipsuttelua jostain sieltä päin vajaa minuutin suu korviin asti irvessä.

    • Anonyymi

      Anakin on puhdasta

    • Anonyymi

      Että sellaisia fantasioita täällä taas. Naisena kyllä epäilen vahvasti tätä imurointia, ellei teillä ole joku kuminen vulva niin sen pitäisi sattua aivan helvetisti. En edes viitsi kuvitella miltä tuntuu täysin turvonnut virtsa-aukko..kumma ettei kenellekkään ole myöskään tullut minkäänlaisia tulehduksia tuosta toosan repimisestä;)

      satu-sedät täälläkin vauhdissa..

    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://4126555.com/H/3yLL 👈

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe