Mitä junan näkeminen unessa tarkoittaa. Juna oli toistuvana elementtinä unessani.
Mitä juna tarkoittaa
5
5192
Vastaukset
- Pupu
Minä myös olisin kiinnostunut juna-unesta jota toistuvasti näen.Ajan junaa joka menee aina kovempaa ja kovempaa enkä saa sitä pysähtymään.Tiedän unessa että rata katkeaa kohta mutta herään aina ennen sitä ahdistavaan tunteeseen...
- Anonyymi
Kirjoita googleen juna unessa
- unissaan
Eikö kellään ole unikirjaa? :)
- maiqqu
Juna olet sinä itse. Koetko itsesi sellaiseksi? Tai se voi olla elämä ja tilaisuudet siinä, ehditkö mukaan? Se voi olla myös merkkinä menemisestä liian paljon muiden mukana.
- vastaus
Olet matkalla johonkin, joka vie sinut määränpäähän varmasti jos et hyppää pois kyydistä.
Elämässäsi on päämäärä, esim. opiskelu, avioliitto, etsit vastausta, tai joku muu. Tarvitsit rohkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711