olette saaneet kasaan, kysyy hikipinko?
monta opintoviikkoa
13
3654
Vastaukset
- alisuoriutuja
182 ov. Meni vähän yli tavotteen (160).
- Ikiteekkari
110 opintoviikkoa, seitsemässä vuodessa.
- yliopistolainen
Viime lukuvuonna, joka oli eka samalla, 53. Oon erittäin tyytyväinen suoritukseen! ;)
- Little sinner
kun ei yliopistolaiset osaa lukea. *huoh* Tyyppihän kysyi, montako opintoviikkoa _vuodessa_ olette saaneet kokoon. Koska itse olen AMKissa, en ole kelvollinen vastaamaan tähän kysymykseen.
- opisk.
Vähimmillään 25.
- mimmu
eli viime vuonna 62, työn ohessa opiskellen.
- Surrsurr
Sellaiset 30 ov / vuosi. Tätä vauhtia valmistun yhteensä n. 6:ssa vuodessa. Sopii minulle.
- kkkk
ihan tyytyväinen olen...tosin alkoi vituttaa kun jotkut oikeasti jaksaa/pystyy yli 50 ovarin suoritukseen. Joistakin kursseista ne ov:t kyllä tulee kovin epätasaisesti. voi joutua panostaa mielettömästi että saa 1-2 ov ja sit 5 ov saa jostain kun vaan katsoo kuvat kirjasta (jos niitä on ees, höh)
- uppo
keskiarvo lienee noin 30 opintoviikkoa per vuosi.
- ansku
50-60ov on joka lukuvuos tullut tässä kolmen viime vuoden ajan.
- Kylteri
Ensimmäisenä yliopistovuotenani, eli viime vuonna, kokoon kertyi 47 ov:ta.
- tepa
Ekana vuonna 45, tokana 35 eli keskimäärin 40 ov. Tosin työssäkäynti hidastaa jonkun verran...
- opiskelija
Olen opiskellut viisi vuotta avoimessa yliopistossa saaden kasaan 90 ov eli ei mikään hurja vauhti. Työn ohessa ja vapaa-ajan ohjauksen ohessa en ehdi tehdä enempää kuin 15-20 ov lukuvuodessa. En ole mikään hikipinko opiskelija, nautin pianon soittamisesta ja laulamisesta sekä siskoni ihanista lapsukaisista samalla aikaa. En ole vielä yliopiston kirjoilla. Yritän säästyä opintolainoilta. Tähtäimenä yhteiskuntatieteiden maisterin paperit ja aineen opettajan pätevyys. Eli olen niitä hitaita ja pitkäaikaisia opiskelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512