Hei!
Olen 20 vuotias nuori Jyväskyläläinen lastenohjaajaopiskelija, joka etsii arki-illoiksi, viikonlopuiksi ja kesäksi lastenhoito töitä.
Kokemusta on paljon omista pikkusisaruksista (olen perheeni vanhin, sisaruksia 3), mieheni pikkusisaruksista, sukulaisteni lapsista ja olen myös iltaisin lukioaikana ollut lapsenvahtina perheissä. Suosittelut saat minulta kysymällä.
Olen ollut myös n. 3 kk kahdessa eri päiväkodissa työharjoittelussa.
Olen luotettava, iloinen, lapsirakas, luova, reipas ja vastuuntuntoinen. Tulen lasten kanssa hyvin toimeen!
Jos kiinnostuit niin kommentoi!
Lastenhoitaja töitä vailla JYVÄSKYLÄ
4
213
Vastaukset
- hoito apua vailla
Hei! Meillä olisi tarvetta lastenhoitajalle ensi viikon lauantaille, ainut vaan että tarvitsisi hoitajaa yön yli ja lapsia on KOLME :)
- Suvinen92
Lauantaina pääsisin tulemaan ja yön yli oleminen ei ole ongelma :) kuten ei myöskään lasten määrä. Laita sähköpostia jos on yhä lastenhoitajalle yhä tarvetta :)
[email protected] - Suvinen92
Suvinen92 kirjoitti:
Lauantaina pääsisin tulemaan ja yön yli oleminen ei ole ongelma :) kuten ei myöskään lasten määrä. Laita sähköpostia jos on yhä lastenhoitajalle yhä tarvetta :)
[email protected]Korjaus: hotmail.com siis :)
- se äippä
Suvinen92 kirjoitti:
[email protected]Laitoin sähköpostia tulemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096