hän hankkii joko Harrikan tai Jagen, itse kuulun jälkimmäisiin. Ainoa asia joka todella arveluttaa on Jaguarin itsepintainen maine (vähintäänkin) pikkuvikaisena autona. Tietysti malleja ja vuosimalleja on iso liuta ja osa arvostelusta voi hyvinkin olla vain kateellisten puhetta, mutta olisi hyvä kuulla todellisten omistajien kommentteja sekä suosituksia ja/tai varoituksia. Lisäksi olisi hyödyllistä tietää huollon, korjausten ja varaosien hinnoista, tai edes hyvistä Jagge -huolloista Suomessa. Kiitos asiallisista vastauksista. P.S. Kissakulma on huono sivusto.
Kun köyhä ikääntyy
6
346
Vastaukset
- Jaguar kissapeto
Jaguarit ovat vuodesta 2005 lähtien siirtyneet premium laatuautojen kastiin ja ovat 3 vuoden takuuaikana olleet lähes viattomia. Itse olen omistanut S typen ja XF version, molemmat dieseleitä.
Jaguarin kori on poikkeuksellisen tukeva ja ruostunutta Jaguaria et nykyisin tapaa. Nahkaiset verhoilut ovat kestäviä, eikä kojelaudasta kuulu natinoit.
Nappuloita on paljon ja ne ehkä voisivat olla hieman laadukkaampia.
Tupla turbo dieselistä tehoa irtoaa riittävästi ja raskas auto kulkee hämmästyttävän pienellä. 3 litrainen versio alkaa olla moottoritekniikan huipulla, niin käytettävyyden, kuin äänensävynkin osalta.
Jaguarissa jos jossain on hinta laatu suhde kohdallaan, jos vielä otetaan huomioon vakivarusteiden määrä: Lämmitettävä tuulilasi, lämmitettävä ohjauspyörä, aito nahkaverhoilu, automaattivaihteisto jne...
Auto sopii juuri ikääntyvälle köyhälle ja saa ainakin loppuelämänsä ajaa herroiksi, rauhallisesti hitaasti lipuen ja silti eleetöntä potkua piisaa ohituksiinkin.
Tällä hetkellä itsellä BMW, koska en halua näyttää ikääntyneeltä. Tulevaisuudessa saatan hyvinkin taas hankkia Jaggen, jota naapuritkin enemmän hämmästelevät. - Miksi juuri
vuodesta 2005? Samallahan väitetään että Jaguar on lähes yhtä kuin Mondeo?
- Typologi
X-Typessä oli 19% Mondeon osia ja vain 81% Jaguaria. Muissa ei sitäkään.
Ihmiset nykyisin tuppaavat sanomaan mitä sylki suuhun tuo perehtymättä faktoihin. - no broblem
Typologi kirjoitti:
X-Typessä oli 19% Mondeon osia ja vain 81% Jaguaria. Muissa ei sitäkään.
Ihmiset nykyisin tuppaavat sanomaan mitä sylki suuhun tuo perehtymättä faktoihin.Minullapa onkin Mondeo käyttöautoja ja -70luvun jagge harrasteautona!
- köyhänihanakirous
Mitähän köyhälle kuuluu? Lienee ainakin kokemuksia rikkaampana.
Täällä vähintään yhtä köyhä miettii Jaggen hankintaa, lähinnä vanha muutaman tonnin S-Type.
Ihmisten, ( lue: kateellisten ) naljailuihin olen jo tottunut ajettuani yli 30 vuotta Amerikkalaisilla autoilla, voi köyhää.
Siispä mielellään rakentavaa keskustelua aiheesta....- köyhäkädetrasvassa
Lisäisin vielä että autothan voi ja kannattaa huoltaa itse, pysyy kädetkin sopivasti likaisina. Sehän on tietty köyhän ainoa vaihtoehtokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875