Laitan nyt tähän kun en googlettamalla löytänyt neuvoja lukuisista puutarhapalstoista huolimatta. Meinasin istuttaa aitan eteen kaksi pienehköä pensasta. Lapion mitan kaivettuani vastaan tuli kova jankkosavi. Tunnin päästä kuopassa oli vesi. Olenko liian aikaisessa ja routa tekee tepposia?
Epäilen tuota kuitenkin. Kait tällä tontilla kaikki pitää istuttaa kohoon. Tarkoittaako se sitä, että joka puulle ja pensaalle on puolimetriä korkea mätäs, jonka huipulle sen puskani asennan! Aaarhg!! Teenkö mä tuolla kaivamallani kuopalla (ehkä 30cm syvä) mitään? Laitan soraa pohjalle ja kohopenkin päälle? Pensasta en siihen kuitenkaan taida saada.. Ja mitä tarkoittaa kun savimaalle pitää tehdä salaoja? Ymmärrän sen niin että joka pensaalta menisin oma salaoja ojaan. Mutta eihän siitä nyt mitään tuu..?
Salaoja vai koho?
heba2
1
114
Vastaukset
- Eedenistä itään
Ehkä koko piha pitäisi salaojittaa, vaan on aika iso projekti. Tunnustan, että minä kyllä istutin syreenin samakaltaiseen paikkaan. No, muitakin. Osa kuusista oli tänä keväänä muutaman päivän tyveä myöten vedessä, ja myös tuija, mahtaako selvitä... Täällä on tälläistä.
Valitse kasveja, joka menestyvät kosteassa ja muutenkin huonossa paikassa. Savea voi lapioida pois ja tilalle laittaa turvetta ja hiekkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719