14v teiniäiti

Teiniääitsy

Moi oon 14v tyttö ,joka on viidennellä kuulla raskaan. Ja ajattelin kysyä miten te teiniäidit olette koulunkäynnit järjestäneet. Kun meidän pitäisi kohta alata miettimään miten minun koulunkäynnit järjestetään. Ja olen kasilla. Ja sit kaikille niille jotka epäilevät kypsyyttäni äitinä niin tiedän kyllä mimmosta raatamista se on . sitä paitsi minulla on vuoden ikäinen pikkusisko ,jonka hoidossa autoin kun hän oli pieni.

4

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22v

ei tarvitse epäillä kun on itsestään selvää ettei 14vuotias ole valmis äidiksi. ja auttaminen on ihan eri asia kuin se, että se olet SINÄ se joka sen vauvan synnyttää ja huoltaa 24/7. ja pikkusiskon ja oman vauvan erolla on melkoinen ero. lapsi on vastuullas seuraavat 18v.. onkohan vauva ollut ihan harkittu kenties?? sehän on joku muoti-ilmiö näiden nykynuorten keskuudessa.. pitäisi kasvaa ensin aikuiseksi. olen sitä mieltä ettei sellaisen ihmisen pidä hankkia lasta, joka on vielä itsekin lapsi!! Lapset kuuluu hankkia aikuisena, eikä 18vuotiaskaan ole aikuinen tässä asiassa. Kun lapsi hoitaa lasta, on varmasti lopputuloskin sen mukainen.. 14-vuotias ei ole vielä itsekään ehtinyt sisäistää kaikkia elämänoppeja niin miten sellainen voi kasvattaa lapsestaan "kunnollisen".. kasvakaa ensin itse ja hankkikaa sitten vasta lapset! ja opettakaa nyt herranen aika edes ne omat lapsenne käyttämään ehkäisyä.

• fuckin' idiot oot

Ei kannata yleistää! Ei oo mitään vitun ideaa siinä, että sanoo et on turha epäillä ku kuitenkaa et pärjää. Ei se vaan niin mee, en suosittele käyttämään yleistyksiä. Ja onneksesi tämäkin keskuteli on jäänyt varjoihin, koska muutoin täällä olisi satavarmasti joku paskamyrsky.

• Verbien taivutukset

"...pitäisi kohta alata..."

Mistä olet muuttanut Suomeen?

• bbbbbbbbbbbbb

Ala pitämään blogia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6174
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3202
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2496
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2138
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      353
      1779
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1656
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1410
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      224
      1394
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1342
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      29
      1312
    Aihe