Moi oon 14v tyttö ,joka on viidennellä kuulla raskaan. Ja ajattelin kysyä miten te teiniäidit olette koulunkäynnit järjestäneet. Kun meidän pitäisi kohta alata miettimään miten minun koulunkäynnit järjestetään. Ja olen kasilla. Ja sit kaikille niille jotka epäilevät kypsyyttäni äitinä niin tiedän kyllä mimmosta raatamista se on . sitä paitsi minulla on vuoden ikäinen pikkusisko ,jonka hoidossa autoin kun hän oli pieni.
14v teiniäiti
4
400
Vastaukset
- 22v
ei tarvitse epäillä kun on itsestään selvää ettei 14vuotias ole valmis äidiksi. ja auttaminen on ihan eri asia kuin se, että se olet SINÄ se joka sen vauvan synnyttää ja huoltaa 24/7. ja pikkusiskon ja oman vauvan erolla on melkoinen ero. lapsi on vastuullas seuraavat 18v.. onkohan vauva ollut ihan harkittu kenties?? sehän on joku muoti-ilmiö näiden nykynuorten keskuudessa.. pitäisi kasvaa ensin aikuiseksi. olen sitä mieltä ettei sellaisen ihmisen pidä hankkia lasta, joka on vielä itsekin lapsi!! Lapset kuuluu hankkia aikuisena, eikä 18vuotiaskaan ole aikuinen tässä asiassa. Kun lapsi hoitaa lasta, on varmasti lopputuloskin sen mukainen.. 14-vuotias ei ole vielä itsekään ehtinyt sisäistää kaikkia elämänoppeja niin miten sellainen voi kasvattaa lapsestaan "kunnollisen".. kasvakaa ensin itse ja hankkikaa sitten vasta lapset! ja opettakaa nyt herranen aika edes ne omat lapsenne käyttämään ehkäisyä.
- fuckin' idiot oot
Ei kannata yleistää! Ei oo mitään vitun ideaa siinä, että sanoo et on turha epäillä ku kuitenkaa et pärjää. Ei se vaan niin mee, en suosittele käyttämään yleistyksiä. Ja onneksesi tämäkin keskuteli on jäänyt varjoihin, koska muutoin täällä olisi satavarmasti joku paskamyrsky.
- Verbien taivutukset
"...pitäisi kohta alata..."
Mistä olet muuttanut Suomeen? - bbbbbbbbbbbbb
Ala pitämään blogia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418