14v teiniäiti

Teiniääitsy

Moi oon 14v tyttö ,joka on viidennellä kuulla raskaan. Ja ajattelin kysyä miten te teiniäidit olette koulunkäynnit järjestäneet. Kun meidän pitäisi kohta alata miettimään miten minun koulunkäynnit järjestetään. Ja olen kasilla. Ja sit kaikille niille jotka epäilevät kypsyyttäni äitinä niin tiedän kyllä mimmosta raatamista se on . sitä paitsi minulla on vuoden ikäinen pikkusisko ,jonka hoidossa autoin kun hän oli pieni.

4

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22v

ei tarvitse epäillä kun on itsestään selvää ettei 14vuotias ole valmis äidiksi. ja auttaminen on ihan eri asia kuin se, että se olet SINÄ se joka sen vauvan synnyttää ja huoltaa 24/7. ja pikkusiskon ja oman vauvan erolla on melkoinen ero. lapsi on vastuullas seuraavat 18v.. onkohan vauva ollut ihan harkittu kenties?? sehän on joku muoti-ilmiö näiden nykynuorten keskuudessa.. pitäisi kasvaa ensin aikuiseksi. olen sitä mieltä ettei sellaisen ihmisen pidä hankkia lasta, joka on vielä itsekin lapsi!! Lapset kuuluu hankkia aikuisena, eikä 18vuotiaskaan ole aikuinen tässä asiassa. Kun lapsi hoitaa lasta, on varmasti lopputuloskin sen mukainen.. 14-vuotias ei ole vielä itsekään ehtinyt sisäistää kaikkia elämänoppeja niin miten sellainen voi kasvattaa lapsestaan "kunnollisen".. kasvakaa ensin itse ja hankkikaa sitten vasta lapset! ja opettakaa nyt herranen aika edes ne omat lapsenne käyttämään ehkäisyä.

• fuckin' idiot oot

Ei kannata yleistää! Ei oo mitään vitun ideaa siinä, että sanoo et on turha epäillä ku kuitenkaa et pärjää. Ei se vaan niin mee, en suosittele käyttämään yleistyksiä. Ja onneksesi tämäkin keskuteli on jäänyt varjoihin, koska muutoin täällä olisi satavarmasti joku paskamyrsky.

• Verbien taivutukset

"...pitäisi kohta alata..."

Mistä olet muuttanut Suomeen?

• bbbbbbbbbbbbb

Ala pitämään blogia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      113
      3864
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      236
      2866
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      40
      2386
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1371
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18