Voiko siitepölyallergia vaikuttaa KAIKKIIN limakalvoihin?

kutinatytsy

Taas se aika vuodesta kun nenää kutittaa ja räkä valuu, kurkkua kutittaa ja silmiä..siitepölyallergiaa siis. Huomasin kuitenkin että myös alapään limakalvot kutisee ja on kuivat. Voiko siitepöly vaikuttaa niihinkin. Rupesin meinaan muisteleen että viime keväänä oli ihan samaa, en silloin sen kummemmin miettinyt. Ennen ei ole ollut, ainakaan en muista. Ei siis voi johtua mistään taudista. Viime keväänä meni ohi kun meni muukin allergia. Onko siis mahdollista että siitepöly voi vaikuttaa myös alapään limakalvoille? :D mulla on myös atooppinen iho. Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen :)

5

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onge

      sama ongelma

    • leena6

      Kiitos kysymyksestä.Minulla on samanlaiset siitepöly/allergiaoireet ympärivuotisena allergiana.Lääkkeeksi otan nasonex nenäsuihketta ja kutina /silmä/siitepölyoireisiin atarax 25mg kerran vrk.Lääke on auttanut ja ihon kutinaoireet ovat hävinneet.Minua tämä lääkitys auttaa,en tarvitse reseptivapaita lääkkeitä apteekista ostaa,jotka nekin ovat mielestäni hirveän kalliita.

      • KooP

        Miksi leena6 kiittää kysymyksestä? :O


    • leena6

      Kyllä allergia aiheuttaa myös alapäässä kutinaa,sen olen itsekkin huomannut,äsken jäi asia kirjoittamatta.

    • diididksks

      Aah...helpotus olen pitkään ettinyt netistä tietoa miksi alapää kutisee ja olen pelännyt jo kaikkea mutta mullakin on kovat allergia oireet ja taitaa johtua tästä ainakin toivotaan että johtuu eikä oo vakavampaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe