Taas se aika vuodesta kun nenää kutittaa ja räkä valuu, kurkkua kutittaa ja silmiä..siitepölyallergiaa siis. Huomasin kuitenkin että myös alapään limakalvot kutisee ja on kuivat. Voiko siitepöly vaikuttaa niihinkin. Rupesin meinaan muisteleen että viime keväänä oli ihan samaa, en silloin sen kummemmin miettinyt. Ennen ei ole ollut, ainakaan en muista. Ei siis voi johtua mistään taudista. Viime keväänä meni ohi kun meni muukin allergia. Onko siis mahdollista että siitepöly voi vaikuttaa myös alapään limakalvoille? :D mulla on myös atooppinen iho. Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen :)
Voiko siitepölyallergia vaikuttaa KAIKKIIN limakalvoihin?
5
673
Vastaukset
- onge
sama ongelma
- leena6
Kiitos kysymyksestä.Minulla on samanlaiset siitepöly/allergiaoireet ympärivuotisena allergiana.Lääkkeeksi otan nasonex nenäsuihketta ja kutina /silmä/siitepölyoireisiin atarax 25mg kerran vrk.Lääke on auttanut ja ihon kutinaoireet ovat hävinneet.Minua tämä lääkitys auttaa,en tarvitse reseptivapaita lääkkeitä apteekista ostaa,jotka nekin ovat mielestäni hirveän kalliita.
- KooP
Miksi leena6 kiittää kysymyksestä? :O
- leena6
Kyllä allergia aiheuttaa myös alapäässä kutinaa,sen olen itsekkin huomannut,äsken jäi asia kirjoittamatta.
- diididksks
Aah...helpotus olen pitkään ettinyt netistä tietoa miksi alapää kutisee ja olen pelännyt jo kaikkea mutta mullakin on kovat allergia oireet ja taitaa johtua tästä ainakin toivotaan että johtuu eikä oo vakavampaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575760
- 1145475
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465117Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313051Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252541- 512528
- 432220
- 231960
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151691Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101672