löysällä munalla orgasmi?

riiins

Seurustelen miehen kanssa ja meillä menee muuten varsin hyvin. Suhde on tuore ja sen takia en ole pillereitäkään aloittanut vielä.
Mies ei ikinä pysty tulemaan kondomin kanssa ja yleensä kuvio menee niin että ensin suuseksiä, sen jälkeen yhdyntää kortsun kanssa jonka jälkeen mies nuolee minut lopppuun.

Ja tässä välissä yleensä on seisokki laskenut aika paljon, joko kokonaan tai sitten on vaan vähän jähmeä. Vaatii aikamoista houkuttelua että saa uudestaan seisomaan, mutta se ei ikinä seiso yhtä kovana kuin esileikin/panemisen aikana.
Mies kuitenkin tulee mutta muna ei ole siis yhtä kova kuin alussa.

Mietin, että tuntuuko orgasmi jotenkin pienemmältä tällöin, kun ei oli ihan kivikovana kalu? Tällaisessa puolipehmeässä tilassa ei edes syki samalla tavalla kuin jos tulee penis kivikovana.

Olen myös välillä hoitanut miehen loppuun ensin, mutta tykkää jostain syystä hoidella mut eka.

Ja onko ihan yleistä että ei enää tossa vaiheessa seiso niin jähmeänä?
Mulla ei oo oikeen kokemusta...

15

3272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivikovana?

      Kondomia on kerran kokeiltu, kumpikaan ei tykännyt eikä kokeilla toiste. Kokeilujen jälkeen päädyttiin kierukkaan, naisen valinta.

      Teen aina ekan orkun naiselle, yleensä klittaa nuolemalla.

      Mulla seisokki on kovempi toisella kierroksella jos eka ei kestänyt kovin kauan.

    • m5+

      mitä kovempi kulli sen rajumpi orkku

      juuri ne kullin supistukset ejakulaatiossa on paljon voimakkaampia eli sperma syöksyy vauhdilla kalusta aiheuttaen paremman orkun joka tuntuu myös lantiossa paremmalta,eikä sovi unohtaa terskaa jonka orkkurauhaset ovat paljon herkempiä kivikovassa kalussa,veikkaan että ukkos orkku on n.50% siitä mitä kovalla kalulla,eli aika laimee tunne siementen valuessa ulos

    • TästäNeuvoja

      Omalla kohdallani, siis miehenä, orgasmin voimakkuus on aina sidottu kahteen perus tekijään, kuinka kiihottunut olen ja kuinka useasti olen lauennut lähipäivien aikana.

      Luonnollisesti mitä kiihottuneempi, niin sitä kovempi olen ja sitä kovemmin sykkii ja laukeaa ja tunne samassa suhteessa parempi. Tätä haittaa vain ainoastaan se, jos olen lauennut jo useita kertoja lähipäivien aikana, jolloin kiihotus on sama mutta orgasmista tulee heikko.

      Miehes kiihotus laskee nuolemisvaiheessa, koska hän ei itse saa siinä mitään ärsykettä jolloin tietysti kalu pehmenee. Hän ei koe pelkästään sinun nuolemistasi seksuaalisesti tarpeeksi kiihottavana. Tässä vaiheessa kun kiihotus on ollut ja mennyt, sen uudelleen saaminen on tietysti hieman hankalaa.

      Myös se että annat miehelles orgasmin ennen kuin hän sinulle, aiheuttaa sen reaktion että hän menettää kiihotuksensa ihan täysin kokonaan. Miehillä ja naisilla tää orgasmi ja seksi juttu on hieman eri, miehet on tyypillisemmin sellasia, että kun orgasmi on saatu niin koko hommasta menee ihan täysin maku, jollon haluttaisi tehdä jotain ihan muuta mielenkiintoista, jolloin tytön nuoleminen saaneena on hieman sellaista pakkopullaa. Tästä syystä hän haluaa tehdä sen ennen omaa orgasmiaan.

      Itselläni pysyy täysin kovana myös nuollessa, koska se on yksi lempparijutuistani sängyssä, saan nautintoa siitä kun näen miten tyttöni nauttii, mutta ei minulla ole potenssiongelmia missään vähemmänkään kivassa toiminnassa.

      Mutta niin, ratkaisuehdoituksia: jos kerran mies menettää kiinnostuksen nuollessaan sinua oman stimuloinnin puutteesta, miksi ette olisi 69-asennossa? Se on aivan helkkarin hyvä asento ja kumpikin saa omansa. Itsellä jopa helpottaa orgasmin saantia suuseksissä kun saan samalla nuolla tyttöäni.

      Et mainitse saisitko lainkaan yhdynnässä orgasmia, mutta sillä oletuksella että saat, niin ei muutakun heitätte sen kumin helkkariin ja hommaatte vaihtoehtoisen ehkäisyn, niin vältetään koko suuseksiongelma. Tosin, jos sinä laukeat vain suuseksistä, sitten ollaan taas lähtöpisteessä...

      • Anonyymi

        tähän voisin kyllä kommentoida näin naisena, että kyllä itseltänikin menee täysin halut sen jälkeen, kun olen tullut. Orgasmin jälkeen oma kiinnostukseni on kyllä johonkin muuhun myös. Ja oman tulemisen jälkeen jos mies vielä jatkaa yhdyntää, se tuntuu ikävältä. Meillä on onneksi ollut se onni, että tulemme samanaikaisesti ja koen sen kyllä kaikista parhaalta. Oma orgasmi on monin verroin tuntuvampi, kun toinen sykkii sisällä. Pitkä parisuhde, itselle tehty sterilisaatio, niin myös se, että saa panna paljaalta, on tärkeää.


    • pienijapyöreä_

      Huh, seurustelin samantyylisen tapauksen kanssa ja jatkuvat erektio-ongelmat söi pahasti itsetuntoa. Mies vielä usein heitti kommentteja, kuten: "koska olit päällä, niin litistit sen!" vaikka totuus oli enemminkin se, että muna kutistui niin pieneksi, etten tuntenut sitä lainkaan.

      Otan siis jo valmiiksi osaa! Toivottavasti saatte homman ratkeemaan parhain päin!

      • Anonyymi

        Jos stondis laskee kun mies on makuulla niin vanhan muurarin sanoin, jalkapohjat pitää olla lattia, eli panemista nainen vuoteella kontilla mies panee seisaallaan takaa.


    • Kyyyyylllä

      Tuttu aloitus toisaalta.

      • Kylläpä kyllä

        Toisaalta koko ketju tuntuu tutunoloiselta?


    • Anonyymi

      Itse olen 48, poikaystäväni 68. Hänellä ei ole ollut seksiä moneen vuoteen ennen minua. Vehje ei seiso enää kunnolla, mutta parannut seisokki ajan kuluessa. Hän laukesi aluksi oikeastaan ihan löysällä vehkeellä ja mällit silti lensi paineella ja kertoi että meinasi taju lähteä. Tulee huutoa ja jatka jatka ym. Ja aina saa valtavan orkun kun käsittelen ja viimeksi tänään löysällä munalla ja nauttii aivan hirveästi. Enkä usko että esittää. Miten tuo sitten on mahdollista? Sisälle sen saa että seisoo osittain, mutta lopahtaa aika nopeasti yleensä, eikä pysy kova seisokki. Ja sisälleni ei laukea koskaan. Kun kova työ saada käteen laukeemaan. Nautin hänen orkuista silti, koska en ole ennen tavannut miestä joka ääntelee noin paljon ja ihan sekoaa orkusta. Se on ihanaa. Ja hän on erittäin hyvä villitsemään minut käsillä ja suulla. Ja kaiken kukkuraksi ihana suutelija. Mutta ihmettelen miten täysin löysä kalulaukeaa niin kovalla paineella, että mälli lentää kauas...

      • Anonyymi

        Kahdeksan vuotta. Luulis normaalin joten sujuvan.


      • Anonyymi

        En ole vielä nähnyt että vanhalla miehellä tulisi paineella laukeaminen. Valumalla siemen neste on tullut puoli kovasta peniksestä. Ääntä on miehistä lähtenyt lauetessa ja osaavat nuolla taidokkaasti. Tj74vm


    • Anonyymi

      Helppo homma, tuossa ei ole kuin yksi ongelma. Kortsut. Itsellä oli kanssa haasteita räpeltää noiden kanssa, varsinkin kun oli seisokki herkässä muutenkin. Sen jälkeen kun pääsi kortsuista eroon, nii ongelmat häipyi. Vaimo ei ollut edes nuorena nii viitseliäs, että olisi alkanut huolehtimaan lerpahtaneen kullin uudelleenseisottamisesta, vaan jätti asian sikseen. No pariinkymmeneen vuoteen ei ole tarvinnut kumien kanssa leikkiä, ja homma toimii. Mållit pimpsaan ja ahhh.

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­ek­si­­­tea­­­tteri ava­­utuu Suome­­­en! Kutsumme kaikk­­­i­­­. Il­­­mo­ittau­­tum­ine­n ry­­hmä­­ämm­­e tä­ällä - http://6453777.com/H/2DoC 👈

    • Anonyymi

      Itse saan aivan valtavan orkun mitä veltommasta kalusta se lähtee runkatessa.

    • Anonyymi

      Onko muut tehnyt niinkuin minä!

      Otin kakkoskännykällä kuvan kohmaisesti seisovasta munasta ja aloin runkkaamaan sitä. Videosta sai ajan löysällä saadusta "syöksystä" Eihän siihen mennyt kuin reilu minsa!

      Se harmitti kun oli yksi pari vuotta nuorempi nainen jonka kanssa juteltiin paljon "asioista" ja hänkin oli antanut paljon iloa minulle niin en saanut tiedonsiirto ongelmien takia siirrettyä videota hänelle WA:n läpi! Jos tuon olisi ollut mahdollista joskus 2010, niin sille videolle olisi ollut käyttöä enemmän!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe