aikamoista sontaa

outoa toimintaa

Hitto miten on sontaa tämä palsta. Melkoista jätettä suoltaa nykynuoriso, mistähän moinen? Miten nuo homostelu jutut yms. liittyy autoiluun. Mitenkähä ne poijjat ei huomaa et ne on aika noloja? Aika nolo tää koko palsta. Miksköhä tätä ei suljeta? Kuka täältä löytää mitään järkevää keskustelua? Onko täällä mitään ylläpitäjää?

43

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäs voit

      Tyttöjähän palstalla tuskin on, joten nykypojat ovat ilmeisesti kiinnostuneet eniten homostelusta. Minun nuoruudessasi homoja vedetiin turpaan.

      • ei ole tyttöjä ei

        Kyseessähän on BMW palsta niin ei kai se mikää ihme ole vaikkei ne tytöt kiinnostakkaan,bemarit poikarakkaus ja tojolle ilkkuminen näyttää kiinnostavan kyllä sitten senkin edestä näitä bemaripellejä.


    • sanokaas muuta

      BMW on miesten hommoo.

    • 740 4.4

      Todella rakentavaa aloittaa keskustelua, kun heti ollaan pätemässä kuinka isäpapan Audi menee lujaa ja " tylyttää valoissa ". Se on vaan ihan vitun sama ajatko vaikka Jopolla, niin aina joku urvelo lässyttää. Audi mies ohittaa kaikki, on hetero, korkeasti koulutettu, rikas, paras...jne...

    • hetero.....

      No tytöt, Saatikka naiset eivät tällaisilla palstoilla juurikaan vieraile, Kuin aivan pakon sanelemana kysymässä jotain sellaista, Mitä kukaan muu (esim. naapuri, tai joku muu "asiantuntia") Ei suoralta kädeltä osaa kertoa. Sitten kun joku "Asiantuntija" sattuu paikalle, Niin sillä on aivan joku muu asia mielessä, Kuin varsinaiseen vikaan liittyvä keskustelu. Sillähän on vain p...n saanti mielessä.......

    • Joillakin on

      erittäin voimakas ns. bmw uskonto, joka sitte purkaantuu tällä tavoin.
      Sitä saa, mitä tilaa!!

    • Nuorisotyöttömyys

      Kyllä palstan kirjoittelun taso on kuvaavaa nykynuorten henkisestä kehittymisestä ja turhautumisesta.

      Nuorten työttömyys on lisääntynyt, yhä suurempi joukko on vailla koulutusta vastaavaa työtä.

      Mitä kauemmin tätä jatkuu sitä varmemmin he syrjäytyvät yhteiskunnasta, paha olo näkyy anonyymina nettivihana.

      Jos nuorella on luottotiedot kunnossa eikä työnsaannista ole huolta, tulevisuus on turvattu, on vaikea kuvitella että tulisi siinä elämäntilanteessa palstalle kirjoittelemaan näitä törkeyksiä.

      • Jaa niinkö?

        Eli sanoisit suoraa että työttömät ja syrjäytyneet kadehtii teidän rikkaampien,kauneimpien ja muutenkin parempien ihmisten bemareita.


      • Nuorisotyöttömyys
        Jaa niinkö? kirjoitti:

        Eli sanoisit suoraa että työttömät ja syrjäytyneet kadehtii teidän rikkaampien,kauneimpien ja muutenkin parempien ihmisten bemareita.

        Kyllä se näin on oltava, onko syynä sitten kadehtiminen sitä en usko mutta kyllä autopalstan aiheena homot ja muut lapselliset aloitukset on osoitus heikosta itsetunnosta ja tai häiriintyneestä henkilöstä jonka mieliala on järkkynyt eikä pää kestä ilman apua.

        Kirjoittelun taso BMW palstalla on sitä luokkaa että on henkisen kehityksen paikka, ei kukaan tervejärkinen näe tarvetta suoltaa tuollaista roskaa palstalle.

        Missä on palstan valvoja ?


    • missä tero?

      Melkoista Toyota-kateutta täällä on esiintynyt aina.

    • Sanos muuta

      Yksi mielenterveysongelmainen sotkee jokaisen keskustelun homojutuillaan ja muutama lapsen tasolle jäänyt seuraa papukaijana perässä. Joskus harvoin täällä joku puhuu ihan asiallisestikin autoista, mutta nekin ketjut sotketaan. Harmi.

    • minkäs sille

      voi, kun bemarit on niin surkeita autoja ja omistajat melkoisen ylimielistä porukkaa!!

      • 740 4.4

        No kerroppas nyt meille kaikille mikä auto ei ole surkea? Lisäksi olisi kiva tietää omistatko ko.auton.


      • Volvo 940
        740 4.4 kirjoitti:

        No kerroppas nyt meille kaikille mikä auto ei ole surkea? Lisäksi olisi kiva tietää omistatko ko.auton.

        Mitä toi 4.4 tarkottaa tossa sun Volvo 740 perässä?


      • Eiteiläooeesautoja
        740 4.4 kirjoitti:

        No kerroppas nyt meille kaikille mikä auto ei ole surkea? Lisäksi olisi kiva tietää omistatko ko.auton.

        Minulla on tRolls Royce 9l 16v. Hevosia löytyy enemmän kun villissä lännessä. Teidän Kierrätys metalli ruoste paskoilla ei tee mitään. Minulla on paras. Olen teitä parempi. Kumartakaa! Minä olen kuningas! Minä ajan paremmalla autolla kuin te! Jos autous on uskonto, OLEN TEIDÄN JUMALA!


      • opetuslapsi6
        Eiteiläooeesautoja kirjoitti:

        Minulla on tRolls Royce 9l 16v. Hevosia löytyy enemmän kun villissä lännessä. Teidän Kierrätys metalli ruoste paskoilla ei tee mitään. Minulla on paras. Olen teitä parempi. Kumartakaa! Minä olen kuningas! Minä ajan paremmalla autolla kuin te! Jos autous on uskonto, OLEN TEIDÄN JUMALA!

        Oi kaikki tietävä kaikkeuden valtias, kerro meille bemaristeille miten me voimme parantamaan tapamme, elämään (autoilemaan) synnittä ja ajaa oikeita autoja. Oi Jumala, armahda meidät, ja päästä pahasta. Iankaikkisesti. Aamen.


      • autojumala
        opetuslapsi6 kirjoitti:

        Oi kaikki tietävä kaikkeuden valtias, kerro meille bemaristeille miten me voimme parantamaan tapamme, elämään (autoilemaan) synnittä ja ajaa oikeita autoja. Oi Jumala, armahda meidät, ja päästä pahasta. Iankaikkisesti. Aamen.

        no minäpä kerron, oppipoikani. Ensin tarvitsette OIKEAN auton, ja teillä saa olla vain yksi JUMALA. Älä anna kateellisten tojota tai bemari kuskien johdattaa sinua harhaan. Kuuntele JUMALAA, minä neuvon. Kun vihdoin olet saanut oikean auton, niin muista, olet uudessa asemassa liikenteessä. Kaikki tojotat ja pemarit väistävät ja palvovat sinua ja oikeaa autoasi. Jumalallisin Terveisin: JUMALA.


      • 250D
        Volvo 940 kirjoitti:

        Mitä toi 4.4 tarkottaa tossa sun Volvo 740 perässä?

        Siinä autossa on 4,4l moottori.


      • BMW on Jumala
        autojumala kirjoitti:

        no minäpä kerron, oppipoikani. Ensin tarvitsette OIKEAN auton, ja teillä saa olla vain yksi JUMALA. Älä anna kateellisten tojota tai bemari kuskien johdattaa sinua harhaan. Kuuntele JUMALAA, minä neuvon. Kun vihdoin olet saanut oikean auton, niin muista, olet uudessa asemassa liikenteessä. Kaikki tojotat ja pemarit väistävät ja palvovat sinua ja oikeaa autoasi. Jumalallisin Terveisin: JUMALA.

        BMW meidän, joka olet Baijerissa;
        pyhitetty olkoon sinun nimesi;
        tulkoon sinun mallistosi;
        ja tapahtukoon kaikki onnettomuutesi myös täällä Suomessa;
        anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen uutisemme;
        niinkuin mekin lehtiä luemme;
        äläkä saata meitä uutisköyhyyteen vaan päästä aina kaasu auki;
        sillä sinun on tiet,kaistat ja omat liikennesäännöt,nyt ja aina;
        Aamen.


      • autojumala
        BMW on Jumala kirjoitti:

        BMW meidän, joka olet Baijerissa;
        pyhitetty olkoon sinun nimesi;
        tulkoon sinun mallistosi;
        ja tapahtukoon kaikki onnettomuutesi myös täällä Suomessa;
        anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen uutisemme;
        niinkuin mekin lehtiä luemme;
        äläkä saata meitä uutisköyhyyteen vaan päästä aina kaasu auki;
        sillä sinun on tiet,kaistat ja omat liikennesäännöt,nyt ja aina;
        Aamen.

        Aamen.


      • Dr. Who
        BMW on Jumala kirjoitti:

        BMW meidän, joka olet Baijerissa;
        pyhitetty olkoon sinun nimesi;
        tulkoon sinun mallistosi;
        ja tapahtukoon kaikki onnettomuutesi myös täällä Suomessa;
        anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen uutisemme;
        niinkuin mekin lehtiä luemme;
        äläkä saata meitä uutisköyhyyteen vaan päästä aina kaasu auki;
        sillä sinun on tiet,kaistat ja omat liikennesäännöt,nyt ja aina;
        Aamen.

        Bemuismi on sairaus.

        Niskalaukaus on lääke.


    • no joo

      On se keltämättä aika outoa että bemaristit alkaa heti parkua ja puhua Toyota Corollasta kun heidän "laatumerkistä" vähän sanoo jotain negatiivista,onko se sitten noin herkkä paikka koska varmaan ajattelevat omistavansa jotain täydellistä maailmassa,mene ja tiedä...

    • Sehän on

      sitä tyypillistä bemari uskontoa, kun luullaan bemarin olis muka kaikista paras autoista, että sen merkin/logon alla saa tehdä mitä lystää liikenteessä.... Bmw väki on niin herkkä hipiäistä kansaa, ja vetää herneen sieraimeen pienestäkin heitä vastaan tulevasta faktsta, joka kohdistuu bmw merkkiseen munan jatkeeseen...

    • bemarityytö
      • tyytöistä viis

        bemarityytö - mikä se tollanen on? Oikeesti poika, haluis olla tyttö, muttei ihan oo kuiteskaan...


      • _kalsperi_b_1
        tyytöistä viis kirjoitti:

        bemarityytö - mikä se tollanen on? Oikeesti poika, haluis olla tyttö, muttei ihan oo kuiteskaan...

        Kuvistahan se nähtiin milainen se on. Seksikäs ja harvemmin kirjoitustaitoinen tai muutenkaan älyllisesti lahjakas.


    • bmw on köyhille

      bmw on vikanen paska, ajaisitte ees autoilla vitun köyhät. Saa aina nauraa ku ajelen Maseratilla ohi, kun bmw omistajat kalpenee, eikä oo huomaavinaan. Hahah! Bmw on kaukana laatu autosta. haha!

    • Joo näin on!!

      Kaikki bemarit heti prässiin ja omistajille turpaan!!

    • ollikarkki

      Taas yksi lapsenasteelle jäänyt uhoaa tyhmyyttään.

    • Veli Sikiö

      Höpöhöpö-auto, siksi höpöhöpö-jutut. Simpele as that!

    • Nykymeno on tylsää

      Levottomat leffa vuodelta 2000 (eli siis silloin kun monet tämänkin palstan käyttäjät EHKÄ ovat syntyneet) kuvaa hyvin nykyajan fiilistä = "kun mikään ei tunnu miltään"

      Mistä muistat 2000 tai 2010 luvut? Vampyyri, hobitti jne. höpöleffoista. Kyllä Kubrick & Hitchcock jne. ohjaajat kääntyilevät haudoissaan.

      Ei ihmekään että ollaan sekaisin tästä hötöstä. Siitäkin nämä hömppäjutut johtuvat.

      En usko että yksikään BMW:n haukkuja on istunut edes 1. sukupolven 1 sarjan autossa. Sekin jo paljon laadukkaampi kuin monet autot.

      Jännä juttu sikäli, että mikäli BMW olisi huono auto, miksi pyöriä BMW palstalla? :)

      Mitä järkeä kirjoitella tänne, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa?

      Täällä olisi oikeasti mielenkiintoista kirjoitella ja vaihtaa mielipiteitä hyvästä autosta, muttei siinä ole mitään mieltä, kun hiekkalaatikkopiltit sotkevat kaiken.

      • pena rölli

        voin lyödä vetoa että yli puolella ketkä täällä haukkuu bmw, omistaa sellaisen.


      • Sivistys pysähtyi?
        pena rölli kirjoitti:

        voin lyödä vetoa että yli puolella ketkä täällä haukkuu bmw, omistaa sellaisen.

        Juu, nämä heikkolahjaiset persaukiset bimmerinulikat notkuu täällä suoltamassa suustaan ulos sitä, mitä normaalit ihmiset työntävät ulos peräreiästään.
        Tämä nykyinen sosiaalinen media antaa oivan tilaisuuden noille nulikoille tuoda esiin yksinkertaisuutensa ... tyhmyytensä.


    • bemari 2015

      Mun faijalla on ollu bemari jo vuodesta 1972 lähtien. Ikinä ei oo muuhun vaihtanu sen jälkeen ja kun mä saan kortin niin ihan salettiin ostan Bemarin kans. En tod oo syntyny 2000 vaan 97 et enää pari vuotta!!!! ois kyl kiva kuulla miten ne oikeesti kulkee eikä vaan lukee kaikkee paskaa (sori) täällä et voisko jengi lopettaa sen paskan (sori taas) kirjottamisen???? tänks! :)

      • yks neuvo

        älä osta paljon ajettua. Voi tulla aika kalliita remontteja.


    • Onko sitte

      bemarin omistajilla omat oikeudet, kun ne saa koko ajan urveltaa esim. toyota palstalla kyseisestä merkistä?

    • Tämähän on

      täyttä faktaa bmw:stä, miksi sitä totuutta pitäisi alkaa salaamaan? Kaikki totuus vain pöytään!

    • Höpöpalsta

      Suosittelen BMW forumia asialliseen keskusteluun. Täällä ei pyöri kuin keskenkasvuiset/peräkammaripojat.

      Ihan turhaa kateuden ja huonon itsetunnon aiheuttamaa länkytystä suurin osa.

    • Sehän vasta

      onkin saastainen foorumi ja sitä paitsi se on laitonkin ja täyttä skeidaa!

    • urpolla_on_ajatuksia

      ^Ylläoleva ajatusten tonava sotkee nyt kaksi forumia keskenään, joista kumpikaan ei ole kyllä laiton.

    • Buahaahaaahaa!!

      Se on nyt vaan uskottava, että bemari on mitään sanomaton rimpula ja omistajat on täysiä k*******ä!!

    • welcome kids

      tervetuloa suomi24 laadukkaisiin keskustelu palstoihin. Täällä pojat on miehiä, ja bemarit autoja, eiku häh?

    • Asian syypää

      on bmw merkkinen auto ja siitä johtuvatjatkuvat ongelmat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe