Tämän päivän lehdessä ihan aiheesta kirjoitettiin.
Kuitenkin koko kysymykseen ei vastattu miten MM hopeamitallisti huomioidaan mielestäni pitäisi kuten urheilusaavutukset, joten tuo lausuma on minua huvittava
Toisaalla vastauksissa on kohtaani todettu ettei työlläni ole imago eikä painoarvoa eli nimenomaan tuossa vapaaehtoistyössä, joten siihen hieman tultiin vastaan.
Kuitenkin tuollaiset lausumat pitäisi noiden viisaiden jättää lausumatta, joka saatta luhistaa koko ihmisen elämäntyön ja elämisen merkityksen.MK
"vapaaehtoistyö on arvostettavaa"
23
194
Vastaukset
- Herra Korpiselle
Onko tämä Lieksa- aihe? Ei ole, joten varautukaa siihen, että se poistetaan.
Terveisin Puistattaja. Kyllä on ollut Lieksan kaupunginhallituksen listalla ja koskee hyvin monia kuntalaisia siten miten Lieksan kaupunki huomioi erilaiset saavutukset mitä kuntalaiset tekevät.
Tässä tapauksessa ei ole aloitteeseen pyritty vastaamaan vaan vastataan asian vierestä
Jos poistetaan niin ei haitaa ainakin nähdään missä sylttytehdas on MKNäyttää olevan vaikeuksia ymmärtää asia eli Huomioiko Lieksan kaupunki tasaopuolisesti nuo henkilöt jotka ovat saaneet Maailmanmestaruuskisoissa hopeaa.Väitän että tähän kysymykseen en ole vastausta saanut vaan jos tuo olisi tullut urheilusta niin johan olisi tullut tontti tai jokin vastaava asia.
Kysymys on myös miten esittelijät ja lautakunnan jäsenet asiat ymmärtävät vai onko sitten putkinäkö eli toisinsanoen nähdään vain se mitä itse halutaan harrastaa.
Kuitenkin eriarvoisuus rehottaa ja nuo loukkaukset kohtaani jatkuvasti.
Arvostan suuresti myös noiden vapaaehtoisten toimia mutta arvo myös muille jotka ovat edustaneet Lieksaan jopa omin kustannuksin tässä suhteessa laulajia ei nähdä tarpeellisena näin väitän.
Muuten solvaukset on huomioitu- jo vituttaa
Inise kaupunginhallitukselle ja mieluummin kasvokkain, JOS KYKENET:
Olen ihan kykenevä missä tahansa sanomaan mielipiteeni ja sen olen tehnyt myöskin eri tilanteissa ihan kasvokkain ja kun puhun niin en myöskään inise ja tarpeen tullen laulan vaikka pöntöstä jonka olen tehnyt aikanaan kun jotkut kertoivat satuja niin minä lauloin pätkän" en etsi valtaa loistoa" ja näin yleisö heräsi kuuntelemaan muutakin sanottavaa. ja karjalinen siitä kirjoittamaan "puhui laulujensa lomassa"
Kuten olen todennut kasvokkain olen asiasta puhunut ja myöskin kirjoittanut kaupunginhallituksen edustajille jopa useamman kerran.Myöskin esittelijälle asian sanonutYlläpito pelasti marttapiirin kiitos
- hiphuraa ja hei
Onkos vapaaehtoistyötä kun täällä päivästä toiseen hakee itselleen mitä erinäisimpiä etuja. Tai yrittää hakea paremminkin.
Olenko nyt mitä itselleni hakenut, mutta ei tarvitse tulla kuitenkaan ihmisarvoa polkemaan kenenkään ns viisaan taholta.
Olen tuonut esiin sen seikan,että eriarvoisuus rehottaa kaupungissamme millaisia harrastuksia tuetaan ja mitkä jäävät ulkopuolelle selvää on että kaupunginhallituksellakaan ei ole ollut haluja ottaa asiaa huomioon ja sitä seikaa, että hieman pitää ja hyvin laulaa jos on prjännyt MM kisan hopealle kyllä sillä on merkitystä muualla Suomessa ja asia tunnetaan ja kuten sanottu siis maailla kisaillaan myös ja joten taso on kova tämä ei ole mikään lekkeripeli missä Ville Pyykönen oli eli se on mieheltä vaatinut paljon opiskelua myös noihin esiintymisen saloihin pelkällä töllöttimen katsomisella ei pärjää kisoissa pitää olla hyvin paljon muuta taitoa.
Kuitenkin kun näitä asioita arvosteta kaupungin johdossa ei kiitosta heru mutta kiitos oli kuitenkin loppuunmyyty konsertti ennakkoon ja näin kaupungin ei ole tarvinut maksaa noita tappiotakuita kuin joissakin muissa ulkopuolisten tekemissä konsertteissa näin olen asian ymmärtänyt ja summat eivät ole vähäisiä onkohan vieläkään sitä yhtä refieliä saatu vaikka rahat meni joten muistan kyllä ne tukemiset. MK
EL stemmaharjoitukset kuorolle tänään Joensuussa matkaan lähtijät tapaamme klo 9.00 op kyytiini mahtuu vielä. Pidetään ääni kunnossa Esiintyminen kesäkuun alkupuolella ja sitten 1700 laulajan mukana elokuussa Laulujuhlilla.
Mutta reissua riittää meikeläisellä nyt Raisioon kohtapuoliin kaikesta huolimatta- ylihuomennahan ne
Eeällän harjoitus aikataulu.
Valmistautuminen ja osallistuminen pääjuhlan ohjelmaan:
- vielä ehtii mukaan, käynnistetään lauluharjoitukset, perustetaan laulukerhoja, hyödynnetään "kulttuuri kukka"- opintoaineistoa
- pääjuhlakuoroon sitova ilmoittautuminen 28.2 mennessä
- Joensuussa pidetään piirin lauluharjoitukset 25.4,paikka ilmoitetaan myöhemmin, stemmaharjoitukset neliäänilaulajille 15 ja 22.3, klo 12-15 Joensuun laulutalolla, Kauppakatu 51
- seuratkaa oman maakuntanne harjoitusten ilmoittelua
- kuorojen, piirien ja yhdistysten toivotaan järjestävän ohjelmistoon perustuvia laulupäiviä ja laulajaisia vuosina 2012 - 2013
- laulujuhlat on tapahtuma, johon osallistuvat liittojen, piirien ja yhdistysten kuorot, lauluryhmät ja laulajat
Eihän minulla ole mieltä kun en ole myöskään mielipuoli Heh ja kun juuri otsikko kertoo, että kaupungin johto on päättänyt viisaudessaan että kaikki" vapaaehtoistyö on arvostettavaa" nythän on juuri siitä kysymys tarjosinhan myös muille kyydin Joensuuhun. sitä ei määrätty eikä päivärahoja makseta ja kaupungin ei tarvitse kustannuksia korvata ihan vaan mielenkiinnon vuoksi ajattelin pidentää ikääni harrastamalla ja leukaperiäni liikuttamalla.
Joten älähän nyt hikeenny jälleen huomennahan niitä leivättömiä pöytiä on tarjolla lehtitiedon mukaan jotta sinnekö viet minutkin.MK- ei mtietoa
kUKA on laulanut itsensä hopealle?
MM karaokessa Lieksalainen Ville Pyykönen on sijoittunut hopealle eli maailmanmestaruuskisoissa ja asiaa ei ole ymmärretty tai paremminkin haluttu ymmärtää Lieksan päättävissä elimissä.
Vastaus oli puuta heinää ja toisaalta eri asiaan vastausta sinänsä, että toistuvasti minua kohtaan oli jopa hyvinkin ala-arvoista tekstiä nyt hieman kaupunginhallitus jo toistamiseen asiaa kommentoi ja hieman oikaisi tuota tekstiä mitä lautakunnassa oli ollut asian esittelyssä, joka oli jopa syrjivää jopa loukkaavaa kohtaan Ettei työlläni ole ollut imagoarvoa ja painoarvoa siinä aliarvioidaan todella koko elämäntyö mitä olen tehnyt ja siitä olen todella suoraan sanonut .
Mutta kuitenkin valtakunnallisessa mediassa esin IT lehdessä oli juttu aukeaman verran että olen laulanut suruni pois ja myös edustanut vammaisena koko maakuntaa.MKJatkan,että olen tänä vuonna voittanut EL pohjois-karjalan mestaruuden jo kolmannen kerran ja olen jälleen jatkossa kultakurkkukisoissa sekä MM karaokessa sekä kohta karaokelegenda seniorikisassa.semifinaalissa
Mutta todella meillä on taitajia eri osa-alueilla mutta lautakunta on viisaudessaan nähnyt vaan sen seikan, että ammattitaiteilijoita palkitaan taidepalkinnolla ja lähinnä se on ollut kuvataide joskin viime vuonna taisi olla myös harrastelijateatteri kuinka sattuikaan.MK- Niin se vaan on
Mienaan, että kyllä se tuo vaatimattomuus on sitten kaunista.
Kaupunginhallitus kuitenkin totesi asiasta toisin joten toimenpiteitä ketä siellä istuu ja" suun mausteeksi" jotakin tulee esille pöytäkirjaan mutta totuus on toinen.
Eriarvoisuus rehottaa MK- Homelite50
Eikös Lieksaan tullut kuusi kertaa metsurien MM ? Eihän sitäkään huomioitu!
- Mesturien MM ja S/M
Suurta pötöstystä koko metsuroinnin-MM. Ei löytynyt mestarilta mitään dokumenttia matkasta, eikä netistäkään löydy moisia kilpailuja.
Vielä joku hurja ehdotti talotonttia moisesta suorituksesta, toki jos noinkin pitkään sai uskoteltua mestaruuttaan ihmisille niin kyllä olisi pitänyt tontti antaa.
Nuo karaoke touhut menee jonnijoutavaan gategoriaan, joten ei mitään apurahoja tms.
Tuukka Heikkinen oli saavuttanut EM-mitalin classic kehonrakennuksessa. Siinä lajissa ei tule tulosta muuten kuin kovalla harjoittelula.Edustaako Heikkinen Lieksalaisia nykyään hieno saavutus .Mutta harjoittelua on vaatinut ja koulutusta myös laulu joka on kuitenkin tosiasia.
Kuten olen todennut kaikki taidot ja edustamiset on hyviä mutta oliko todella niin, että asia olisi keksitty tuon sahauksen osalta silloin on kyseessä melkoinen hämäys.
KH on huomioinut asian kesällä 2003 ja myöntänyt stipendin 200e 7.8.2003 moottorisahauksen kutsukilpailun voitosta
Onko sitten minuakin vedetty retkuun?- Kaupungin kamreeri
Ei siltä mestarimetsurilta löytynyt mitään dokumenttia muutama vuosi sitten kun lieksan lehti teki aiheesta jutun, tuumaili metsuri uskokoon ken tahtoo. Luulisi olleen valikuvia, tuloksia, leimojha passissa...jne. Pokaleita saa jokainen ostaa niin paljon kuin haluaa ja kaiverruttaa mitä tahtoo.
Tuo karaokemölinä ei vaadi mitään muuta kuin syntymälahjana saadun laulutaidon (jota eräällä tämän palstan häiriköllä EI ole)
Kyllä varmaan kaupunginhallituksella on muutakin tekemistä kuin kyläaktiivin alotteiden tutkimista, joista kaikki menee kuulemma asian maininnalla mappi-ÖÖhön.Olipa jälleen ihan mukamas virkamiehen kirjoitus kohtaani solvaava
Olen todella saanut lahjan jota olen käyttänyt myös mutta olen kyllä opiskellutkin laulua musiikkiopistoissa sekä käynyt myös muutaman kerran lavatähtikursseilla ja nyt ei ole ollut kysymys minun harrasteesta vaan siitä, että kaupunkimme päättäjät eivät ole tasapuolisia siinä asiassa, että jokainen harrastaminen on myös ihmiselle tärkeää mikä tuo hänelle mielihyvää ja myöskin kuulijoille.En laula yksitään karaokea vaan olen laulanut myöskin eri kuoroissa ja myöskin hyvin useasti jopa kirkoissa ja myös hautajaisissa kappelissa sekä myös erilaisissa tilaisuuksissa esim sairaalassa jopa päivää ennen kuin läheiseni kuoli laulu antoi voimaa siinäkin tilanteessa ja myös myöhemmin lauloion kilpailuissa eron het ja äitini oli juuri kuollut ja voitin kisan joten on todella asiatonta minuun kohdistaa tuollaisia lausumia mitä olen saanut osakseni
Meillä on monia hyviä laulun harrastajia ja siitä osoituksena oli tuo karaokekonsertti joka oili loppuunmyyty jo ennakkoon.
Ystävällisin terveisin Markku Korpinen
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441