paras mokasi

tyhmä

Alempana oli juttuja naisten mokailuista autojen parissa. On tänkin palstan lukijoille varmaan aika paljon sattunut.

Itse lähdin yhtenä vuonna ajamaan talvirenkaiden vaihdon jälkeen siten, että kolmen pyörän pultit jäi kiristämättä ja neljännessä ei ollut pyörää ollenkaan. Oli siinä ajo-ominaisuuksissa ihmettelemistä.

Mites teille?

4

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahin

sattui joskus 70-luvulla, silloin olin valtion hommissa ja auton apumiehenä, no mentiin tankkaamaan autoa ja kuski tietty sitä suorittamaan, aikansa seisoskeli letkun kanssa ja sitten lähti kuittaamaan (tankattiin firman varikolla) tankkausta, minä nöösinä ajattelin, että siirränpäs auton valmiiksi oven luo ja eikun sisällä kampesin rattiin ja liikkeelle, sitten kuului kolinaa ja pauketta, perskules oli käynyt niin, että ei saanut tankattua kun kukaan siellä kopissa (konttori) ei ollut avannut mittaria ja kuski oli jättänyt letkun tankinreikään ja meni pyytämään mittarin avausta. Vahinkoa syntyi mittarille ja autolle.. heh.., onneksi "ymmärsivät" että pojalle sattui vahinko.

• 330d ja hajis

joskus kortin ajettuani sellainen juttu, että olin vaihtamassa joko talvipyöriä tai kesäpyöriä kuplaani ja kun nostin auton sammakkotunkilla ylös, niin se antoi periksi ja auto liikkui eteenpäin. Käsijarru oli unohtunut. Ei siinä muuten mitään, mutta kun peukalo jäi lokasuojan ja renkaan väliin, eikä tullut sieltä pois.... Onneksi sain sen verran kivusta huolimatta tehtyä, että sain tunkin uudelleen alle ja senverran autoa ilmaan että sain peukun pois välistä. Kaikki sattui vielä huoltamon pihalla ja iloisia ilmeitä näkyi joka puolella. Paitsi minulla.... No se selvisi, että lokasuojat eivät olleet ainakaan lahot....:)

• Anssi

Melkein kaikki sattumukset ovat olleet enemmäkin ikäviä, kuin hauskoja...

Joskus kakarana olin menossa hakemaan kaveria ravintolasta illalla ja olin vähän myöhässä, joten tuli ajettua aika reipasta ylinopeutta. Siihen aikaan kun ei ollut matkapuhelimia, joilla olisi voinut ilmoittaa myöhästymisestä. Ohitin siinä mennessäni yhden vaalean Ladan kahdeksankympin alueella, joka lähtikin heti kisailemaan. Mutta jälkeenhän se jäin heti ja reilusti. Muutaman kilometrin ajon jälkeen kun tuli 60 rajoitusalue, niin Lada saavutti minut ja katolle oli ilmestynty sininen vilkkuvalo....

Kisakaverti oli rikospoliiseja ja päättivät puuttua kaahailuuni. Olivat iloisia siitä että maltoin hidastaa rajoitusalueella, kun eivät kuulema muuten olisi millään saaneet minua kiinni, Ladalla kun oli kuulema tutkattu huipuksi 127km/h. Onnekis siihen aikaan ei ollut pistoolitutkia ja nopeudeksi arvioitiin 110km/h. No tulihan sitä sakkoa silläkin, mutta kortti lähti vain kuukaudeksi ja käsittely tapahtui alioikeudessa.

• Donna

Idioottikin tajuaa, että vaalea Lada on skoude

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe